بهترین هتل کیش کدام است؟ رزرو تورکیش با 40% تخفیف

بهترین هتل کیش کدام است؟ رزرو تورکیش با 40% تخفیف

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل کیش

جزیره زیبای کیش از جمله مقصدهای پرطرفدار است. زیبایی این جزیره، وجود اماکن گردشگری و تفریحی متنوع، مرکز خریدهای بزرگ و ساحل دل نشین باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی به این جزیره سفر کنند.

عوامل زیادی وجود دارند که سفر ما را لذت بخش تر می کنند، مانند هتلی مناسب برای اقامت.

در این مقاله قصد داریم که به سوال بهترین هتل کیش کدام است؟ پاسخ دهیم تا اگر زمانی قصد خرید تور کیش را داشتید بتوانید از بهترین هتل های این جزیره اتاق بگیرید. پس تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

بهترین هتل کیش کدام است؟ رزرو تورکیش با 40% تخفیف

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین هتل کیش کدام است؟

جزیره کیش بدلیل پذیرا بودن گردشگران فراوان از سراسر دنیا، هتل های بسیار زیادی را احداث کرده است تا مسافران در مکان های خوبی اقامت داشته باشند. در ادامه لیستی بیان می کنیم و به شما معرفی می کنیم که بهترین هتل کیش کدام است.

*هتل میراژ کیش

هتل میراژ جز هتل های نوساز کیش است که در سال 97 افتتاح گردیده است. این هتل 5 ستاره شامل دو ساختمان می شود که 8 طبقه و 187 اتاق برای اقامت گردشگران دارد. هتل میراژ در لیست بهترین هتل های کیش قرار دارد و امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد، مانند: ویو اتاق ها به سمت ساحل و دریاست، موقعیت جغرافیایی مناسب برای دسترسی آسان به مرکز خرید و مسافت کوتاه با مرکز تفریحات آبی کیش، خشکشویی، سالن بیلیارد، کرایه خودرو، پارک و سالن کنفرانس. تمام امکانات بالا باعث می شود تا هتل میراژ جز پاسخ های سوال بهترین هتل کیش کدام است؟ باشد.

*هتل ویدا کیش

هتل ویدا جز هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که دارای 10 طبقه و 144 اتاق برای مسافران است. معماری بی نظیر این هتل سبب شده تا جز پرطرفدارترین هتل های کیش بشمار برود. این هتل در سال 96 افتتاح گردیده است و دارای امکانات زیادی برای مسافران است، مثل: رستوران، فروشگاه، پارک کودک، استخر، سونا و جکوزی، باشگاه، سالن کنفرانس و دسترسی آسان به سایر مکان های تفریحی کیش.

*هتل ترنج کیش

اگر بخواهیم بگوییم بهترین هتل کیش کدام است بدون شک نام هتل ترنج کیش را می گوییم. این هتل جز لاکچری ترین هتل های خاورمیانه است که سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران است. هتل به دو مجموعه تقسیم می شود، فاز اول روی دریا و فاز دوم روی ساحل احداث شده است.  برخی از اتاق های این هتل دارای کف شیشه اس هستند که هتل ترنج را از سایر هتل ها متمایز می سازد. تمامی مصالح و ادوات بکار رفته در ساخت تل ترنج با طبیعت و محیط زیست دوست هستند و هیچ آسیبی به آن وارد نمی کنند. اگر در این هتل اقامت داشته باشید می توانید از خدمات زیر بهره ببرید:

رستوران و کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، مجموعه آبی، سرویس حمل و نقل، اتاق بازی و چایخانه سنتی.

بهترین هتل کیش کدام است؟ رزرو تورکیش با 40% تخفیف

*هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس جز هتل های باسابقه و عالی در جزیره کیش است. ساختمان این هتل در 7 طبقه و 168 اتاق شیک احداث شده است. اگر بخواهیم تنها عیب این هتل را بیان کنیم، فاصله داشتن از دریا است بطوری که اتاق ها ویو دریا ندارند. البته با این حال اگر بگویند بهترین هتل کیش کدام است می توانیم نام هتل پارمیس کیش را ذکر کنیم. از جمله خدماتی که این هتل به مسافران ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران و کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، مرکز خرید، سالن کنفرانس، سرویس حمل و نقل و بوفه صبحانه.

*هتل مارینا کیش

معماری منحصربفرد این هتل باعث شده در لیست بهترین هتل کیش کدام است قرار گیرد. هتل مارینا در مجاور جزیره مرجانی احداث شده که دارای امکانات بی نظیری است.

رستوران این هتل بسیار معروف است، زیرا بهترین غذاهای دریایی و محلی را می توانید در رستوران هتل امتحان کنید. استخر، سونا، فودکورت در ساحل، استقبال از فرودگاه، اینترنت رایگان، سالن ورزشی، جت اسکی و سایر تفریحات دریایی از جمله امکانات فوق العاده هتل مارینا کیش است.

*هتل داریوش کیش

هتل داریوش جز بهترین و قدیمی ترین هتل های جزیره است. معماری هتل بر اساس تخت جمشید بوده که فضایی بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. اتاق های هتل داریوش به سمت دریا است، در 3 طبقه که شامل 190 اتاق است احداث شده است.

امکانات هتل داریوش شامل موارد زیر می شود:

دریاچه اختصاصی، سالن ورزشی، غواصی، رستوران بزرگ، پارکینگ، اقامت بدون هزینه برای کودک زیر 7 سال، باغ پرندگان، استخر و اینترنت رایگان پرسرعت.

*هتل شایان کیش

هتل شایان در لیست جواب بهترین هتل کیش کدام است قرار دارد، زیرا قدمتی 50 ساله دارد و جز هتل های 5 ستاره است. ساختمان هتل شایان در 4 طبقه و 195 اتاق کامل احداث شده است. از جمله امکانات این هتل می توان به موراد زیر اشاره نمود:

منظره زیبای دریا، فاصله نسبتا کم با مراکز تجاری و بزرگترین اسکله تفریحی کیش، سالن بیلیارد، استخر، ترانسفر فرودگاهی، اجاره ماشین، چایخانه سنتی، اتاق مهمان و چایخانه سنتی.

*هتل آریان کیش

بهترین هتل کیش کدام است؟ می توانیم براحتی بگوییم هتل آریان کیش، زیرا دارای بهترین امکانات و نازلترین قیمت است. این هتل از سال 1378 افتتاح گردیده است و سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران بوده است. موقعیت قرارگیری هتل به گونه ای است که به تمام مرکز خریدهای کیش آسان ترین دسترسی را دارد. امکانات هتل آریان شامل: پارکینگ، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، سالن ورزشی می شود.

هتل هایی که تا این قسمت بیان کردیم جز بهترین هتل های کیش هستند. البته تعداد هتل های خوب بسیار بیشتر از این تعداد است که نام برخی را بدون توضیحات در این قسمت می آوریم.

هتل ارم کیش، هتل سورینت مریم، هتل صدف، هتل هلیا، هتل پارس نیک، هتل سان رایز، هتل لوتوس، هتل آرامش و… امیدوارم پس از خواندن معرفی هتل های بالا بتوانید براحتی بهترین هتل کیش کدام است را انتخاب کنید.

چگونه بلیط تورکیش ارزان را رزرو کنیم؟

اگر از طریق تورهای مسافرتی به سفر برویم کارمان را ساده تر کرده ایم، زیرا زحمت تهیه بلیط، هتل و سایر کارها بعهده آژانس خواهد بود. در این قسمت می خواهیم آژانس هواپیمایی ندابال را معرفی کنیم که ارائه دهنده بهترین خدمات سفر است. با مراجعه به این آژانس هواپیمایی می توانید از خدمات متنوع ندابال چون: تور مشهد 90 دقیقه، تور خارجی، تور چابهار هوایی و غیره بهره مند شد.

بهترین هتل کیش کدام است؟ رزرو تورکیش با 40% تخفیف



 الی گشت    

                تور کیش