مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان | Isfahan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

سیتی سنتر اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با سیتی سنتر اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این مرکز خرید بزرگ در اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. علاوه بر دیدنی ها و جاذبه های بسیار، اصفهان با داشتن یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، مکانی عالی برای خرید کردن نیز می باشد. در ادامه با مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان آشنا می شویم.

سیتی سنتر اصفهان (Isfahan City Center)، یک مرکز تجاری، تفریحی و توریستی است که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید ایران و جهان و بزرگترین مرکز خرید اصفهان شناخته می شود و از شهرت بسیاری برخوردار است. این مجموعه در ۷ طبقه احداث شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سیتی سنتر اصفهان
سیتی سنتر اصفهان

این مرکز خرید دارای دو طبقه پاركينگ مسقف با ظرفيت ۵۵۰۰ اتومبیل، سه طبقه شامل مركز خريد (Hyper Star) و واحدهای تجاری و دو طبقه آخر شامل مجموعه سينمایی، سالن چند منظوره، فود کورت و سالن های مختلف است.

پروژه اصفهان سيتی سنتر پنج فاز اصلی از جمله مرکز خرید، هتل، برج های اداری-مسکونی و مرکز تجارت جهانی را شامل می شود که امکاناتی نظیر هایپراستار، مجموعه سینماها، مرکز همایش های بین المللی، فود کورت، پارکینگ، موزه، شهربازی، مجموعه دانشگاه ها، نگارخانه، بزرگترین و مجهزترین سالن اسکواش کشور و… را در خود دارد.

سیتی سنتر اصفهان
سیتی سنتر اصفهان

در هر طبقه از سیتی سنتر اصفهان، چندین کافه وجود دارد و یک فصل مشترک در میان همه کافه‌ها وجود دارد، لوکس و گران‌اند. اما اگر به کافه علاقه دارید پیشنهاد می‌کنم همه آنها را امتحان کنید و کافه مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. سیتی سنتر چیزی در حدود ۲۰ کافه در خود دارد.

روزهای نخستی که سیتی سنتر افتتاح شد، فقط برند‌های مطرح و درجه یک، رستوران‌ها و کافه‌های تراز اول و خدمات لوکس در این مجموعه ارائه می‌شد. اما برندهای نوپا و فروشگاه‌های شیک و ارزان قیمت نیز خیلی زود راه خود را در این مجموعه پیدا کردند.

سیتی سنتر اصفهان
سیتی سنتر اصفهان

در سیتی سنتر اصفهان می‌توانید مواد غذایی بخرید، خودرو انتخاب کنید، تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی بخرید، لوازم ورزشی، اسباب بازی، لوازم تحریر،‌ صنایع دستی،‌ لوازم آرایشی و بهداشتی، چرم، کیف و کفش،‌ کتاب و هرآنچه فکر کنید در سیتی سنتر پیدا می‌کنید.

دسترسی

سیتی سنتر خارج از اصفهان محسوب می‌شود اما از دروازه شیراز (میدان آزادی) تنها ۴ دقیقه فاصله دارد. این در حالی است که این سازه غول‌آسا درست در جوار شهرک اقماری سپاهان‌شهر واقع شده است. به همین خاطر برای رفتن به سیتی‌ سنتر اصفهان باید از خروجی جنوبی شهر، به سمت ترمینال صفه و سپاهان‌شهر خارج شوید. بعد از عبور از پایانه مسافربری صفه، ورودی نخست سپاهان‌شهر (ورودی شمالی) را پشت سر گذاشته و از ورودی دوم سپاهان‌شهر وارد می‌شوید. گرچه از کیلومتر‌ها عقب‌تر قلب شهر را می‌بینید و نیاز به جست‌وجو نیست اما باید بدانید برای ورود به این مجموعه چند عملکردی، لازم نیست وارد سپاهان‌شهر شوید.

سیتی سنتر اصفهان
سیتی سنتر اصفهان

آدرس: ایران، اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مرکز تفریحی گردشگری سیتی سنتر

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 23:30

شماره تماس: 031-5001

وبسایت رسمی: مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

مقالات بیشتر درباره اصفهان بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨