بهترین مراکز خرید بدروم
بهترین مراکز خرید بدروم

بهترین مراکز خرید بدروم ☀️ ترکیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید بدروم

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مراکز خرید بدروم ترکیه آشنا خواهیم کرد. در ادامه همرا ما باشید.

شهر محبوب بدروم علاوه بر یک شهر تفریحی و تاریخی، دارای بازارها و مراکز خرید متعدد و جذابی است. مراکز خرید بودروم چه بازارهای سنتی این شهر ساحلی و چه مال‌ها و مراکز خرید مدرن آن طیف گسترده‌ای از کالاهای مورد نیاز گردشگران را به عنوان سوغاتی، یادگاری یا خرید اقلام مورد نیاز در طول سال را فراهم می‌کنند.

تنوع کالاهای مراکز خرید بدروم به‌قدری هست که بتواند پاسخگوی نیاز و سلیقه‌ی تک تک مشتریانش باشد. از کالاهای ارزان بگیرید تا وسیله‌ها و لباس‌های لوکس و برند، همه را می‌توانید در این مراکز خرید پیدا کنید. لذت سفر با خرید سوغاتی تکمیل می‌شود پس با ما همراه باشید تا مراکز خرید بدورم را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید پالمارینا در بدروم (Palmariva Bodrum)

مرکز خرید پالمارینادر بدروم یکی از مراکز خرید جدید در این شهر است که به تازگی افتتاح شده است و کلی هم طرفدار پیدا کرده است و اینکه بسیاری از بومی های بدروم معتقدند این مرکز خرید تجربه های خرید گردشگران و توریست ها را در شهر بدروم کاملا متحول و دگرگون کرده است و همچنین پالمارینا مجتمع تجاری تفریحی با بیش از 50 فروشگاه بزرگ و کوچک می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در این مرکز خرید شما می توانید انواع وسایل تزئینی خانه و پوشاک ، لوازم آرایشی و حتی لوازم دیجیتال و … را به راحتی پیدا کنید و با قیمت های بسیار مناسب خرید کنید، ضمنا یکی از طبقات این مرکز خرید به رستوران بین المللی اختصاص یافته است که غذاهای بسیار خوب و متنوعی سرو می کند که حتما امتحانش کنید ، این رستوران سه منوی متنوع و خاص را داراست که در آن انواع غذاهای سنتی ترکی ، ایتالیایی و غیره به همراه انواع دسر ها و پیش غذاهای خوشمزه به شما بازدید کنندگان ارائه می دهد.

آدرس: Palmarina Bodrum Çökertme Mevki Yat Limanı Yalıkavak/Muğla

بهترین مراکز خرید بدروم

مرکز خرید میدتون (Midtown Shopping Centre)

در سفر به بدروم بهترین گزینه برای فرار از گرما و تابش آفتاب مرکز خرید Midtown است. این مجموعه مدرن با تهویه مطبوع هوا، فضای مناسبی برای گردش گردشگران فراهم کرده است که مملو از انواع فروشگاه، رستوران و کافه است. برندهای معتبر دنیا مانند  H&M و Starbucks در کنار برندهای معروف ترکی در این مجموعه به عرضه محصولات خود می‌پردازند

آدرس: Midtown Shopping Centre: Kemer Mevkii, Cumhuriyet Caddesi No. 6 Ortakent, Bodrum

بهترین مراکز خرید بدروم

مرکز خرید اوسیس (Bodrum Oasis Shopping Centre)

مرکز خرید Oasis در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و از آن زمان تا کنون یکی از بزرگترین و معروف‌ترین مراکز خرید بودروم به شمار می‌رود. این مرکز خرید بدروم ۲۵۰۰۰ متر مربع مساحت، ۲۴۰ مغازه، ۵ سینما و چندین رستوران و کافه دارد. در این مرکز خرید شما می‌توانید لباس و کفش را هم با برندهای مشهور جهانی و هم از برندهای کمترشناخته‌شده ترکیه‌ای تهیه کنید. مرکز خرید اوآسیس به خاطر سرگرمی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیزش مشهور است. از جمله آنها می‌توان به نمایش‌های آکروبات و بندبازی اشاره کرد.

آدرس: Bodrum Oasis Shopping Center Emin Anter Bulvarı Kıbrıs Şehitleri Caddesi Bodrum

بهترین مراکز خرید بدروم

مرکز خرید Milta Marina

این مجموعه در تفرجگاه ساحلی زیبای بدروم قرار دارد. این مرکز خرید گرچه وسعت زیادی ندارد ولی وجه دیگری از جاذبه‌های گردشگری مدرن را به بدروم افزوده است. در milta marina، بوتیک‌های شیک و لوکس به عرضه محصولات برندهای معتبر دنیا مشغولند. محصولات برندهای نام‌آشنایی چونTommy Hilfiger و Paul & Shark در این مجموعه به فروش می‌رسند.

آدرس:  5, Neyzen Tevfik Caddesi, Bodrum

بهترین مراکز خرید بدروم

مرکز خرید ایکیا در بدروم (Ikea)

ایکیا برند مشهوری در جهان است که وسایل دکوری خانه را به فروش می رساند. بدروم نیز یک شعبه از ایکیا را در خود جای داده است تا توریستان مجبور نشوند برای خرید از ایکیا به ازمیر سفر کنند. فروشگاه ایکیا در بدروم هر روزه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر به روی عموم باز است و برای کسانی که دوست دارند همه خرید خود مربوط به لوازم منزل را یک جا انجام دهند، ایده آل ترین فروشگاه به نظر می رسد.

بهترین مراکز خرید بدروم



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)