مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی
مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

آشنایی با مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید سیتیز استانبول (CITY’S NİŞANTAŞI) را می توان به عنوان بهترین مرکز خرید این شهر یاد کرد که در بهترین و معتبرترین بخش شهر استانبول، یعنی خیابان Tesvikiye، در قلب خرده فروشی ترکیه واقع شده است. این مرکز خرید با معماری جذاب، مغازه ها و سایر خدمات خود، در زمان ساخت و ساز حدود 125 میلیون دلار آمریکا هزینه در بر داشت زیرا معماری آن به گونه ای طراحی شد تا با معماری تاریخی شهر نیشانتاشی هماهنگ باشد.

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

این مرکز خرید در یکی از لوکس ترین محله های استانبول قرار گرفته است. محله ای که مرفه ترین خانه های مسکونی و مناطق تجاری را در خودش جای داده است. اغلب برندهای مشهور در اینجا نمایندگی دارند و این مرکز خرید را به مرکز مد و فشن استانبول تبدیل کرده اند. آلدو، سواروفسکی، بتنتون، اكو، لكاست، تامی هیلفیگر، کلوین کلاین، منگو، گپ، بتانا رپابلیکا، ویکتوریا سیکرت، کوتون، ناین وست، روبرتو کاوالی، النتامسونایت، پولو، تامی و ماوی و … از برندهای معروفی اند که در نيتيز نيشانتاشی نمایندگی دارند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


نزدیک به 150 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که تعداد زیادی از آن ها، شعب شناخته شده ترین برندهای دنیا محسوب می شوند. مردم زیادی با هدف رفتن به سینماهای این مجتمع تجاری به آن ورود پیدا می کنند. وجود رستوران ها و کافه های لوکس در چنین مرکز خریدی بدیهی است. استارباکس در طبقه اول مجتمع قرار دارد. کافه زنجیره ای کانادایی اولین شعبه خود در ترکیه را در این مرکز خرید تاسیس کرد.

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

علاوه بر سالن تئاتر و سینما، کافه ها و رستوران های زیادی در  اینجا وجود دارد؛ Vida Tuborg، Big Chefs، Malatya Pazari، Arbys، Caribou و Kahve Dunyasi نمونه هایی از این کافه ها و رستوران ها هستند. کافه ها را می توانید در طبقه دوم و سوم پیدا کنید؛ اگر به دنبال رستوران هستید، به طبقه چهارم بروید.

Yummies Food Bar از رستوران های معروفی است که محور پذیرایی آن عمدتاً سرو غذاهای ایتالیایی است اما سایر غذاهای بین المللی و غذا های ترکیه را نیز می توان در آن امتحان کرد. اگر به غذاهای مکزیکی علاقه مند هستید به رستوران Cantina Mariachi بروید. در رستوران Suinn  نیز می توانید سوشی های خوشمزه ای نوش جان کنید. فضای پارکینگ 6 طبقه نیز ظرفیت پارک 1600 اتومبیل را دارد.

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

ساعت کار و آدرس مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

شما می توانید هر روز از ساعت 10:00 تا 22:00 به این مجموعه که در نیشانتاشی (Nişantaşı) استانبول و خیابان Teşvikiye واقع شده است مراجعه کنید.

نحوه دسترسی

از بشیکتاش (Besiktas) و تکسیم (Taksim) که از شلوغ ترین مناطق شهر استانبول هستند، دسترسی به راحتی و در مدت 5 دقیقه صورت می گیرد؛ می توانید از تراموا استفاده کنید و پس از 5 دقیقه به آنجا برسید. اگر اهل پیاده روی هستید، می توانید از میدان تکسیم پس از 30 دقیقه به محله نیشان تاشی برسید و به پاساژ بروید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)