مرکز خرید ویتوریو امانوئل
مرکز خرید ویتوریو امانوئل

مرکز خرید ویتوریو امانوئل میلان ، ایتالیا | Galleria Vittorio Emanuele II

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید ویتوریو امانوئل

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید ویتوریو امانوئل میلان در ایتالیا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

میلان شهر مد ایتالیا و مرکز اصلی مد ایتالیا است و معروف ترین شرکتهای مد دنیا مانند: آرمانی، ورساچه، پرادا، دولچه و گابانا، میو میوو … همچنین کمپانی معروف ری بن در میلان وجود دارد شهر میلان در کنار پاریس، لندن، توکیو و نیویورک بعنوان پایتخت مد در دنیا مطرح شده است. گرچه شهرهای عظیم دیگری همچون رم و فلورانس نیز در زمینه مد فعال هستند اما میلان بعنوان شهر مد در سطح ایتالیا شناخته شده است.مرکز خرید ویتوریو امانوئل

گالری ویتوریو امانوئل نه یک مرکز خرید ساده، بلکه یک شاهکار معماری است. در این گالری تاریخی و زیبا می‌توانید از تماشای بوتیک‌ها و فروشگاه‌های برندهای مطرح دنیا دیدن کنید. این مرکز خرید که در سال‌های ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۷ ساخته شده، قدیمی‌ترین مرکز خرید دنیا است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بنابراین شما نه فقط با یک مرکز خرید زیبا، بلکه با یک شاهکار معماری و بنای تاریخی زیبا روبه‌رو هستید که حتی کسانی که علاقه‌مند به خرید نیستند، از تماشای آن لذت خواهند برد. در این گالری هر چیزی از کتاب‌ها، نقاشی‌ها، ظروف نقره و طلا و جواهر و … را ارائه می‌دهد.مرکز خرید ویتوریو امانوئل

برندهای تجاری معروفی مانند لویی‌ویتون، پرادا، گوچی و فندی دارای فروشگاهایی در گالری ویتوریو امانوئل هستند. در این مکان زیبا رستوران‌های خوب و زیبایی هم وجود دارد که همزمان غذا بخورید و از محیط لذت ببرید.

در هنگام خرید و گشت و گذار در این مرکز، می‌توانید در کافه‌های آن هم دقایقی استراحت کنید، از تماشای زیبایی سحرانگیز بنا لذت ببرید و فنجانی قهوه بنوشید.

تاریخچه گالری 

در سال 1861 میلادی “ژوزیه منگونی” طراحی این گالری را انجام داد و از سال 1865 تا 1877 میلادی پیاده سازی آن طول کشید. در طراحی این بنا از سبک معماری نئوکلاسیک نزدیک به باروک الهام گرفته شده است.

گالری ویتوریو امانوئل از بزرگترین بازار های سرپوشیده میلان است که شیشه و چدن های به کار رفته در سقف این گالری، آن را به بنایی متفاوت و منحصر به فرد تبدیل کرده است. هم چنین استفاده از موزاییک های رنگی کوچک برای پوشش کف، زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است.مرکز خرید ویتوریو امانوئل

دسترسی

آدرس: پیازا دل دوومو، میلان

مترو: برای رسیدن به گالریا، سوار خط Metro Line 1 یا 3 شوید و در ایستگاه Duomo پیاده شوید.

ساعات بازدید: مناطق عمومی گالریا بصورت 24 ساعته باز است، در حالی که فروشگاه ها و رستوران ها ساعت خود را تعیین می کنند.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)