پینکی روم ، کافه ای صورتی و جذاب در مشهد | Mashhad

کافی شاپ صورتی مشهد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کافی شاپ صورتی مشهد آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این کافه زیبا با ما همراه باشید.

مشهد به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران، از نظر داشتن رستوران ها و کافه های بی شمار در رتبه های اول قرار دارد. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می کنند و خوشبختانه این شهر مقصدی عالی برای شکم گردی بوده است.

اگر از تهران به شهر مشهد مقدس سفر کرده اید و تمایل دارید بصورت زمینی به محل سکونت خود بازگردید ما در مجله گردشگری تاپ توریست به شما پیشنهاد میکنیم بلیط اتوبوس مشهد تهران خود را از کاملترین مرجع ارائه دهنده خدمات سفر یعنی وب سایت اسنپ تریپ رزرو کنید تا در طول مسیر سفری راحت داشته باشید

پینکی روم (Pinky room) یا کافی شاپ صورتی مشهد یکی از کافه های جدید و تازه افتتاح شده در مشهد است که به دلیل جذاب بودن و دکور متفاوت اش خیلی سریع مشتریان زیادی پیدا کرده است. این کافه دنج و کوچک لوکیشنی عالی برای عکاسی است.

کافی شاپ صورتی مشهد
کافی شاپ صورتی مشهد

کافه پینکی روم دکوری صورتی رنگ دارد که با گل ها و عناصر تزئینی دیگر ایجاد شده است. شاید دیدن این گل های صورتی برای شما آشنا باشد. بله ! درست است، مشابه این فضاهای صورتی در کشورهای دیگر چون دبی و ترکیه نیز وجود دارد که تبدیل به لوکیشنی معروف برای عکاسی شده اند.

حتما اکثر شما در فضای مجازی و صفحه هایی چون اینستاگرام عکس های زیادی در این کافه های صورتی در کشورهای مختلف از افراد زیادی دیده اید و به این فکر کرده اید که چه عکس های قشنگی هستند.

کافی شاپ صورتی مشهد
کافی شاپ صورتی مشهد

پس اگر در مشهد زندگی می کنید و یا حتی به این شهر سفر کرده اید می توانید سری به کافی شاپ پینکی روم مشهد بزنید و شما هم از آن عکس های معروف اینستاگرامی از خود بگیرید.

منوی کافه پینکی روم بسیار متنوع و خوشمزه است و شامل بار گرم، بار سرد، بار دمی، چای و دمنوش، انواع اسموتی، ماکتل، شیک، کیک و شیرینی های متنوع است. همچنین این کافه صبحانه و میان وعده نیز در منوی خود دارد.

کافی شاپ صورتی مشهد
کافی شاپ صورتی مشهد

برای رفاه حال مشتریان شما در کافه پینکی فقط می توانید با موبایل عکس بگیرید و بردن دوربین عکاسی به کافه ممنوع است. این کافه شرایطی فراهم کرده است که اگر عکس های حرفه ای و با دوربین عکاسی بخواهید می توانید با عکاس های اختصاصی خود کافه هماهنگ کنید تا از شما عکس های زیبا بگیرند.

چطور به کافه پینکی روم برویم ؟

این کافه در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است و به همین دلیل دسترسی بسیار راحتی دارد، زیرا شما از هر نقطه شهر می توانید با مترو به آنجا بروید. کافه صورتی بین بلوار جلال و بلوار سید رضی، در خیابان سروش واقع شده است. اگر می خواهید با مترو به آنجا بروید باید در ایستگاه کوثر از مترو پیاده شوید.

  • آدرس: وکیل آباد، بلوار جلال آل احمد، جلال 22، نبش سروش 22
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:00 تا 22:00
  • شماره تماس: 09154136318
  • صفحه اینستاگرام: pinkiiroom

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨