اتاق آینه ای مشهد کجاست ؟ ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اتاق آینه مشهد

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با اتاق آینه مشهد آشنا خواهیم کرد. برای اطلاعات راجع به این مکان جالب در مشهد با ما همراه باشید.

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است که از نظر مکان های تفریحی، طبیعت زیبا و جاذبه های دیدنی بسیار غنی می باشد و به خاطر تعداد بالای جاذبه های آن باید قبل از سفر برنامه ریزی کنید که به کجاها سر بزنید. اگر بچه های خود را به شهربازی می برید جالب است که سری هم به اتاق آینه بزنید.

اتاق آینه مشهد یکی از مکان های جالب می باشد که در شهربازی قهرمانان مشهد واقع شده است. این مکان هیجان خاصی دارد و ارزش یک بار بازدید را دارد.

اتاق آینه مشهد
اتاق آینه مشهد

اگر می خواهید به شهربازی بروید، بد نیس که در کنار تجربه هیجان وسیله های بازی، هیجان راه رفتن در میان آیینه ها را هم تجربه کنید. همچنین می توانید در این فضا عکس های اینستاگرامی جالبی بگیرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


فضای این اتاق آیینه ای کوچک است و شاید بازدید از آن زمان زیادی را نگیرد. اما تجربه ای متفاوت و جالب می باشد. به خصوص این فضا می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد.

چطور به این مکان برویم ؟

اگر می خواهید به اتاق آینه مشهد سری بزنید، ابتدا باید به شهربازی قهرمانان بروید. این اتاق در داخل شهربازی قرار دارد. شهربازی قهرمانان بین میدان خیام و میدان سپاد، به سمت الماس شرق واقع شده است.

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بین میدان خیام و سپاد، شهربازی قهرمانان
  • ساعت کاری شهربازی: همه روزه از ساعت 17:00 تا 24:00
  • هزینه ورودی: برای هر نفر 12 هزار تومان

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨