هتل اسپیناس آستارا | Astara

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل اسپیناس آستارا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره هتل اسپیناس آستارا خواهیم گفت. برای آشنایی با این هتل شیک در شهر ساحلی آستارا در ادامه با ما باشید.

آستارا ششمین شهر بزرگ استان گیلان است. آستارا در شمالی‌ترین نقطه استان گیلان و در مرز ایران با جمهوری آذربایجان بوده و از نظر جغرافیایی در مرکز منطقه تالش قرار گرفته‌ است. آستارا از لحاظ اقتصادی در سطح استان و کشور نقش تعیین‌کننده‌ای را داراست. این شهر از لحاظ اقامت مسافر در سطح استان گیلان دارای رتبه نخست بوده و بین ۲۰ تا ۳۰ شهر گردش‌پذیر ایران با جذب سالانه شش میلیون مسافر داخلی و ۸۰۰ هزار مسافر خارجی به‌شمار می‌رود.

هتل چهار‌ ستاره اسپیناس (Espinas Hotel) در جاده رشت به آستارا واقع شده‌ است. این هتل در پنج کیلومتری شهر آستارا قرار گرفته و دسترسی راحتی به بازار مرزی آستارا و شهرهای تالش و قره‌سو دارد. فاصله این هتل از فرودگاه 30 کیلومتر می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


همچنین از نظر قرارگیری در کنار دریاچه زیبای استیل و نزدیکی به مراکز دیدنی چون گردنه حیران، آب گرم کوته کومه و پناهگاه حیات‌وحش لوندویل، هتل از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردارست. منطقه ای که هتل در آن واقع شده دارای کمترین میزان رطوبت هوا در میان شهر های ساحلی شمال کشور است.

هتل اسپیناس آستارا
هتل اسپیناس آستارا

فاصله کم هتل اسپیناس آستارا تا دریای خزر و دسترسی آسان به شهرهای تالش و قره سو، از مزایای اقامت در این هتل به شمار می آید همچنین مجاورت هتل با تالاب استیل، بر محبوبیت آن افزوده است.

دو رستوران و یک کافی‌شاپ در هتل اسپیناس موجود است که غذاهای متنوعی سرو میکنند و همچنین ویو و منظره ای زیبا از طبیعت اطراف هتل دارند و شما میتوانید لحظات لذت بخشی را در آنها بگذرانید.

هتل اسپیناس آستارا
هتل اسپیناس آستارا

این هتل بیش از 116 واحد‌اقامتی به صورت اتاق و سوئیت دارد. برخی واحدها چشم‌اندازی زیبا رو به دریاچه و برخی نمایی رو به کوه‌های سرسبز اطراف دارند. از جمله امکانات موجود در اتاق‌ها می‌‌توان به تهویه‌مطبوع، تلویزیون، گاوصندوق، تجهیزات چای و قهوه، مینی‌بار و حمام اختصاصی اشاره کرد. اینترنت وای‌فای هم به صورت نامحدود در دسترس است.

هتل اسپیناس آستارا
هتل اسپیناس آستارا

امكانات هتل اسپيناس آستارا

از جمله امکانات هتل 4 ستاره اسپیناس آستارا می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمان خانه داري، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، سونا، جکوزی، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، کافی نت، آسانسور، لابی، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، سالن ورزشی و چایخانه

هتل اسپیناس آستارا
هتل اسپیناس آستارا

شماره تلفن هتل: 6801 4485 013

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨