بهترین رستوران های جزیره کیش | Kish

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های کیش

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های جزیره کیش آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با رستوران های معروف کیش در ادامه با ما باشید.

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است.

جزیره کیش ، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نقاط ایران است. جزیره کیش مقصدی ایده آل برای کسانی است که می خواهند هم آرامش در سفر و هم هیجان را تجربه کنند. شما می توانید از قدم زدن در سواحل گرم و شنی در زیر نور خورشید لذت ببرید و همچنین روزهایی را صرف بازی ها و تفریحات آبی بکنید که خاطره ای ماندنی برای شما به جا می گذارد.

یکی از کارهایی که در هر سفر باید انجام داد، امتحان کردن غذاهای آن است. تجربه طعم های جدید و مختص هر منطقه یکی از تجربه های بی نظیر سفر است. در سفر به کیش قطعا بعد از کلی هیجان و تفریحات آبی و گشت و گذار، زمانی که حسابی خسته شدید به دنبال مکانی می گردید که با خوردن یک غذای لذیذ خستگی خود را در کنید. در ادامه ما بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش یک رستوران با دکور داخلی از سنگ و صخره که بسیار شیک و جالب است. نورپردازی خاص این رستوران در شب، منظره‌ای رویایی را به وجود می‌آورد. در منوی این رستوران، غذایی هست به اسم بروشه فرانسوی که زبانزد همه است و در کل، منوی رستوران کوه نور کیش طوری تنظیم شده که تمام سلیقه‌های غذایی را جوابگو باشد. رستوران کوه نور، موسیقی زنده و کافی شاپ هم دارد.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش

بهترین رستوران های جزیره کیش
بهترین رستوران های جزیره کیش

رستوران میر مهنا

ماهی، خرچنگ، میگو، صدف دریایی و شاه میگو (لابستر) جزو پر طرفدار ترین خوراکی های جهان به حساب می آیند. شاید گردشگرانی وجود داشته باشند که صرفا برای غذاهای دریایی به کشور های مختلف سفر کنند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از گردشگران حاضر در جزیره کیش هستید، یکی از بهترین رستوران های کیش در حوزه غذاهای دریایی را به شما معرفی می کنیم: رستوران ساحلی میر مهنا کیش.

اگر به این رستوران سر زدید بشقاب میکس میگو را به شما پیشنهاد می کنیم. در کنار غذای بسیار لذیذ، شما می توانید از موسیقی زنده رستوران نیز لذت ببرید. نکته مهمی که باید در ذهن داشته باشید این است که برای ورود به رستوان هزینه ورودی باید پرداخت کنید و قیمت غذاهای منو رستوران بالا است.

آدرس: کیش، نوار ساحلی، جنب هتل تاپ رز

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار کیش یک رستوران ایرانی اروپایی است که در سال 1391 تاسیس شده است اما به دلیل مدیریت عالی و ارائه خدمات بی نظیر توانسته در همین مدت کم به محبوبیت زیادی بین ساکنین جزیره کیش و مسافرین دست یابد. دکوراسیون این رستوران خیلی شیک است و دارای دو محیط جداگانه سرباز و سرپوشیده می باشد.

از مهم ترین امکانات این مجموعه می توان به منوی بسیار کامل برای هر وعده، منوی کافی شاپ، پارکینگ، زمین بازی، وای فای، موزیک زنده و رزرو تلفنی اشاره کرد. یکی از دلایل دیگری که تاثیر زیادی بر معروفیت رستوران رویال استار گذاشته است برخورد بسیار خوب پرسنل می باشد، البته قابل ذکر است که هزینه این رستوران تا حدی گران می باشد.

آدرس: کیش، بلوار صدف، فاز 1، ساختمان بساک، طبقه 3

بهترین رستوران های جزیره کیش
بهترین رستوران های جزیره کیش

رستوران ساحلی توتی فروتی

در معرفی بهترین رستوران های کیش، نخست به سراغ رستورانی با نامی خوشمزه می رویم. رستوران ساحلی توتی فروتی در سال ۸۴ با هدف ارائه غذاهای فرنگی و ایرانی و کافی شاپ مجهز شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر نیز به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است.

این رستوران هر روز صبح با تهیه بهترین مواد اولیه، غذاهای متنوع ایرانی و بین المللی را تقدیم مهمانان رستوران می کند. رستوران تمام ایام هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۲ بامداد آماده ی خدمت به مسافران و گردشگران جزیره کیش می باشد. نظر سنجی ها نشان می دهد که تمامی مسافران و علاقه مندان از حضور خود در رستوران و غذا های سرو شده، بسیار راضی هستند.

آدرس: کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

رستوران فانوس پدیده

این رستوران مدرن و شیک یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است که کمتر رستورانی را با این ویژگی ها می توان در جزیره و یا حتی ایران پیدا کرد. این رستوران رمانتیک که به راستی شبیه به یک فانوس طراحی شده است، این امکان را به شما می دهد تا در ارتفاع 42 متری بشنینید و منظره ی پایین جزیره را از کف شیشه ای آن تماشا کنید!

دورتا دور این رستوران با پنجره های قدی و شیشه ای طراحی شده که چشم انداز فوق العاده ای را از جزیره به شما ارائه می دهد. رستوران فانوس پدیده انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و غذاهای دریایی در این رستوران سرو می شود. ظرفیت این رستوران 250 نفر است. رفتار مودبانه پرسنل در کنار کیفیت خوب غذاها و معماری بی نظیر، این رستوران، می تواند گزینه مناسبی برای خانواده ها باشد.

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

بهترین رستوران های جزیره کیش
بهترین رستوران های جزیره کیش

رستوران فودلند

دست خانواده خود را بگیرید و به سرزمین غذای کیش در بازار بین المللی مرجان بروید. فودلند یک رستوران بزرگ با مساحت 2000 متر مربع می باشد. این رستوران مجلل در مجاورت ساحل کیش و مرکز تجاری مرجان که از بهترین مراکز خرید کیش می باشد قرار گرفته است.

این رستوران 3 سالن متفاوت با دیزاین کاملا متفاوت و برای سلیقه های گوناگون دارد و طراحی بی نظیر این رستوران باعث شده که هر فردی در آن آرامش خاصی دریافت کند. بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر در این مجموعه سرو می شود و علاوه بر این منویی از برترین فست فودهای برند نیز در این رستوران عرضه می گردد.

آدرس: کیش، بازار مرجان، غرفه های 77 الی 99

فودکورت دامون

مرکز خرید دامون در فضایی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع علاوه بر فروشگاه های متنوع، یک فود کورت با تراس مخصوص در طبقه دوم دارد که انواع غذاهای مختلف ایرانی، ایتالیایی، ترکی و مکزیکی سرو می شود.

اگر به دنبال بهترین رستوران های کیش با کیفیت بالا هستید و دوست ندارید در صف انتظار غذا بایستید، فود کورت دامون بهترین انتخاب شما می تواند باشد. اگر از فضاهای باز و پویا لذت می برید، فود کورت دامون از آن دسته از مکان های پر از انرژی برای شما و همراهانتان خواهد بود.

آدرس: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

بهترین رستوران های جزیره کیش
بهترین رستوران های جزیره کیش

رستوران دارچین

رستوران دارچین را می‌توان به دلیل داشتن غذاهای متنوع و باکیفیت در زمره بهترین رستوران های کیش به حساب آورد. این رستوران دارای فضایی آرام و دنج بوده و طرفداران زیادی دارد. انواع مختلفی از غذاها اعم از کباب، ماهی شیر، ته‌چین، لوبیا پلو، عدس پلو و سایر موارد در این رستوران طبخ می‌شوند، اما استیک آن شهرت خاصی دارد.

رستوران دارچین دارای پارکینگ اختصاصی بوده و قیمت غذاهای آن هم مناسب است. بد نیست بدانید که این رستوران منوی صبحانه را هم شامل شده و پرسنل آن بسیار خوش‌برخورد هستند. دارچین از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

آدرس: کیش، انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

رستوران سالود

یکی از رستوران‌های جدید و لوکس جزیره کیش که غذاهای ایرانی و فرنگی را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان خود طبخ می‌کند، رستوران سالود بوده که تراس زیبای آن تجربه یک خاطره فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. این رستوران از تنوع غذایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و منظره بسیار چشم‌نوازی دارد.

برخورد پرسنل رستوران سالود بسیار مودبانه است و اجرای موسیقی زنده از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که غذاهای این رستوران قیمت نسبتا بالایی دارند. ساعات کاری این مجموعه از ۱۲ الی ۱۶ به صرف ناهار و ۲۰ الی ۱۲:۳۰ به صرف شام است.

آدرس: کیش، جاده جهان، جنب کلبه هور

بهترین رستوران های جزیره کیش

رستوران شاندیز صفدری

یکی از رستوران‌های خوب دیگر جزیره‌ی کیش، رستوران شاندیز صفدری کیش با غذاهای ایرانی است. انواع کباب‌ها و چلو ماهیچه در منوی این رستوران دیده می‌شود. کیفیت عالی غذاهای این رستوران دلیل معروفیت و شلوغی همیشگی اینجاست.

در ضمن، شب‌ها در این رستوران موسیقی زنده برای مهمان‌ها برقرار است. باید بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است.

آدرس: کیش، جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

بهترین رستوران های جزیره کیش
بهترین رستوران های جزیره کیش

مطالب گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨