جاذبه های گردشگری نیواورلئان ، آمریکا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاذبه های گردشگری نیواورلئان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با جاذبه های گردشگری نیواورلئان آشنا خواهیم کرد. اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نیواورلئان (New Orleans) بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانای ایالات‌متحده آمریکا است که در کرانه رود می سی سی پی واقع‌ شده است. جاذبه های گردشگری نیواورلئان همیشه سرآمد شهرهای آمریکا بوده است. از آنجایی‌ که این شهر رویکرد فرهنگی هنری نیز دارد، بازدید از آن تنوع و جاذبه خاصی برای گردشگران خواهد داشت.

موسیقی، ورزش، هنر، غذا، رقص در بین مردم این شهر جایگاه خاصی دارد. حضور بی‌شمار فرانسوی‌ها در این شهر تأثیر فراوان و سمت و سویی خاص، بر روی شیوه و سبک زندگی در این شهر داشته است. می‌توان گفت ذائقه کلاسیک و اروپایی فرانسوی‌ها این شهر را به یکی از کلاسیک‌ترین شهرهای آمریکا تبدیل کرده است. با ما در این مقاله همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری نیواورلئان بیشتر آشنا شوید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دیدنی های نیواورلئان

محله فرانسوی – New Orleans Fransız Mahallesi (French Quarter)

محله فرانسوی قدیمی‌ترین بخش شهر است و یکی از نمادهای آن قطعاً خیابان بوربون است. این خیابان، خیابانی تاریخی پر از بارها و کلوپ‌های استریپ است. این محله مملو از مکان‌های تاریخی، رستوران‌های خارق‌العاده، بارهای پرجنب‌وجوش و تعداد زیادی از نوازندگان خیابانی است.

معماری محله فرانسوی تلفیقی از هنر جهانی از فرانسوی و اسپانیایی گرفته تا آمریکایی محسوب می‌شود. اگر طرف‌دار خوش‌گذرانی به سبک اروپایی هستید برای خوردن لذیذترین غذاها و رقص و شنیدن موسیقی‌های خیابانی می‌توانید از محله فرانسوی یکی از جذاب‌ترین جاذبه های گردشگری نیواورلئان دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری نیواورلئان
جاذبه های گردشگری نیواورلئان

سیتی پارک نیواورلئان – New Orleans City Park

سیتی پارک یک پارک 1300 هکتاری است که درست در قلب شهر قرار دارد. یک خلیج طبیعی از میان آن و در لبه آن جریان دارد. با چرخ و فلک قدیمی و قطارهای مینیاتوری، این مکان عالی برای بردن بچه‌ها است.

پارک شهر همچنین شامل موزه هنر نیواورلئان، باغ مجسمه Besthoff، باغ گیاه‌شناسی و یکی از بزرگ‌ترین بلوط‌های زنده است که هنوز در جهان پابرجاست. به‌طور خلاصه، یک جاذبه برای کسانی که به دنبال بازدید از نیواورلئان هستند.

میدان جکسون – Jackson Square

میدان جکسون در اصل به‌ عنوان Place d’Armes شناخته می‌شود. این محل از سال 1960 یک مکان تاریخی ملی بوده است و مناظری عالی از ساختمان‌های تاریخی اطراف را ارائه می‌دهد.

این سایت نقش مهمی در تاریخ شهر ایفا کرده است، زیرا در اینجا، در سال 1803 بود که لوئیزیانا پس از خرید این ایالت از فرانسه، رسماً به قلمرو ایالات‌متحده تبدیل شد. کلیسای جامع سنت لوئیس بر یک انتهای میدان مسلط است.

جاذبه های گردشگری نیواورلئان
جاذبه های گردشگری نیواورلئان

خیابان مگزین – Magazine Street

Magazine Street در پائین‌شهر واقع‌شده است و برای کسانی که عاشق خرید هستند ایدئال است. طول این خیابان چیزی حدود 3.5 مایل است.

در اینجا بوتیک‌های لباس معروف، مبلمان، عتیقه‌جات مقرون‌به‌صرفه و البته رستوران‌ها را خواهید یافت. چنین منطقه جالب و دلپذیری علاوه بر خرید برای گشت‌وگذار بسیار مناسب است.

کارناوال ماردی گراس – Mardi Gras

یکی از 4 کارناوال بزرگ دنیا کارناوال ماردی گراس است که هر ساله در شهر نیواورلئان برگزار می‌شود. ماردی گراس یکی از پدیده‌های فرهنگی و محبوب است که قدمت آن به هزاران سال پیش بازمی‌گردد. این کارناوال بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ ایالت لوئیزیانا و شهر نیواورلئان بوده است.

مردم این شهر این سنت خارق‌العاده را به‌ وسیله تعداد زیادی لباس‌های باشکوه، نمایش‌های دیدنی و ویدیوهای جذاب جشن می‌گیرند. پایکوبی از حدود دو هفته قبل از سه‌شنبه اعتراف برگزار می‌شود و در 5 روز آخر به اوج خود می‌رسد. این سنت دیرینه در این شهر یکی از بزرگ‌ترین دلیل برای جذب گردشگران و یکی از اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری نیواورلئان شده است.

کارناوال ماردی گراس در نیواورلئان
جاذبه های گردشگری نیواورلئان

جشنواره جاز و میراث نیواورلئان – New Orleans Jazz & Heritage Festival

فستیوال جاز نیواورلئان، رویداد بزرگ دیگری که ریشه‌های موسیقی و فرهنگی شهر را جشن می‌گیرد و یکی از جشنواره های پرظرفدار به حساب می آید.

جشنواره جاز و میراث نیواورلئان (این نام کامل است) آخرین آخر هفته در آوریل و اولین آخر هفته در ماه مه برگزار می‌شود و هنرمندان و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

موزه کودکان لوئیزیانا – Louisiana Children’s Museum

در میان مناظر دیدنی نیواورلئان، مطمئنا نمی‌توانید جاذبه‌هایی را برای کوچک‌ترها نادیده بگیرید. موزه کودکان لوئیزیانا در منطقه هنری در خیابان جولیا واقع‌شده است.

در این موزه، بچه‌های کوچک می‌توانند در یک فروشگاه مواد غذایی سفارشی بازی کنند یا ناهار را در کافه‌تریا سرو کنند. کودکانی که کمی بالغ‌تر شده‌اند می‌توانند یک یدک‌کش در اندازه واقعی را هدایت کنند و نیواورلئان را از نقطه‌نظر بسیار ویژه ببینند.

جاذبه های گردشگری نیواورلئان
جاذبه های گردشگری نیواورلئان

موزه هنر جنوبی اوگدن – Ogden Museum of Southern Art

موزه هنر جنوبی اوگدن یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های جنوب را در خود جای‌داده است. این موزه برای علاقه‌مندان به هنر یا هرکسی که علاقه‌مند به دیدن آثار هنرمندان مختلف منطقه است جذابیت زیادی خواهد داشت.

این موزه برنامه‌های آموزشی را برای همه سنین ارائه می‌کند و همچنین مجموعه‌های موسیقی تحسین‌شده‌ای را هر پنج‌شنبه در آتریوم آن برگزار می‌کند. در فاصله چند قدمی موزه هنر جنوبی اوگدن رستوران‌ها، بارها، فروشگاه‌ها و محله فرانسوی‌ها قرار دارد.

باتلاق‌ها و مزارع در نیواورلئان

نیواورلئان نه‌ تنها جذاب‌ترین شهر در جنوبی‌ترین قسمت آمریکا است، بلکه یکی از بهترین مکان‌های دارای مناظر طبیعی است که باید از آنها بازدید کنید.

مناظر طبیعی این منطقه دارای انبوهی از مزارع و باتلاق‌های جذاب است که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید و از گذراندن زمان خود در این مناظر طبیعی از آن لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری نیواورلئان
جاذبه های گردشگری نیواورلئان

گورستان‌های نیواورلئان

شاید کمی ترسناک به نظر برسد که فقط در یک گورستان بنشینید، اما گورستان‌های نیواورلئان به خاطر مقبره‌های روی زمین خود و حس کلی قدیمی گونه بودنشان معروف هستند. ازآنجایی‌که شهر زیر سطح دریا قرار دارد، مردم شهر مجبور شدند گورستان‌های خود را روی زمین بنا کنند و مردگانشان را در آن‌ها دفن کنند.

حدود 45 گورستان در نیواورلئان وجود دارد و در داخل آن‌ها هزاران طاق وجود دارد که مرموز به نظر می‌رسد. این گورستان‌ها اغلب با تزئینات مجسمه‌ای تزئین شده‌اند که نشان‌دهنده نام خانوادگی، شغل یا ایمان متوفی است.

گورستان های نییواورلئان

کافه دوموند – Cafe Du Monde

هیچ سفری به نیواورلئان، به‌ ویژه برای کسانی که برای اولین بار می‌آیند، بدون توقف در کافه دوموند برای خوردن یک شیرینی فرانسوی و یک قهوه کامل نمی‌شود.

این مکان که در سواحل رودخانه می سی سی پی واقع‌شده است، همچنین مکانی عالی برای بازدید از مناظر طبیعی و شنیدن صدای ساز نوازندگان خیابانی نیواورلئان است.

جاذبه های گردشگری نیواورلئان
جاذبه های گردشگری نیواورلئان

سخن پایانی

جاذبه های گردشگری نیواورلئان متنوع‌ترین الگویی است که در بین جاذبه‌های موجود در سراسر دنیا می‌توانید ببینید. این شهر با گردهم‌آوری مجموعه‌ای بی‌نظیر از جاذبه های گردشگری برای هر نوع سلیقه‌ای پاسخی خواهد داشت. از جشن و پای‌کوبی گرفته تا معماری، طبیعت و غذا و… در این شهر تمام لذت‌های موجود در یک سفر بی‌نظیر وجود دارد.



 الی گشت    

                تور کیش