رستوران و فودکورت فلای لند تهران | Tehran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

فلای لند تهران

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با فلای لند تهران آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این مجموعه رستوران و فودکورت در تهران در ادامه با ما همراه باشید.

تهران رستوران و مجتمع تفریحی کم ندارد اما همیشه از میان گزینه‌های مختلف، برخی به خاطر ویژگی‌های جذاب و متفاوت‌شان از باقی معروف‌تر و محبوب‌تر می‌شوند. فلای لند هم از همین مجموعه‌هاست که با چاشنی تفاوت و تنوع توانسته است در میان مراکز تفریحی و رستوران‌های تهرانی جای خوبی برای خودش دست ‌و پا کند.

مجموعه فلای لند (Flyland Foodpark) شامل رستوران و کافه است. همچنین پیست‌های هیجان‌انگیزی برای تیوپ‌سواری و اسکی هم در نظر گرفته ‌شده است. درحال‌حاضر تنها بخش تیوپ‌سواری ویژه کودکان فعالیت دارد. مجموعه فلای لند سه طبقه دارد؛ اما فقط طبقه همکف فعال است. طبقات اول و دوم که قرار است به ‌ترتیب استیک‌هاوس و رستوران عربی باشند، در حال تکمیل‌ شدن هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


فلای لند تهران

منوی رستوران و کافه فلای لند خیلی خاص و متفاوت نیست اما برگرها، پیتزاها، پاستاها و غذاهای ایرانی و فرنگی دیگر آن در کنار گزینه‌های موجود در منوی کافه از کیفیت خوبی برخوردار هستند. از نظر قیمت هم باید بدانید که با منویی ارزان روبه‌رو نخواهید بود و طیف قیمت‌ها از متوسط به سمت بالا می‌رود.

چیزی که فلای لند تهران را متفاوت و خاص می‌کند، منوی غذاهای کافه و رستوران نیست اما طراحی و جذابیت‌های ظاهری آن است که باعث می‌شود، غذاخوردن در محیطش و گذران اوقات در آن خوشایند شود. سازه‌های طراحی‌شده در این مجموعه ازجمله سازه‌های کم‌نظیری‌ هستند که با نورپردازی فوق‌العاده، فضایی مناسب برای تماشا و عکاسی را در هر نقطه برایتان پدید می‌آورند.

فلای لند تهران

هنگامی که وارد مجموعه می‌شوید، برای نشستن می‎‌توانید  هم از فضای باز تراس و هم از فضای سرپوشیده داخل مجموعه استفاده کنید. داخل مجموعه که به ‌سبک پاپ‌آرت طراحی شده ‌است، شامل طراحی‌ها و نقاشی‌های رنگارنگ و بسیار جذابی است که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

اگر تصمیم بگیرید که در فضای داخلی رستوران بنشینید با سالنی بزرگ از فودکورت‌های مختلف روبه‌رو خواهید شد. باید بدانید که تمامی این بخش‌ها متعلق به مجموعه فلای‌لند است و هر یک به‌طور مجزا و جداگانه فعالیت نمی‌کنند. در واقع، زمانی که به سالن وارد می‌شوید و جایی را برای نشستن انتخاب می‌کنید، به شما منویی کلی داده می‌شود و همه فودکورت‌ها تحت مدیریتی مشترک مشغول به فعالیت هستند.

فلای لند تهران

برای اینکه بدانید در این مجموعه دقیقا با چه غذاهایی روبه‌رو خواهید شد از منوی آن برایتان بیشتر خواهیم گفت. منوی فلای لند شامل موارد زیر است:

  • منوی کافه که در آن نوشیدنی و کیک‌ها و وعده‌های کافی‌شاپی وجود دارد؛
  • منوی صبحانه، ناهار و شام که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد؛
  • منوی پیش‌غذا که در آن می‌توانید گلچینی از بهترین پیش‌غذاهای ایرانی و خارجی را ببینید.

همچنین در ضلع جنوبی این مجموعه، فضایی بسیار دل‌چسب و زیبا برای پخت جگر و متعلقات آن قرار داده شده است و به‌این‌ترتیب انواع غذاها در این مجموعه یافت می‌شود.

پرسنل و نیروهای کاری که در فلای لند مشغول به فعالیت هستند، برخوردی بسیار مطلوب و حرفه‌ای با مشتریان دارند. این یکی از نقاط بسیار مثبت درباره تیم کاری فلای لند است. دقت کرده‌اید که مراجعه به مکانی که در آن برخورد خوب و مودبانه‌ای با مشتری صورت می‌گیرد، چقدر خوشایند است؟ در فلای لند هم مشتری‌مداری بسیار اهمیت دارد و از این بابت خیالتان کاملا راحت باشد.

فلای لند تهران

اگر آخر هفته مراجعه می‌کنید، بسیار بهتر است جای مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید؛ در صورت رزرونکردن و مراجعه در ساعات پایانی شب، باید به‌صورت حضوری رزرو کنید و احتمال معطلی یکی‌دوساعته وجود دارد. البته صندلی‌های بسیاری برای انتظار در نظر گرفته شده است.

دسترسی

مجموعه فلای لند کنار پارک پرواز، واقع در خیابان سعادت آباد قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران دو مسیر وجود دارد؛ یکی از سمت پایین پارک و دیگری از سمت بالای پارک است. در هر دو ورودی، جای پارک مناسب پیدا خواهد شد. اگر از سمت پایین پارک قصد ورود داشته‌ باشید، ابتدا باید از مسیری که به‌صورت رمپ تعبیه شده و با ریسه‌های بسیار زیبایی تزیین شده است، عبور کنید و سپس برای رسیدن به مجموعه سوار آسانسور شوید.

در صورتی‌ که از سمت بالای پارک وارد می‌شوید، تنها نیاز است مسیر کوتاهی را طی کنید تا به مجموعه برسید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مجموعه، ایستگاه میدان صنعت و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به آن، ایستگاه بهرود است. به‌محض ورود به خیابان پیام، با دنبال‌کردن نورهای رنگی می‌توانید به این مجموعه زیبا برسید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨