قیمت تور گرجستان

10عاملی که در قیمت تور گرجستان موثر است

"اجاره
رزرو تور
تور تابستان 1403
 

حتی تورهای ارزان را نیز می‌توان با قیمت کم‌تری رزرو کرد. قیمت تور گرجستان نسبت به تور سایر کشورهای اطراف ایران پایین‌تر است. البته بسته به انتخاب مسافرین امکان دارد، این قیمت‌ها کم یا زیاد شود؛ اما برخی از مسافران همچنان علاقه به کاهش هزینه تور گرجستان دارند. برای اینکه هزینه تور این کشور را کاهش دهید 9 راه وجود دارد. با توجه به این راه‌ها هزینه تور گرجستان برای شما کاهش می‌یابد؛ بنابراین با ما همراه شوید تا این 9 راه را برای شما توضیح دهیم.

قیمت تور گرجستان

زمستان را برای رزرو تور گرجستان انتخاب کنید

یکی از اصلی‌ترین راه‌ها برای کاهش هزینه تور گرجستان یا هر یک از کشورهای دیگر، انتخاب فصل مناسب سفر است. باتوجه‌به اینکه تعداد گردشگران گرجستان در ماه‌های خرداد تا آبان به دلیل متعادل شدن دما به اوج خود می‌رسد، قیمت تور‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. با نزدیک شدن به اواخر پاییز و آغاز زمستان دمای هوا و تعداد مسافران کاهش می‌یابد؛ بنابراین قیمت تور گرجستان نیز پایین‌تر می‌آید. البته در ماه‌های زمستان می‌توانید اجناس مورد نیازتان را با قیمت بسیار کم‌تری نیز خریدارید کنید. به همین دلیل زمستان بهترین زمان سفر به گرجستان از نظر اقتصادی است.

نیازی به صرف هزینه برای اخذ ویزا نیست

بسیاری از مسافرین ایرانی مقصد گرجستان از عدم نیاز به ویزای توریستی برای سفر به این کشور اطلاعی ندارند. با توجه به اینکه ایرانیان از سال 2016 برای اقامت و سفر به گرجستان امکان اقامت تا 45 روز بدون ویزا را دارند؛ بنابراین گردشگران ایرانی نیازی به اخذ ویزای توریستی این کشور ندارند. به همین علت می‌توانند بدون معطلی و صرف هزینه بابت ویزا، تور گرجستان را تهیه کنند. این موضوع یکی دیگر از راه‌های اصلی کاهش قیمت تور گرجستان است.

شانس یار شما باشد، تور لحظه آخری رزرو خواهید کرد

معمولاً قیمت تورهای لحظه آخری کم‌تر از سایر تورها است. البته درباره تور لحظه آخری گرجستان به کمی شانس هم نیاز دارید. باوجوداینکه قیمت تور گرجستان با استفاده از این نوع تورها کاهش می‌یابد، تنها در مواقع محدودی که تعدادی از صندلی‌های هواپیما برای پرواز به این کشور خالی باشد؛ امکان رزرو تور لحظه آخری گرجستان وجود دارد. در غیر این صورت نمی‌توانید این نوع تورها را رزرو کنید.

دو سه هفته زودتر هم می‌توانید تور را ارزان‌تر رزرو کنید

علاوه بر این که رزرو تور لحظه آخری گرجستان قیمت پایین‌تری دارد، ممکن است رزرو تور 2 الی 3 هفته قبل از سفر قیمت تور گرجستان را به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد. بنابراین به جای اینکه ریسک بیشتری برای تور لحظه آخری به خرج داده و منتظر چنین توری در لحظات آخر بمانید؛ بهتر است تورهای گرجستان را چند روز زودتر از موعد سفر رزرو کنید.

ایرلاین‌های داخلی هزینه‌ی کم‌تری برای سفر دارد

با توجه به اینکه سختی مسیر تور زمینی گرجستان این کشور زیاد است، رزرو تورهای گرجستان به‌صورت هوایی منطقی به نظر می‌رسد. ایرلاین‌های ایرانی، قطری و ترکی از ایران به مقصد گرجستان پرواز دارند؛ اما قیمت پروازهای خارجی از پروازهای ایرانی تا چندین برابر بیشتر است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید تور این کشور ایرلاین‌های ایرانی را برای تور هوایی گرجستان انتخاب کنید. ایرلاین‌هایی مانند قشم دایر، وارش، آسمان و زاگرس به دو شهر مهم گرجستان یعنی تفلیس و باتومی پرواز دارند.

پروازهای چارتری تهران تفلیس را رزرو کنید

به دلیل اینکه هزینه پروازهای تهران به باتومی بالاتر است، برای کاهش هزینه تور گرجستان باید پروازهای تهران تفلیس را رزرو کنید. همچنین برای کاهش قیمت تور گرجستان نیز می‌توانید از تور چارتر تفلیس (پروازهای چارتری مقصد تفلیس) نیز استفاده کنید. این نوع پروازها معمولا قیمت پایین‌تری نسبت به سایر پروازها دارد.

تفلیس را برای کاهش قیمت تور گرجستان انتخاب کنید

قیمت تور گرجستان در شهرهای مختلف متفاوت است. با وجود اینکه تفلیس پایتخت این کشور می‌باشد اما تور تفلیس قیمت پایین‌تری نسبت به تور باتومی دارد. قیمت تور باتومی به دلیل قرارگیری در کنار دریای خزر بالاتر است؛ بنابراین با توجه به قیمت تور تفلیس، سفر به این شهر برای کاهش قیمت تور گرجستان مطلوب‌تر خواهد بود. البته شهر تفلیس نیز به علت قدمت حدودا 1600 ساله، جاهای دیدنی و تاریخی زیادی دارد.

قیمت تور گرجستان

مدت اقامت خود را در تور گرجستان کاهش دهید

کم‌کردن مدت‌زمان اقامت یکی از راه‌های ساده برای کاهش قیمت تور گرجستان است. بر خلاف برخی از شهرها مانند آنتالیا که کاهش مدت اقامت در آن‌ها به علت محدودیت تعداد پروازها باعث افزایش قیمت نیز می‌شود؛ در تور گرجستان باتوجه‌به موجود بودن تعداد پرواز کافی به مقصد تفلیس می‌توان این تور را با مدت‌زمان کم‌تر نیز رزرو کرد.

از رزرو تورهای ترکیبی خودداری کنید

اگر قصد کاهش قیمت تور گرجستان را دارید؛ نباید به سراغ تورهای ترکیبی بروید. برخی از تورهای گرجستان به‌صورت ترکیبی از دو شهر مهم این کشور یعنی باتومی و تفلیس برگزار می‌شود. باتوجه‌به اینکه قیمت تور باتومی به‌خودی‌خود گران است، اضافه شدن یک مدت‌زمان اقامت اضافه در شهر تفلیس، قیمت تور گرجستان را افزایش می‌دهد. به همین علت رزرو این تور از نظر اقتصادی هزینه بالایی دارد؛ بنابراین این نوع تورها را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم.

 هتل‌های ارزان‌تر را برای اقامت رزرو کنید

قیمت هتل‌ها 4 و 5 ستاره تفلیس با یک‌دیگر چندان متفاوت نیستند؛ اما در این شهر می‌توانید با رزرو هتل‌های 4 ستاره باکیفیت و ارزان، قیمت تور گرجستان را کاهش دهید. اغلب اقامتگاه‌های 3 تا 5 ستاره تفلیس خصوصاً مدل‌های لوکس آن، قیمت بالاتری از هتل‌های باتومی دارند. البته در باتومی قیمت‌ هتل‌هایی که ستاره بیشتری دارد، بالاتر است. در بعضی موارد حتی می‌توان گفت قیمت هتل‌های لوکس 5 ستاره باتومی حدود دوبرابر از هتل‌های 3 ستاره این شهر بیشتر است. البته با رزرو هتل‌های ارزان باید قید بسیاری از امکانات را بزنید.

چگونه ارزان‌ترین تور گرجستان را رزرو کنیم؟

برای اینکه علاوه بر کاهش قیمت تور گرجستان، تجربه‌ی سفر و اقامت با کیفیتی را داشته باشید؛ باید از یک آژانس گردشگری معتبر و باکیفیت تور خود را رزرو کنید. برخی از آژانس‌های مسافرتی با وجود دریافت مبالغ بالا از مسافران برای تور ارزان گرجستان ، خدمات بی کیفیتی را به آن‌ها ارائه می‌دهند؛ بنابراین انتخاب شرکت مسافرتی مناسب برای رزرو تور ارزان، یکی از معیارهای سفر محسوب می‌شود. به همین علت ما به شما آژانس گردشگری نهال گشت را به شما معرفی می‌کنیم. از طریق این آژانس گردشگری می‌توانید آفرهای تور گرجستان را دریافت کرده و بعد از دریافت مشاوره، ارزان‌ترین تور تفلیس یا باتومی را از مشاورین نهال گشت رزرو کنید.

برای خرید تور گرجستان از نهال گشت می‌توانید با شماره 1830_026 تماس گرفته و این تور را رزرو نمایید.