مجموعه سرزمین سبز صدرا (گرینلند) | Sadra

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مجموعه سرزمین سبز صدرا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با مجموعه سرزمین سبز صدرا آشنا خواهیم کرد. اگر قصد سفر به استان فارس را دارید برای آشنایی با این مجموعه تفریحی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مجموعه سرزمین سبز صدرا (Green Land Tourism Complex) پروژه ای است واقع در شهر جدید صدرا، ضلع جنوبی باغ‌های گلبهار، در دامنه کوه رشکن (کوه های جنوبی صدرا) و بر یک بستر صخره ای به وسعت 5 هکتار با ساخت طبیعی بسیار بکر قرار گرفته است. مطالعات و طراحی پروژه توسط مهندس مهرداد ایروانیان و تیم ایشان از سال 81 الی 86 انجام شده است.

کلنگ زنی پروژه در سال 87 همزمان با حضور مقام معظم رهبری در شیراز و توسط وزیر مسکن و شهرسازی وقت صورت پذیرفت. پس از ۸ سال کار مداوم روی ساخت مجموعه گرینلند، درنهایت سال ۱۳۹۱ که همزمان با هفته گردشگری بود، مجموعه سرزمین سبز با حضور مسئولین و مدیران در شهر صدرا شیراز افتتاح شد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر شما قصد تفریح و وقت‌گذرانی در محیطی بسیار چشم‌نواز و رویایی همراه با فضای سبز و آب و هوای دلنشین را دارید، بدون شک گرینلند شیراز بهترین انتخاب است. نورپردازی و طراحی خاص مجموعه بخصوص در فضای سایت کنسرت‌ها نقطه عطف جذب و علاقمندی مخاطبان به مجموعه گرینلند شیراز می‌باشد.

سایت کنسرت‌ها در ضلع شرقی سرزمین سبز، واقع در باغ آب و نور می‌باشد. چراکه این فضا با آب‌نماهای بسیار زیبا و نورپردازی حرفه‌ای و خاص، دیزاین شده است و به محض ورود بازدیدکنندگان به سایت کنسرت‌های مجموعه گرینلند، حس متفاوت بودن و زیبایی خاصی را تجربه می‌کنند.

مجموعه سرزمین سبز صدرا
مجموعه سرزمین سبز صدرا

بخش‌های مختلف مجموعه

فاز اول پروژه (1387-1392):

شامل 1- مرکز همایشها 2- تالار بهار 3- نمایشگاه تخصصی شیراز 4- سفره خانه سنتی 5- کلوب سلامتی متشکل از SPA و فضای ورزشی و آب درمانی 6- سایت تابستانی جشن ها و کنسرتها

فاز دوم پروژه (1390-1396):

شامل 1- رستوران عشایری 2- رستوران موزه 3- کافه گالری 4- رستوران دریایی 5- سینما 6- شهربازی مسقف به مساحت 3000 مترمربع

فاز سوم پروژه (1396- درحال اجرا):

شامل بزرگترین مرکز اقامتی و توریست درمانی

رستوران گرینلند شیراز

می‌توان گفت یکی از جاذبه‌های گرینلند صدرا شیراز برای بازدیدکنندگان، رستوران متفاوت و کم‌نظیر این مجموعه می‌باشد. رستوران گرینلند صدرا شیراز معماری جالب و البته پیچیده و عجیبی دارد. این رستوران به صورت معلق، در ارتفاع ۱۰ متری بر روی دریاچه‌ای مصنوعی قرار دارد. درواقع افرادی که به سرزمین سبز صدرا شیراز وارد می‌شوند، رستوران گرینلند را که بنایی شش ضلعی و بسیار مدرن و زیبا روی دریاچه است را می‌بینند.

پس اگر به دنبال یک رستوران متفاوت و باکیفیت هستید و یا تمایل به برگزاری جشن‌های خانوادگی و دوستانه دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به رستوران معلق گرینلند سر بزنید و متفاوت بودن را تجربه کنید. توجه داشته باشید که حتی اگر جشن و مهمانی شما در فصل زمستان باشد، مجموعه گرینلند با در نظر گرفتن سالن مخصوص به همراه موسیقی زنده، امکان برگزاری مراسم را برایتان فراهم می‌کند.

غذاهای ایرانی و فرنگی متنوعی در منو رستوران گرینلند صدرا شیراز وجود دارد که هر سلیقه‌ای را دربر می‌گیرد. رستوران سرزمین سبز صدرا بسیار عالی و با کیفیت است و شما می‌توانید با اطمینان کامل از انتخاب این رستوران، از لحظه‌های خود در کنار دوستان و آشنایان لذت ببرید.

مجموعه سرزمین سبز صدرا
مجموعه سرزمین سبز صدرا

تفریحات سرزمین سبز 

گرينلند يا سرزمين سبز صدرا داراي مجموعه‌هاي متعدد تفريحي است. این مجموعه‌ها عبارتند از؛

  • مجتمع اقامتي
  • سالن‌هاي ورزشي
  • رستوران
  • فود کورت
  • کافی‌شاپ
  • جاده سلامت
  • پیست دوچرخه سواری
  • سایت کنسرت‌ها
  • مجموعه فرهنگي- تجاری
  • استخر
  • سالن بدنسازی
  • بیلیارد و بولینگ

مجموعه فرهنگی-تجاری گرینلند

در  مجاور خیابان و ضلع شمالی مجتمع گرینلند صدرا، مجموعه فرهنگی-تجاری واقع شده است که در طبقات این مجموعه، مشاهده مناظر دور دست از سه زاویه مختلف امکان‌پذیر است. درواقع افراد می‌توانند فضای اطراف گرینلند، جاده‌های اطراف، ساختمان‌های مختلف و… را مشاهده کنند.

مجموعه اقامتی گرینلند

۳۸ واحد اقامتی به صورت سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه در ضلع جنوبی مجموعه اقامتی گرینلند شیراز قرار گرفته است. این واحدهای اقامتی دارای چشم‌اندازی زیبا، مشرف به رشته کوه‌های شمالی شهر صدرا و دریاچه مصنوعی واقع در داخل مجتمع است.

مجموعه سرزمین سبز صدرا
مجموعه سرزمین سبز صدرا

آدرس: استان فارس، شیراز، شهر جدید صدرا

ساعت بازدید: همه روزه 24 ساعته

شماره تماس: 2222 3640 071

وبسایت رسمی گرینلند: sgl.ir

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨