پارک جنگلی سی سنگان نوشهر ، مازندران | Si Sangan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک جنگلی سی سنگان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره پارک جنگلی سی سنگان صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این پارک محبوب در ادامه با ما همراه باشید.

پارک جنگلی و ساحل سی‌سنگان نوشهر در سال ۱۳۴۴ توسط مهندس سعیدی آشتیانی طراحی و ایجاد شد. این پارک علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و توریستی، سیاست حفظ و حراست از گونه‌های نادر و حفاظت‌شدهٔ گیاه شمشاد را به طور جدی دنبال می‌کند. این پارک در ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به نور در استان مازندران قرار دارد.

پارک جنگلی سی سنگان

پارک سی سنگان یکی از مجموعه های بزرگ تفریحی در شمال ایران است که منظره های زیبایی از جنگل و دریا را به شما می دهد و در واقع شما تلاقی جنگل و دریا را خواهید دید. این پارک از مشهورترین پارک های جنگلی مازندران است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پارک جنگلی سی سنگان

از قسمت دریا که به سمت جنگل پارک حرکت می کنیم بر ارتفاع پارک افزوده می شود و در بالاترین نقطه، ارتفاع آن به ۵۰ متر می رسد. این پارک از بهترین و با ارزش ترین پارک های طبیعت گردی موجود در ایران به شمار می رود که هم در بخش ساحلی و هم در بخش جنگلی خود امکانات اقامتی و رفاهی خوبی برای رفاه حال گردشگران فراهم کرده است.

امکانات پارک 

امروزه دو دروازه ورودی با پنج نگهبانی، یک اتاق اطلاعات، دو دستگاه واحد مسکونی، فروشگاه، پناهگاه بزرگ، محوطه خور گشت (پیک نیک)، محوطه اردو، پارک کودک،، پارک بادی، پیست اسب سواری، کلوپ جت اسکی، کلوپ قایق سواری، زمین ورزشهای ساحلی (فوتبال. والیبال)، کافی شاپ، رستوران، سفره خانه، فروشگاه یونیک (بازی‌های رایانه ایی)، ۱۳ دستگاه سرویس بهداشتی، سکوی آبخوری و ساختمان نمایشگاه دائمی منابع طبیعی در این پارک وجود دارد.

بعد از گشت و گذاری در پارک جنگلی سی سنگان و ساحل آن می توانید از دریاچه سد آویدر در نزدیکی این پارک دیدن کنید. سد آویدر در فاصله 7 کیلومتری از مرکز پارک قرار دارد.

اطلاعات بازدید از پارک جنگلی سی سنگان

ساعت دسترسی : هر روز هفته 24 ساعته

مدت پیشنهادی بازدید : 1 تا 4 ساعت

هزینه : به ازای هر ماشین ورودی 6500 تومان

آدرس :

استان مازندران، 30 كيلومتری جاده نوشهر به نور، پارک جنگلی سی سنگان

Si sangan Forest Park, Nowshahr to Nur Road, mazandaran Province, Iran

موقعیت پارک بر روی نقشه؛

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨