حمام های سولفور در منطقه آبانتوبانی تفلیس ، گرجستان | Tbilisi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

حمام های سولفور تفلیس

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره حمام های سولفور تفلیس صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این حمام های گوگردی معروف در شهر تفلیس در ادامه با ما همراه باشید.

گرجستان کشوری با تاریخچه ای غنی و افسانه های بسیار است. شهر تفلیس پایتخت گرجستان جاذبه های بسیار زیادی دارد که باعث شده است هر ساله توریست های زیادی به این شهر و دیگر شهرهای تفلیس سفر کنند. یکی از جاذبه های معروف آن حمام های سولفور تفلیس در محله آبانتوبانی است.

آبانوتوبانی یک اصطلاح گرجستانی برای منطقه حمام گوگرد تفلیس در بخش شهر قدیمی است. حمام های سولفور تفلیس به راحتی با سقف های گنبدی شکل پراکنده خود در منطقه قابل توجه و رویت هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


حمام های سولفور تفلیس
حمام های سولفور تفلیس

این حمام ها آب بهاری طبیعی دارند که اعتقاد بر این است که مزایای بسیاری برای سلامت و پوست دارد. هر روزه مردم زیادی چه مردم محلی تفلیس و چه توریست های خارجی از این حمام ها بازدید می کنند.

حمام های سولفور تفلیس

امروزه این حمام ها توسط بسیاری از مردم محلی، به ویژه بزرگسالان که می خواهند از خواص شفابخش گوگرد بهره ببرند استفاده می شود. گفته می شود که آب این حمام ها به درمان اگزما، درد مفاصل و مشکلات گوارشی کمک کند.

حمام های سولفور تفلیس

گردشگران نیز علاقمند به استفاده از این حمام های گوگردی تفلیس هستند. در زیر گنبدهای این حمام های گوگردی در شهر قدیمی، اتاق های متنوعی از حمام های عمومی تا سوئیت های لوکس اختصاصی با سونا، استخر گرم و سرد و اتاق برای استراحت و نوشیدن وجود دارد.

حمام های سولفور تفلیس

بازدید از حمام های گوگردی تفلیس یک راه عالی برای یادگیری در مورد تاریخ و فرهنگ منطقه و ریلکس کردن ساعاتی در طول سفر شما است. حتما در سفر به تفلیس به این حمام ها بروید و از لحظات خود در آنجا لذت ببرید.

حمام های سولفور تفلیس

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨