شرکت تاو آویژه پارس
Airport in Antalya, Turkey ( Antalya Airport )

شرکت تاو آویژه پارس بهترین تشریفات اختصاصی cip

 برای افراد مهم و برجسته که برای سفرهای کاری خود با هواپیما به مقصد می‌روند، داشتن تجربه‌ای آرام، راحت و به دور از استرس اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت تاو آویژه پارس با ارائه سرویس CIP این امکان را به بهترین شکل برای این افراد مهیا می‌کند.

شرکت تاو آویژه پارس

اهمیت پروازی آرام و بی‌دغدغه برای افراد برجسته

 برای کسی که یک قرار کاری مهم دارد، یک پرواز آرام و بی‌دغدغه ضروری است. دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد.

 استرس یا مضطرب بودن در طول پرواز می‌تواند تأثیر منفی بر توانایی فرد برای عملکرد خوب در قرار کاری خود داشته باشد. اگر فردی احساس اضطراب یا عصبانیت می‌کند، ممکن است نتواند بر روی کاری که در دست دارد تمرکز کند که می‌تواند منجر به اشتباه یا ضعیف شود. این می‌تواند به خصوص اگر قرار کاری با ریسک بالا باشد، مانند یک مذاکره یا ارائه، مشکل‌ساز شود.

 همچنین یک پرواز آرام و بی‌دغدغه می‌تواند به فرد کمک کند تا با احساس شادابی و انرژی به مقصد برسد. سفر می‌تواند از نظر جسمی و روحی خسته‌کننده باشد و اگر فردی در طول پرواز خود احساس استرس یا اضطراب کند، ممکن است با احساس خستگی و کم انرژی به مقصد برسد. این امر می‌تواند عملکرد خوب شخص را در قرار کاری خود دشوار کند و حتی ممکن است بر توانایی فرد برای ایجاد یک تأثیر خوب تأثیر بگذارد.

 در نهایت، یک پرواز آرام و بی‌دغدغه می‌تواند به فرد کمک کند تا با ذهنیت مثبت به قرار ملاقات کاری خود نزدیک شود. اگر فردی در طول پرواز احساس استرس یا اضطراب می‌کند، ممکن است با احساس منفی به مقصد برسد. این می‌تواند بر نگرش آن‌ها نسبت به انتصاب کاری‌شان تأثیر بگذارد و حتی ممکن است باعث شود که با یک طرز فکر شکست‌گرا به موقعیت نزدیک شوند.

 سرویس CIP راه‌حل این افراد است که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی به آن‌ها باعث می‌شود در طول سفر آسایش داشته باشند و بتوانند خود را آماده رخدادهای مهم کنند. شرکت تاو آویژه پارس یکی از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌هایی است که این خدمات را به افراد ارائه می‌دهد.

آشنایی با سرویس CIP

 خدمات CIP (Commercially Important Person) یک سرویس ویژه محسوب می‌شود که توسط فرودگاه‌ها به مسافران به افراد مهم و برجسته ارائه می‌شود. این سرویس برای ارائه یک تجربه مجلل و بدون دردسر به این مسافران که معمولاً مدیران تجاری، سیاستمداران، افراد مشهور یا سایر افراد خاص هستند، طراحی شده است.

 در یک وضعیت عادی، مسافران باید مراحل معمول ورود، بررسی‌های امنیتی و رویه‌های سوار شدن را طی کنند. آن‌ها ممکن است بسته به خط هوایی و کلاس بلیت خود به قسمت‌های استراحت و سایر امکانات دسترسی داشته باشند، اما همچنان باید به تنهایی در فرودگاه حرکت کنند.

 با این حال، با خدمات CIP، فرودگاه یا شرکت خدمات‌دهنده یک تیم اختصاصی از کارکنان را برای کمک به مسافران VIP از لحظه ورود به فرودگاه تا زمان سوار شدن به پرواز خود استخدام می‌کند. این شامل یک ورودی جداگانه و منطقه پذیرش، مجوز امنیتی سریع، و یک سالن استراحت خصوصی با غذا و نوشیدنی رایگان است.

شرکت تاو آویژه پارس

کمک در جا به جایی و کیف و حمل نقل برای تجربه‌ای آسایش بخش

 خدمات CIP همچنین شامل کمک شخصی برای جابه‌جایی چمدان، مهاجرت و ترخیص کالا از گمرک و حمل و نقل از هواپیما با وسیله نقلیه شخصی است. این بدان معناست که مسافران VIP می‌توانند از شلوغی و صف‌های معمولی در فرودگاه‌ها دوری کنند و از تجربه سفر راحت و کارآمدتری لذت ببرند.

 به طور کلی، خدمات CIP ارتقای قابل توجهی را نسبت به تجربه معمولی فرودگاه برای کسانی که توانایی پرداخت آن را دارند ارائه می‌دهد. سطحی از انحصار و راحتی را فراهم می‌کند که برای اکثر مسافران در دسترس نیست و می‌تواند به ویژه برای کسانی که به دلایل تجاری یا دلایل دیگر نیاز به مسافرت مکرر دارند، ارزشمند باشد.

 شرکت تاو آویژه پارس در فرودگاه امام خمینی تهران، اصفهان و کیش این خدمات را ارائه می‌کند و به خاطر داشتن بالاترین سطح کیفیت و تنوع خدمات یکی از بهترین مجموعه‌ها در حوزه سرویس CIP به حساب می‌آید. اگر به دنبال سفری آرام و مجلل هستید این مجموعه بهترین انتخاب برای شما است.

مهم‌ترین خدمات سرویس CIP

 Welcome، Business Lounge، و Fast Track سه سرویسی هستند که توسط بسیاری از فرودگاه‌های سراسر جهان برای افزایش راحتی و آسایش مسافران ارائه می‌شود. هدف این خدمات ارائه یک تجربه سفر بدون استرس و آسایش بخش برای مسافران است، به ویژه کسانی که برای مقاصد تجاری سفر می‌کنند یا به دنبال سطح بالاتری از راحتی هستند.

  • سرویس خوش آمدگویی

 سرویس خوش آمدگویی برای کمک به مسافران از لحظه ورود به فرودگاه تا رسیدن به مقصد نهایی طراحی شده است. معمولاً شامل یک ملاقات شخصی و خوشامدگویی در بدو ورود، کمک در جابجایی چمدان، و راهنمایی از طریق روش‌های مهاجرت و گمرک است.

 این سرویس نه تنها در وقت مسافران صرفه‌جویی می‌کند، بلکه استرس ناشی از پیمایش در فرودگاه‌های شلوغ را نیز کاهش می‌دهد. این خدمت با ارائه کمک‌های شخصی اطمینان می‌دهد که مسافران احساس می‌کنند به خوبی از آن‌ها مراقبت می‌شود و می‌توانند به جای چالش‌های لجستیکی بر سفر خود تمرکز کنند.

  • Business Lounge (بیزینس لانژ)

 Business Lounge یک منطقه انحصاری در داخل فرودگاه است که مسافران می‌توانند قبل از پرواز در آن استراحت کنند، کار نمایند یا خود را شاداب کنند. مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مانند نشستن راحت، غذا و نوشیدنی رایگان، دسترسی به Wi-Fi، امکانات تجاری مانند اتاق جلسات یا ایستگاه‌های کاری، و گاهی اوقات حتی خدمات اسپا را ارائه می‌دهد.

 Business Lounge محیطی آرام و راحت را به دور از شلوغی ترمینال اصلی فراهم می‌کند. مسافران می‌توانند از این فضا برای رسیدن به محل کار، برگزاری جلسات یا صرفاً استراحت قبل از پرواز استفاده کنند. شرکت تاو آویژه پارس این خدمت را به مشتریان خود به بهترین نحوه ممکن ارائه می‌کند.

  • Fast Track

 Fast Track سرویسی است که فرایند غربالگری امنیتی در فرودگاه‌ها را تسریع می‌کند. مسافرانی که Fast Track را انتخاب می‌کنند، اولویت دسترسی به خطوط امنیتی اختصاصی دارند و به آن‌ها امکان می‌دهد صف‌های طولانی را دور بزنند.

 این سرویس زمان انتظار در ایست‌های بازرسی امنیتی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد که می‌تواند یکی از برترین جنبه‌های سفر هوایی طولانی باشد. Fast Track با به حداقل رساندن تأخیرها و حصول اطمینان از عبور راحت تر از بررسی‌های امنیتی، با کاهش سطح استرس مرتبط با تأخیرهای احتمالی، آسایش مسافران را افزایش می‌دهد.

شرکت تاو آویژه پارس

تأثیر این خدمات بر کیفیت سفر

 در مجموع، این خدمات با ساده‌سازی جنبه‌های مختلف سفر هوایی، تأثیر قابل‌توجهی بر راحتی مسافران دارند. آن‌ها با به حداقل رساندن زمان انتظار در باجه‌های مهاجرت یا پست‌های بازرسی امنیتی در زمان صرفه‌جویی می‌کنند و در عین حال کمک‌های شخصی را در طول سفر ارائه می‌دهند. مسافرانی که از این خدمات استفاده می‌کنند می‌توانند از تجربه‌ای آرام‌تر و بدون دردسر در فرودگاه لذت ببرند.

 علاوه بر این، این خدمات به طور خاص برای مسافران تجاری که اغلب برنامه‌های فشرده دارند یا به امکانات اضافی نیاز دارند تا کار خود را به طور مؤثر در سفر انجام دهند، ارائه می‌دهد. Business Lounge یک فضای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد که در آن آن‌ها می‌توانند در آرامش کار کنند یا جلساتی را در یک محیط حرفه‌ای برگزار کنند.

 شرکت تاو آویژه پارس در سال ۱۳۹۶ تأسیس گردیده است که بهترین مثال از خدمات باکیفیت و متنوع برای داشتن تجربه سفری آرام بدون دغدغه و راحت است. این مجموعه همه شرایط لازم برای صرفه‌جویی در زمان فرد و به دور از استرس بودن شخص را مهیا می‌کند و بهترین گزینه برای دریافت خدمات CIP است.