کشتی تفریحی سوداتور ، تجربه بی نظیر در تنگه بسفر | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کشتی تفریحی سوداتور

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کشتی تفریحی سوداتور آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این کشتی تفریحی مجلل در استانبول در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری است که جاذبه های آن تمامی ندارد و مطابق با همه سلیقه هاست. شهری که از تمام دنیا برای دیدن زیبایی های آن به آن سفر می کنند و یکی از مقاصد جذاب گردشگری است.  مکان های دیدنی ترکیه آنقدر زیاد است که هرچقدر هم که در این شهر باشید تمام نمی شود. گوشه و کنار آن پر از زیبایی و دیدنی های منحصر به فرد است. یکی از تفریحات بسیار پرطرفدار در استانبول تورهای تفریحی کشتی کروز می باشد و یکی از بهترین آنها کشتی تفریحی سوداتور است.

کشتی تفریحی سوداتور استانبول (Sudatur) در میان گردشگران به ویژه ایرانیان طرفداران زیادی دارد و قطعا شرکت در این تور خاطره فراموش نشدنی برای شما خواهد بود به ویژه که همزمان با مراسم جشن بر روی کشتی از چشم اندازهای خیره کننده استانبول در دل تنگه بسفر (مسجد و اسکله اورتاکوی، کاخ دولما باغچه، پل بغاز و…) در زیر نورپردازی شهر لذت خواهید برد. سوداتور یکی از مجلل ترین کشتی های تفریحی در استانبول و یکی از برگزار کننده های تورهای اختصاصی در تنگه بسفر است.

کشتی تفریحی سوداتور
کشتی تفریحی سوداتور

تنگه بسفر با داشتن طول 19 مایل، نه تنها دریای سیاه را به دریای مدیترانه متصل می کند، بلکه استانبول را بین دو قاره اروپا و آسیا تقسیم می کند. این تنگه مطمئنا یکی از مهم ترین تنگه های دنیا است و حتی مردم استانبول عاشق این تنگه زیبا هستند که از میان شهرشان عبور می کند. افسانه های زیادی نیز درباره این تنگه و پل معروفش وجود دارد و یکی از آنها این است که اگر برای اولین بار از زیر پل بسفر رد شوید هر آرزویی کنید برآورده می شود. پس علاوه بر تفریح در تنگه، زمانی که کشتی از زیر پل رد می شود می توانید آرزو کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از انواع کشتی های ایرانی معروف و برگزار کننده تور کشتی استانبول می توان به کشتی های زیر اشاره کرد:

  • کشتی تفریحی سوداتور
  • کشتی تفریحی آرش
  • کشتی تفریحی نیس

همانطور که پیشتر گفتیم کشتی سوداتور یکی از لاکچری ترین و گرانترین کشتی های ایرانی در استانبول و ترکیه است که به رغم گرانی آن نسبت به کشتی آرش یا کشتی نیس باز هم تعداد مشتری خیلی خوبی دارد. این کشتی با ظرفیت 900 مهمان در سه طبقه از بهترین کشتی های تفریحی است.

کشتی تفریحی سوداتور
کشتی تفریحی سوداتور

برنامه های کشتی سوداتور

همواره شهر استانبول محل حضور بازیگران و خوانندگان و هنرمندان سرشناس دنیا بوده است. از همین رو در اکثر مواقع سال در شهر استانبول شما می توانید از برنامه هنرمندان سرشناس  بهره مند شوید. یکی از مکان هایی که در سال های متمادی محل حضور خوانندگان معروف و محبوب ایرانی بوده است کشتی سوداتور است که خوانندگانی همچون آقای ستار، عارف، شهرام شب پره، فرشید امین، مهرشاد، خانم لیلا فروهر، شهره صولتی، هنگامه و دیگر هنرمندان محبوب ایرانی بر روی این کشتی برنامه اجرا نموده اند.

علاوه بر اجرای کنسرت، برنامه های متنوع دیگری مانند اجرای رقص های محلی کشور ترکیه و دیگر رقص های بروز دنیا بر روی این کشتی در مدت حضور شما اجرا خواهد شد که در حین برگزاری این مراسم ها از شما پذیرایی خواهد شد و در ضیافت شام ایرانی نیز شرکت خواهید کرد.

کشتی تفریحی سوداتور - Photo: Sanaz Saadati
کشتی تفریحی سوداتور – Photo: Sanaz Saadati

هزینه تور کشتی سوداتور

در جدول زیر هزینه تور دو کشتی معروف را میبینید که همه روزه برای ایرانیان برنامه تدارک میبینند. این تورها ترانسفر دارند، به طوری که نماینده آنها حدود ساعت 20:00 الی 20:30 برای ترنسفر به هتل لابی شما مراجعه کرده و ترنسفر به محل حرکت کشتی انجام خواهد شد. پس از پایان برنامه نیز در حوالی ساعت 24:00 نیمه شب، مجددا ترنسفر به هتل شما صورت می‌گیرد. قیمت‌های جدول بر حسب دلار است.

نام تور بزرگسال کودک
(۵ تا ۱۲ سال)
کودک
(۴ تا ۵ سال)
کودک
(۲ تا ۴ سال)
نوزاد
(زیر ۲ سال)
سایر توضیحات
کشتی تنگه بسفر، آرش 35 25 رایگان رایگان رایگان همه روزه
کشتی تنگه بسفر، نیس 30 20 رایگان رایگان رایگان همه روزه
کشتی لاکچری سودا؛ اکونومی 70 50 رایگان رایگان رایگان یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه
کشتی لاکچری سودا؛ استاندارد 80 60 رایگان رایگان رایگان یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه
کشتی لاکچری سودا؛ VIP 110 90 رایگان رایگان رایگان یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه
کشتی لاکچری سودا- V-VIP 140 110 رایگان رایگان رایگان یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه

خدماتی که شامل تور می شود؛

  • غذا و پذیرایی شامل: پیش غذا، غذای اصلی، میوه، سالاد فصل
  • نوشیدنی رایگان در کل طول شب
  • موزیک زنده فارسی، آذری و ترکی
  • ورودیه و هزینه های کشتی
  • ترانسفر رفت و برگشت از هتل (ترنسفر شامل مناطق تکسیم، بی‌اوغلو، شیشلی، عثمان‌بی، توپکاپی، آکسارای، لالی می‌باشد).
کشتی تفریحی سوداتور
کشتی تفریحی سوداتور

راه های ارتباطی

  • صفحه اینستاگرام کشتی سوداتور: Suda.tur
  • وبسایت رسمی سوداتور: sudatur.com
  • شماره تماس: 1111 250 0212
  • تلگرام و واتساپ: 00905324176369
  • برای رزرو آنلاین به این لینک مراجعه کنید: sudatur.com/booking

نکات قابل توجه

– برای اطلاع از زمان حرکت کشتی های کروز می توانید به اسکله مراجعه کنید. اغلب ساعت حرکت کشتی ها در آنجا ثبت شده است. اما می توان از طریق آژانس های گردشگری برای این تور اقدام کرد. پس اگر به صورت توریستی به استانبول آمده اید می توانید با تماس با کارگزار سفرتان بلیط این تورها را تهیه کنید.

– نماینده کارگزار حدود ساعت 20:00 الی 20:30 برای ترنسفر به هتل لابی شما مراجعه کرده و ترنسفر به محل حرکت کشتی انجام خواهد شد. پس از پایان برنامه در حوالی ساعت 24:00 نیمه شب، مجددا ترنسفر به هتل شما صورت می‌گیرد.

– تور کشتی های کروز محدود به فصل و ماه خاصی نمی شود و تا زمانی که شرایط آب و هوایی خوب باشد، این تورها برگزار می شود.

– قیمت تور کشتی سودا استانبول در حالت عادی بین 80 تا 90 دلار ( حدودا 170 لیر ترکیه) می باشد. اما با حضور هنرمندان نامی کشور در آنها احتمالا قیمت بالاتری را به خود میگیرد.

– از آنجایی که این کشتی سه طبقه دارد، دارای چهار پک بلیط می باشد (اکونومی، نرمال، VIP، VVIP) که بنا به اینکه چه نوع بلیطی می خواهید قیمت ها متفاوت است.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨