هتل کپری پارسیان قلعه گنج کرمان | Kerman

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل کپری قلعه گنج

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل کپری قلعه گنج آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل متفاوت در استان کرمان در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین انتخاب ها قبل از سفر، انتخاب محل اقامت است که به موارد بسیاری چون موقعیت، امکانات، دسترسی، هزینه و… بستگی دارد. برای اقامت در استان کرمان، می توانید از هتل های آن استفاده کنید که دارای تنوع زیادی هستند. یکی از هتل های متفاوت که می تواند تجربه ای تازه از اقامت برای شما باشد هتل کپری قلعه گنج کرمان است.

هتل چهار ستاره کپری قلعه گنج، عضوی دیگر از گروه هتل‌های پارسیان می‌باشد و با نام هتل پارسیان قلعه گنج نیز شناخته می شود که در یکی از جنوبی‌ترین شهرهای استان کرمان به نام قلعه گنج، در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده است. لازم به ذکر است فاصله شهر قلعه گنج تا شهر کرمان حدودا 5 ساعت می باشد. این هتل به علت معماری منحصر به فردی که دارد در منطقه به هتل توپ نیز معروف می‌باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در زمان‌های قدیم، کپر نماد فقر و زاغه نشینی بوده است ولی این هتل نماد کپر را از فقر به ثروت تغییر داد. هتل کپری قلعه گنج دارای 5 راهروی سنتی است که هر راهرو دارای 6 باب اتاق کپری می‌باشد. تمامی 30 اتاق این هتل، تلفیقی از سنت و مدرنیته است. کپرهایی که با وجود امکانات عالی تجربه ای از اقامت در دل فرهنگ بومی مردم منطقه را برای شما به ارمغان می آورد.

JAMARAN.IR - Photo: Pouria Torabi
JAMARAN.IR – Photo: Pouria Torabi

لابی هتل پارسیان قلعه گنج محلی و با الهام از موزه که در آن اشیا 5 هزار ‏ساله به نمایش گذاشته می شود می باشد که معروف ترین آن اسب سفالی با افسار ‏که یکی از بزرگترین اسناد تاریخی ایرانیان است، نشان دهنده این است که ‏ایرانیان اولین قومی هستند که اسب را رام کرده اند و به آن افسار زده اند. ‏

مبلمان لابی، تخته های سنتی همراه با تشک ها و کوسن های رنگارنگ است. همچنین صنایع دستی مردم منطقه به صورت نمایشگاهی در لابی هتل به ‏معرض دید عموم گذاشته شده و میهمانانی که وارد لابی می شوند با ‏نوشیدنی و دمنوش های محلی منطقه پذیرایی می شوند. در لابی هتل ‏اینترنت به صورت رایگان عرضه می شود.

هتل کپری قلعه گنج
هتل کپری قلعه گنج

امکانات هتل

امکانات این هتل در عین سنتی بودن بسیار عالی هستند و هر گردشگری را راضی می کند. تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات کامل و مستقل شامل مینی بار، یخچال، چای ساز، تلویزیون، تلفن سانترال، سشوار، اسپیلت ‏سرمایشی و گرمایشی، آبگرم کن جداگانه، سیستم اعلام حریق و کپسول ‏آتش نشانی، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و اینترنت ‏می باشد.

رستوران سنتی جام هتل پارسیان قلعه گنج با ظرفیت 30 نفر، با ارائه انواع غذا های بومی منطقه از جمله کباب تنوری، بز قرمه، دوغ پای و… ‏پذیرای میهمانان گرامی است.‏ این رستوران نیز مانند اتاق های اقامتی به صورت کپری است و انواع غذاهای سنتی و غذاهای خاص منطقه را سرو می کند.

همچنین کافی شاپ به صورت کپری در پشت لابی با ظرفیت 30 نفر، آفرود در شنزارهای کویری، شتر سواری، پذیرایی شام در کویر و میوه فصل، موزیک و رقص محلی، بازی محلی رامازا، مشاهده منظره زیبای منطقه از بالای تخت ورزال که منظره‌ای منحصر به فرد از جنگل، کویر و تپه‌های شنی می‌باشد به همراه چاه‌های موتور آب کشاورزی از امتیازات این هتل هستند.

هتل کپری قلعه گنج
هتل کپری قلعه گنج

جاذبه های اطراف

از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر ‏قلعه گنج می توان تالاب جازموریان و طولانی ترین رمل های شنی دنیا و پیست ‏آفرود با سریعترین غروب جهان را نام برد. آستان مقدس شاهزاده ابوالقاسم از دیگر جاذبه های گردشگری است که همه ساله در نوروز و فصل بهار مهمانان زیادی به آنجا سفر می کنند.

همچنین منطقه محافظت شده مارز در شرق قلعه گنج قرار دارد که دارای رودخانه های فصلی، گونه های جانوری و پوشش گیاهی مانند انجیر وحشی، خرزهره، کهور و… می باشد.

‏چطور به هتل کپری قلعه گنج برویم ؟

همانطور که گفتیم این هتل سنتی در شهر قلعه گنج در جنوب کرمان واقع شده است. فاصله ی شهر قلعه گنج تا شهر کرمان حدودا 400 کیلومتر و تا بندرعباس در حدود 120 کیلومتر است. بنابراین شما برای اقامت در این هتل زیبا باید به استان کرمان سفر کنید و سپس راهی شهر قلعه گنج و روستای سرتک شوید.

آدرس: استان کرمان، شهرستان قلعه گنج، روستای سرتک، بلوار علوی

شماره تماس برای رزرو: 03443392093 و 09216959945

صفحه اینستاگرام مجموعه: parsian.ghaleganj.hotel

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨