مرکز خرید ویاپورت مارینا

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید ویاپورت مارینا

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید ویاپورت مارینا در استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید ویاپورت مارینا (via port marina) یکی از بهترین و منحصر بفرد ترین مرکز خرید استانبول است که در آن میتوانید مجموعه ای برندهای روز دنیا را بیابید. این مرکز خرید در قلب منطقه ساحلی توزلا (tuzla) و تفرج گاه ساحلی ویاپورت مارینا قرار گرفته است. یکی از جاذبه های این مکان ، قرار گرفتن آن در کنار دریای مرمره است. در این مرکز خرید که در کنار اوتلت (Otlet) ویاپورت مارینا قرار گرفته ، میتوانید جواهرات ، پوشاک برند و مارک های محبوب ، چرم فروشی ها ، وسایل خانه و آشپزخانه های متنوعی را بیابید.

مرکز خرید ویاپورت مارینا

مجموعه ویاپورت در زمینی به مساحت ۶۰۰ هزار مترمربع واقع‌شده که مرکز خرید ویاپورت مارینا تنها قسمت کوچکی از این مجموعه را تشکیل می‌دهد. این مرکز خرید به دلیل معماری و طراحی بی‌نظیرش که به سبک سنتی ترکی است محیطی آرامش‌بخش را برای خرید کردن فراهم آورده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


همچنین در این مرکز خرید طیف متنوعی از برندها و فروشگاه های شناخته شده دنیا را از نزدیک خواهید دید و همچنین تعداد زیادی کافه های درجه یک و رستوران در اختیار شما قرار می گیرند.

خدمات و امکانات فراوانی در مجتمع تجاری ویاپورت وجود دارد تا مشتری‌ها در رفاه بیشتری خرید کنند. از امکانات عمومی این مرکز می‌توان به پارکینگ، اتاق مادر و کودک، دستگاه ATM، شاتل رایگان، صندلی چرخدار، اتاق اشیای گم شده، باجه اطلاعات، تلفن عمومی، نمازخانه، ایستگاه تاکسی، اتاق کمک‌های اولیه و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

گذشته از امکاناتی که به آن‌ها اشاره شد خدمات و امکانات دیگری نیز در ویاپورت به چشم می‌خورند که از مهمترین آن‌ها سینمای چند بعدی، سالن بولینگ و پارک مخصوص کودکان هستند.

مرکز خرید ویاپورت مارینا

این مرکز خرید یکی از بهترین فوت کوردهای استانبول را دارا می باشد که نزدیک به 34 رستوران و همچنین کافه های معروف می باشد. از معروفترین رستورانهای این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد. BURGER KING – DEVORI CORNER  و از کافه های معروف آن میتوان به STARBUCKS  و ROBERT اشاره کرد.

دریاچه مصنوعی

این مجتمع دارای یک دریاچه مصنوعی، یک تونل آکواریومی که طولانی‌ترین تونل آکواریومی ترکیه به‌حساب می‌آید، رولر کاستر معروف ملقب به red fire، شهربازی، سالن بولینگ، سالن آمفی‌تئاتر و …. می‌باشد که حتی اگر علاقه‌ای به خرید کردن هم ندارید بازدید از این قسمت‌ها را از دست ندهید.

دسترسی

این مرکز خرید در محله YENİŞEHİR و در خیابان Dedepaşaقرار دارد و به راحتی بوسیله اتوبوس میتوانید خود را به این مرکز برسانید. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز ilaç fabrikası نام دارد که از این ایستگاه تا مرکز ویاپورت 650 متر فاصله دارد و تقریبا بین 8 تا 10 دقیقه زمان میبرد که شما به مقصد برسید.

مرکز خرید ویاپورت مارینا



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)