6 جاذبه گردشگری برتر در کاراکاس ، ونزوئلا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاذبه های گردشگری کاراکاس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با جاذبه های گردشگری کاراکاس آشنا خواهیم کرد. اگر قصد سفر به این شهر دیدنی را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کاراکاس (Caracas) به عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین منطقه شهری کشور ونزوئلا، یک سفر ضروری در طول سفر به این کشور است. این شهر پرسرعت برای همه افراد و سلیقه‌ها، فعالیت‌هایی چون بازدید از موزه‌ها، جاذبه‌های فرهنگی، غذاخوری‌های خوب، خرید، صحنه‌های پررونق زندگی شبانه و موارد دیگر به همراه دارد.

اگر تا به حال از این شهر دیدن نکرده‌اید، یک تور همراه با راهنما را در نظر بگیرید، زیرا گشت‌وگذار در یک منطقه ناآشنا می‌تواند دشوار باشد، به خصوص در شهری به اندازه کاراکاس. پیوستن به یک تور همراه با راهنما، رفت و آمد را بسیار آسان‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد جواهرات پنهانی را ببینید که فقط مردم محلی درباره‌شان می‌دانند. در این مقاله تعدادی از بهترین جاذبه‌های کاراکاس مورد بررسی قرار گرفته است، پس با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

جاذبه های گردشگری کاراکاس
جاذبه های گردشگری کاراکاس

بهترین جاذبه‌های دیدنی کاراکاس

پلازا بولیوار – Plaza Bolívar Caracas

پلازا بولیوار که مرکز شهر قدیمی کاراکاس است، به رسم ادای احترام به سیمون بولیوار، رهبر نظامی و سیاسی مشهور، به این نام در آمده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در مرکز میدان یک مجسمه سوارکاری قرار دارد که در مونیخ ریخته‌گری شد، قطعه قطعه به شهر فرستاده شد و در محل مونتاژ شد. از این میدان می‌توانید به مکان‌های جالب دیگری مانند زادگاه بولیوار، کلیسای سانفرانسیسکو و ساختمان کاپیتول کاراکاس بروید.

جاذبه های گردشگری کاراکاس
جاذبه های گردشگری کاراکاس

پانتئون ناسیونال ونزوئلا – Panteón Nacional de Venezuela

پانتئون که در اصل یک کلیسا بوده است، اکنون آخرین محل استراحت قهرمانان ملی از جمله سیمون بولیوار است. شبستان مرکزی به سیمون بولیوار اختصاص دارد، زیرا تابوت او در جای محراب قرار گرفته است.

پانتئون با نقاشی‌های دهه 1930 پوشیده شده است که صحنه‌هایی از زندگی بولیوار را به تصویر می‌کشد و یک لوستر کریستالی عظیم در سال 1883 در صدمین سالگرد تولد او در این مکان نصب شد.

جاذبه های گردشگری کاراکاس
جاذبه های گردشگری کاراکاس

مجتمع پارک مرکزی کاراکاس – Parque Central Complex

مجتمع پارک مرکزی که در ونزوئلا مدرن واقع شده است، متشکل از موزه‌ها، گالری‌های هنری، سالن کنسرت، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها است.

برج‌های دوقلو این مجموعه، دو آسمان‌خراش که به نماد معماری تبدیل شده‌اند، بلندترین ساختمان‌های آمریکای جنوبی و دومین ساختمان بلند در آمریکای لاتین هستند. (اگرچه هیچ شهری در آمریکای مرکزی یا جنوبی در لیست شهرهایی با بلندترین خطوط آسمان قرار ندارد).

جاذبه های گردشگری کاراکاس
جاذبه های گردشگری کاراکاس

دهکده ال هاتیلو – El Hatillo

این دهکده کوچک در شمال شرقی کاراکاس یک اثر ملی و یکی از محبوب‌ترین نقاط توریستی در منطقه گران کاراکاس است. در ال هاتیلو، خانه‌های سنتی اما دنج در خیابان‌ها قرار گرفته‌اند، موسیقی فضا را پر می‌کند و بازدیدکنندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از غذاهای خوشمزه و اصیل را در رستوران‌های محلی امتحان کنند.

شاید این روستا به عنوان مکانی برای خرید صنایع دستی معتبر و مبلمان محلی مشهور باشد، زیرا این یکی از منابع اصلی درآمد برای شهروندان است. یک بعد از ظهر در ال هاتیلو واقعاً طعم زندگی در ونزوئلا را به کام شما می‌کشد.

جاذبه های گردشگری کاراکاس
جاذبه های گردشگری کاراکاس

تله کابین کاراکاس – Teleferico

اگرچه این سیستم حمل‌ونقل هوایی تله‌کابین به سادگی راهی برای رفت و آمد در شهر است، اما سواری با آن‌ها به خودی خود به یک جاذبه سرگرم‌کننده تبدیل شده است. کابین‌ها از یک سری سیم‌ها آویزان شده‌اند که ماشین‌ها را از ایستگاهی به ایستگاه دیگر می‌آورد.

هنگامی که کابین‌ها مسافران را در خشکی حمل می‌کنند، نام سیستم حمل و نقل به فونیکولور تغییر می‌کند. کاراکاس شهری زیبا پر از جواهرات و شگفتی‌های جالب است. اگر قصد سفر به ونزوئلا را دارید، نباید این شهر فوق‌العاده پر از جاذبه‌های گردشگری را از دست بدهید.

جاذبه های گردشگری کاراکاس
جاذبه های گردشگری کاراکاس

دیوار شهر – City Wall

دیوار شهر که 2.5 کیلومتر طول دارد، یکی از بهترین مرزهای قرون وسطایی حفظ شده در جهان محسوب می‌شود. این دیوار دارای 8 دروازه عظیم و 88 برج است که ارتفاع آن به 12 متر می‌رسد.

دروازه‌های محافظت از برج بیش از 20 متر ارتفاع دارند. شما می‌توانید از مناظر وسیع کاراکاس، از طریق این مکان تاریخی زیبا لذت ببرید.



 الی گشت    

                تور کیش