بهترین مراکز خرید کیش

بهترین مراکز خرید کیش ☀️ Kish

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید کیش

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مراکز خرید کیش آشنا خواهیم کرد. برای اینکه بدانید بهترین مراکز خرید کیش کدامند، در ادامه با ما باشید.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. امروزه جزیره کیش یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در میان مردم ایران است. در جزیره کیش علاوه بر تفریحات آبی و هیجان و تجربه آرامش در کنار ساحل میتوانید یک خرید عالی هم داشته باشید. کیش با داشتن مراکز خرید متعدد مکانی عالی برای خرید کردن است. در ادامه لیستی از بهترین مرکز خریدهای کیش را به شما معرفی می کنیم.

بازار مروارید

دیگر مرکز خریدی که در این شهر وجود دارد بازار مروارید است و دارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه هستند. نام بازارچه هایی که در این بازار وجود دارد نیز به ترتیب آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون هستند. معماری این مرکز خرید نیز بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است.

در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت هم نیز وجود دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مراکز خرید کیش

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار مروارید

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 13:30 و از ساعت 17:30 تا 23:00

مرکز خرید دامون

از دیگر مراکز خرید در کیش، مرکز خرید دامون است که شامل ۹۸ غرفه ی تجاری بوده و ۱۰ غرفه خدماتی که می تواند انواع نیازهای شما را برطرف سازد و خریداران را با رضایت کافی رهسپار شهر خودشان می نماید. در این فروشگاه می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و غیره را تهیه کنید.

در طبقه دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیت روی یخ است ساخته شده است که می توانید اوقات خوشی را برای خودتان رقم بزنید. وجود یک پیانو در مرکز خرید و آهنگ ‌های گوش ‌نواز آن فضای دلپذیری را ایجاد می‌کند.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، خیابان وصال

بازار مریم

غرفه‌های بازار مریم در فضایی باز قرار دارند. فضا و معماری این بازار بسیار زیبا و دلنشین است. می‌توانید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی مورد نیاز خود را از این بازار زیبا تهیه کنید.

مراکز خرید کیش
مراکز خرید کیش

آدرس: استان هرمزگان، كيش

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 08:00 تا 24:00

مجتمع مرجان

مجتمع مرجان دارای یک بازار ، یک ساحل و واحدهای مسکونی است. بازار مرجان بازاری بسیار شیک با معماری جذاب است. یک آکواریوم با ۸۰۰ گونه آبزیان، ۳۹ آب‌نما، ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ زیبایی خاصی به این مکان داده است. تمام وسایل مورد نیاز خود را می‌توانید از این بازار تهیه کنید.

آدرس: استان هرمزگان، كيش

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 14:00 و از ساعت 15:00 تا 23:00

پاساژ پردیس ۱

این بازار در ۲ طبقه با ۲۰۰ واحد یکی از باراهای بزرگ کیش به حساب می‌آید. کالاهای این بازار نیز مانند دیگر بازارهای نام برده شامل پوشاک، کیف و کفش و موراد مشابه است. علاوه بر این غرفه‌ها، یک رستوران، یک چای‌خانه سنتی، یک کافی‌شاپ، آژانس‌های مسافرتی، چندین بانک، و یک کافی‌نت در این بازار وجود دارد.

مراکز خرید کیش

آدرس: استان هرمزگان، كيش

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:30 تا 13:30 و از ساعت 17:30 تا 23:30

پاساژ پردیس ۲

این پاساژ نیز مانند پردیس ۱ دارای کالایی‌هایی مانند پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل‌های غذایی، لوازم برقی و خانگی و غیره است. از دیگر واحدهای تجاری بانک و موسسات مالی، رستوران و کافی‌شاپ است.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، میدان پردیس

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:30 تا 13:45 و از ساعت 17:00 تا 23:30

مرکز خرید سارینا ۱

سارینا از دیگر مراکز خرید کیش است که در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و همچنین به دو هتل داریوش و ارم هم نیز بسیار نزدیک است. مساحت این فروشگاه حدود ۵۳۰۰ مترمربع بوده و در ده طبقه تجاری و اداری خلاصه شده است، بعلاوه مرکز خرید سارینا ۱ دارای پارکینگ بوده و می توانید اتومبیلتان را پارک کنید و به راحتی به خرید در این مرکز خرید بپردازید.

مراکز خرید کیش

آدرس: استان هرمزگان، كيش

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 13:30 و از ساعت 16:30 تا 22:30

مرکز خرید زیتون

معماری این مرکز آن را از دیگر مراکز خرید متمایز کرده است. این پاساژ ۲ طبقه از ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری تشکیل شده است. در صورت گرسنگی یا خستگی، می‌توانید به رستوران یا کافی‌شاپ پاساژ مراجعه کنید. یک بانک نیز در این مرکز فعالیت دارد.

آدرس: استان هرمزگان، كيش، بلوار ساحل

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 13:00 و از ساعت 17:00 تا 23:00

مرکز خرید پانیذ

این مرکز خرید ۲ طبقه دارای ۱۸۳ غرفه تجاری است که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موراد دیگر فعالیت می‌کنند. همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود و کافی‌نت وجود دارد.

مراکز خرید کیش

آدرس: استان هرمزگان، كيش، خیابان فردوسی

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:30 تا 14:00 و از ساعت 17:00 تا 23:00

مطالب گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨