معرفی هتل گرند د پرا استانبول ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل گرند د پرا استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل گرند د پرا استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل در نزدیکی خیابان استقلال در استانبول ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

هتل گرند د پرا (Grand Hotel de Pera) در وسط منطقه پرا استانبول جایی که برج گالاتا و کلیسای سنت آنتوان میباشد در یکی از محله های نزدیک میدان تکسیم درست در  قلب شهر استانبول و در منطقه بی اغلو قرار گرفته است.

هتل گرند د پرا استانبول
هتل گرند د پرا استانبول

هتل گرند د پرا تنها در چند قدمی خیابان استقلال با تعداد زیادی فروشگاه خرید، رستوران، کافه و گالری های هنری واقع شده است. امتیاز این هتل در وبسایت بوکینگ 8.2 است که نشاندهنده رضایت بالای مسافران می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این هتل ۱۰۰ متر با کلیسای سنت آنتون و ۸۰۰ متر با برج گالاتا فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک استانبول در ۱۴ کیلومتری هتل قرار دارد. فاصله هتل تا ایستگاه متروی شیشانه ۲۰۰ متر بوده و از این طریق بسیاری از اماکن دیدنی و جاذبه های شهر به راحتی در دسترس هستند. از طرفی مهم ترین خیابان توریستی استانبول یعنی خیابان استقلال به فاصله بسیار کم از هتل قرار دارد که خود یک مزیت عالی به شمار می رود.

خدمات این هتل BB است و مهمانان هتل می توانند هر صبح در هتل گرند د پرا از صرف صبحانه ای رایگان لذت ببرند. اما برای صرف دیگر وعده ها شما باید هزینه بپردازید و از منو عالی رستوران هتل استفاده کنید.

همچنین هتل دارای یک رستوران و یک کافه است، کافه د پرا در طبقه لابی هتل واقع شده و با میان وعده های لذیذ و انواع نوشیدنی آماده سرویس دهی به مهمانان می باشد. این کافه با فضایی راحت، مکانی مناسب برای استراحت روزانه می باشد.

این هتل 10 طبقه با ساختمان تاریخی اش شامل ۸۴ اتاق و سوئیت است که همگی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، فضای نشیمن، مینی بار، تلویزیون و ماهواره هستند. سرویس بهداشتی اتاق ها با لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و دوش کامل شده است. دسترسی به اینترنت وای فای در تمام بخش های هتل رایگان است. فضایی باز و زیبا نیز در انتهای لابی هتل قرار گرفته که برای نشستن و صرف یک نوشیدنی بسیار عالی و آرامش بخش است.

هتل گرند د پرا استانبول
هتل گرند د پرا استانبول

هتل مجهز به یک استخر سرپوشیده و مرکز آبگرم به همراه حمام ترکی و سونا می باشد که برای ریلکس کردن فضایی بسیار عالی و آرامش بخش را برایتان فراهم می کند. مهمانان هتل بزرگ دپرا میتوانند با پرداخت هزینه در کلاسهای تدریس ماساژ شرکت نمایند.

همچنین هتل دارای سالن ورزشی مجهز نیز می باشد که فرصتی مناسب برای علاقه مندان به ورزش کردن حتی در سفر فراهم می کند. اتاق جلسه و کنفرانس با ظرفیت 70 نفر نیز در این هتل وجود دارد.

انواع اتاق های هتل گرند د پرا

  • اتاق 2 نفره استاندارد
  • اتاق 3 نفره استاندارد
  • سوئیت

جاذبه های نزدیک به هتل

علاقمندان به پیاده روی میتوانند از هتل تا برخی جاذبه های استانبول فاصله بسیار کمی را پیاده بروند و از قدم زدن در شهر نیز لذت ببرند؛

هتل گرند د پرا استانبول
هتل گرند د پرا استانبول

پذیرش هتل بصورت 24 ساعته انجام می شود. همچنین با پرداخت هزینه اضافی، پارکینگ خصوصی در دسترس مسافران قرار میگیرد. پرسنل این هتل به زبانهای ترکی و انگلیسی صحبت میکنند.

در اطراف هتل گرند د پرا مراکز خرید و رستوران های متعددی وجود دارد و زندگی شبانه پرجنب و جوشی در این منطقه حاکم است. ایستگاه های مترو، اتوبوس، تراموا، تاکسی و قایق های مسافربری تنها چند دقیقه تا هتل فاصله دارند. منطقه بی اغلو بهترین مکان برای افرادی است که به فرهنگ، تاریخ، هنر، غذا و خرید علاقه دارند.

آدرس: Meşrutiyet Cd. No: 55 Tepebaşı, Beyoğlu | İstanbul

شماره تماس: 00902122442121

وبسایت رسمی هتل: grandhoteldepera.com

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨