مجتمع تجاری تیس چابهار | Chabahar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مجتمع تجاری تیس

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با مجتمع تجاری تیس آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این مرکز خرید محبوب در چابهار در ادامه با ما همراه باشید.

چابهار  بندری که به دلیل آب و هوای بهاری‌اش به این نام خوانده می‌شود یکی از شگفت انگیزترین بنادر ایران است. این شهر که در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان واقع شده لقب تنها بندر اقیانوسی ایران را نیز دارد. چابهار که اخیرا با ساحل آبی خود به یکی از نقاط توریستی محبوب تبدیل شده است به مقصدی برای خرید کردن نیز تبدیل شده و دارای مراکز خرید متنوع با اجناس نسبتا ارزان و باکیفیت است. یکی از مراکز خرید معروف آن مجتمع تیس است.

مجتمع تجاری تیس (Tis Trading Complex) یکی از مراکز خرید مهم چابهار به ‌شمار می‌رود که در آن می‌توان انواع کالاها را از برندهای مختلف تجاری تهیه کرد. در طبقه بالای این مجتمع تاجرهای چینی جای گرفته‌اند و در طبقه پایین نیز تاجرهای ایرانی فعالیت می‌کنند. در حاشیه مجتمع نیز لوازم خانگی دسته دوم عرضه می‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مجتمع تیس چابهار در بین خریداران منطقه آزاد چابهار به مرکز اجناس چینی شهرت دارد و علت آن هم وجود بازار چینی ها در طبقه دوم این مجموعه است، بیشترین کالاهایی که با قیمت های فوق العاده ارزان در این محل عرضه می شوند شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک زنانه، بچه گانه، مردانه و مجلسی، پتو و لوزام خواب، سیسمونی نوزاد، ادکلن و عطر هستند که در واحدهای مختلف ارائه می گردند.

مجتمع تجاری تیس
مجتمع تجاری تیس

لاستیک هم یکی دیگر از اصلی ترین اجناسی ست که در بازار تیس پیدا می شود. همچنین در فضای بیرونی مرکز خرید، چندین کافی شاپ و فست فود وجود دارد که بعد از یک خرید طولانی فرصتی برای استراحت در اختیارتان می گذارند. در حین خرید و یا بعد از خستگی آن می توانید از غذاهای بومی این رستوران ها همراه دوستان یا اعضای خانواده میل کنید.

عکس از: Moein Sabagheyan
عکس از: Moein Sabagheyan

چطور به بازار تیس برویم ؟

مجتمع تجاری تیس در چابهار و بلوار بازار واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مجتمع تجاری صالحیار و همچنین مرکز خرید فردوس، پیتزا لمون، فروشگاه ستاره جنوب و کافه تک اسنک قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این مجتمع یکی از مراکز خرید خوب این منطقه می‌باشد.

آدرس: استان سیستان و بلوچستان، چابهار، منظقه آزاد چابهار، مجتمع تجاری تیس

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 09:00 تا 13:00 و از ساعت 17:00 تا 22:00 (جمعه ها از ساعت 17:00 تا 22:00)

شماره تماس: 05435312639

مجتمع تجاری تیس
مجتمع تجاری تیس

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨