جاهای لاکچری اصفهان

معرفی بهترین و لاکچری ترین جاهای اصفهان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاهای لاکچری اصفهان را بهتر بشناسید!

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با جاهای لاکچری اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای شناخت جاهای لوکس در اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان از زیباترین شهرهای تاریخی کشور است و با جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد همه را شیفته خود می‌کند. اصفهان بسیار پربازدید است و همه‌روزه گردشگران داخلی و خارجی از نقاط مختلف آن دیدن می‌کنند. در این شهر پرجاذبه به هیچ عنوان خسته نمی‌شوید و هر کجا را نگاه کنید با یک مکان دیدنی مواجه خواهید شد. در ادامه به معرفی جاهای لاکچری اصفهان پرداخته شده است.

معرفی جاهای لاکچری اصفهان

در ادامه قصد معرفی لاکچری ترین جاهای دیدنی اصفهان را داریم که بسیار زیبا و شگفت انگیز هستند:

محله جلفا

یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی اصفهان محله جلفا است. جلفا نسبت به سایر محله‌های اصفهان متفاوت بوده و شبیه به محله‌های اروپایی طراحی شده است. جلفا به‌عنوان یکی از مکان‌های لوکس اصفهان به شمار می‌رود و پاتوق بسیاری از جوانان اصفهانی است. این محله در خیابان حکیم نظامی قرار دارد و در آن کافه‌های دنج و زیبا قرار گرفته‌اند. کلیسا وانک به‌عنوان مهم‌ترین بنای باارزش این محله به شمار می‌رود که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد. ارامنه اصفهان در این محله زندگی می‌کنند و اگر دوست دارید با شیوه زندگی مردم اروپا آشنا شوید کافی است به این محله مراجعه کنید. از دیگر بخش‌های محله جلفا می‌توان به هتل جلفا، میدان جلفا، مجسمه‌های مسیحی و ساعت‌های بلندقامت اشاره کرد. محله جلفا در شب کریسمس حال و هوای دیگری دارد. بسیاری از شهروندان و گردشگران شب کریسمس را در این منطقه سپری می‌کنند و همراه با ارامنه تولد حضرت عیسی مسیح را جشن می‌گیرند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کاخ هشت بهشت

از جاهای لاکچری اصفهان کاخ هشت بهشت است که شاهکاری از دوران صفویه به شمار می‌رود. این کاخ باشکوه در خیابان باغ گلدسته واقع شده و به‌صورت کاملاً هنرمندانه ساخته شده است. کاخ هشت بهشت در سال ۱۰۸۰ هجری قمری و مصادف با سومین سال سلطنت شاه سلیمان صفوی ساخته شد. این مکان دیدنی از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های شهروندان اصفهان محسوب می‌شود. این کاخ زیبا در یک باغ کوشک بزرگ ساخته شده و اطراف آن فضای سبز بسیار زیبا و خوش آب و هوایی دارد.

کاخ هشت بهشت

کاخ چهل ستون

از زیباترین جاهای دیدنی اصفهان که بسیاری با آن آشنا هستند کاخ چهل ستون را می‌توان نام برد. این بنای باشکوه در دوره صفویه و سلطنت شاه‌عباس ساخته شد. کاخ چهل ستون در میان باغی سرسبز و وسیع قرار دارد و مقابل آن یک حوض مستطیل شکل بسیار بزرگ به چشم می‌خورد. با نگاه کردن این حوض عمارت را مشاهده خواهید کرد که درون آب منعکس شده است. این عمارت دارای ۲۰ ستون بوده و به دلیل انعکاس ستون‌ها در آب حوض به آن کاخ چهل ستون گفته می‌شود. با ورود به داخل عمارت آینه‌کاری‌ها، نگارگری‌ها و نقاشی‌های بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد که به دوران صفویه و قرن چهارم هجری قمری تعلق دارند. باغ چهل ستون در بین ۹ باغ برتر ایرانی قرار گرفته که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. این مکان زیبا در خیابان استانداری واقع شده و به‌عنوان یکی از زیباترین جاهای لاکچری اصفهان محسوب می‌شود.

میدان نقش جهان

بدون شک میدان نقش جهان در کنار جذاب‌ترین میدان‌های دنیا قرار می‌گیرد. این مکان زیبا در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده و بسیاری از گردشگران خارجی برای تماشای آن خود را از نقاط دور و نزدیک به اصفهان می‌رسانند. این میدان باشکوه از یک بازار سرپوشیده پیوسته برخوردار بوده و سوغات و صنایع دستی اصفهان در آن عرضه می‌شوند. پس از خرید می‌توانید به درشکه‌سواری در این میدان بپردازید و به گذشته سفر کنید. میدان نقش جهان چند نمونه از معروف‌ترین جاذبه‌های این شهر شامل کاخ عالی‌قاپو، مسجد امام، مسجد شیخ لطف‌الله، سردر قیصریه، بازار قیصریه، توحیدخانه و دروازه‌های چوگان را در خود و اطراف جای می‌دهد. تماشای میدان نقش جهان در شب بسیار توصیه می‌شود و با نورپردازی‌های شگفت‌انگیز خود همه را انگشت به دهان می‌گذارد.

میدان نقش جهان

کلیسای وانک

شهر بزرگ اصفهان ۱۳ کلیسا دارد که معروف‌ترین آن متعلق به کلیسای وانک است. این کلیسای زیبا در محله جلفا قرار دارد و علاوه بر ارامنه در بین گردشگران بسیار محبوب است. معماری این کلیسا تلفیقی از سبک ایرانی و ارمنی بوده که به شکل هنرمندانه طراحی شده است. دیواره کلیسا پر از نقش و نگارها و تابلوهای نقاشی بسیار نفیس و زیبا است. این کلیسا مقر خلیفه‌گری ارمنیان ساکن اصفهان و جنوب کشور به شمار می‌رود و محل اقامت خلیفه ارمنیان است. بخش‌های مختلف این مجموعه تماشایی شامل صحن اصلی، موزه، کتابخانه، تالارهای اجتماعات، اتاق‌های مخصوص اسقف‌ها، دیر، برج ساعت و… هستند. آثار بسیار ارزشمند و نفیس مانند اولین دستگاه چاپ در ایران، نسخ خطی ارزشمند، تار موی منقش به جملات کتاب مقدس یهودیان و… در موزه وانک نگهداری می‌شوند.

هتل عباسی

هتل لوکس و ۵ ستاره عباسی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌ها در اصفهان است. این هتل از دیگر جاهای لاکچری اصفهان شناخته می‌شود و بسیار گران‌قیمت است. هتل عباسی دارای انواع امکانات شامل سالن ماساژ، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، اینترنت، پارکینگ، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، فست‌فود، رستوران و چایخانه سنتی است. همچنین اتاق‌های آن به صندوق امانات، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز و به‌روزترین امکانات مجهز هستند.

هتل عباسی بسیار مورد استقبال گردشگران خارجی قرار می‌گیرد و به خوشی از آن یاد می‌کنند. هتل عباسی موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و به بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های مهم اصفهان نزدیک است. هتل عباسی در خیابان آمادگاه واقع شده و نمای آن از بیرون بسیار خیره‌کننده است. در طراحی این هتل از معماری سنتی استفاده شده و همین امر باعث جذب گردشگران شده است. از بخش‌های مختلف هتل عباسی که در هر هتلی دیده نمی‌شود می‌توان به گالری فرش، فروشگاه عرضه سوغات، صرافی، طلافروشی، جواهرات و ساعت اشاره کرد.

هتل عباسی

موزه موسیقی

یکی از خاص‌ترین مکان‌های دیدنی اصفهان موزه موسیقی در محله جلفا است. این موزه در بین موزه‌های ایران بسیار منحصربه‌فرد بوده و فضای بسیار شیک و زیبایی دارد. علاقه‌مندان به حوزه موسیقی با بازدید از این موزه و آشنایی با ابزارآلات موسیقی هیجان‌زده خواهند شد. موزه موسیقی اصفهان در سال ۱۳۹۴ احداث شد و هم اکنون بیش از ۳۰۰ ساز ملی و محلی در آن وجود دارد. از اصلی‌ترین بخش‌های آن می‌توان به سالن سازها اشاره کرد که تمام سازهای ایرانی همراه با تابلوی اطلاعات در ویترین‌های خیره‌کننده آن چیده شده‌اند. از مهمترین سازهای موجود در این مکان می‌توان به ساز قانون، تار، چنگ، رباب، قیچک و بربط اشاره کرد. همچنین اگر علاقه دارید با نحوه ساخت انواع سازها آشنا شوید به کارگاه ساخت ساز بروید. در بخشی از موزه زندگینامه هنرمندان معروف در حوزه موسیقی قرار گرفته‌اند. موزه موسیقی در خیابان توحید قرار دارد و همه‌روزه می‌توانید از آن بازدید کنید.

خانه تاریخی معتمدی

بدون شک یکی از جذاب‌ترین جاهای لاکچری ایران به خانه تاریخی معتمدی تعلق دارد. این خانه سنتی با فضای کلاسیک خود بسیاری از گردشگران را مجذوب می‌کند. سبک معماری خانه معتمدی که به آن خانه ملا باشی نیز گفته می‌شود متعلق به ادوار صفویه، زندیه و قاجاریه است و یکی از بی‌نظیرترین بناهای باشکوه اصفهان به شمار می‌رود. این عمارت دیدنی از یک ساختمان دو طبقه تشکیل شده و از جمله بخش‌های آن می‌توان حیاط درونی، حیاط بیرونی، خانه تابستانی، اتاق‌های مجزا و اتاق زمستان‌نشین را نام برد.

از لوکس‌ترین بخش‌های خانه اتاق‌های شاه‌نشین هستند که تا چندین ساعت می‌توانید به نظاره آنها بنشینید. خانه معتمدی هم اکنون به بوتیک هتل تبدیل شده است و اتاق‌های آن برای اقامت مهمانان مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به این که این خانه تحت مالکیت شخصی خانواده معتمدی است قبل از بازدید از آن باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. این بنا در خیابان هشت بهشت غربی قرار دارد و به نام بوتیک هتل ملا باشی آن را می‌شناسند.

خانه تاریخی معتمدی

خیابان چهارباغ عباسی

از متفاوت‌ترین و تماشایی‌ترین خیابان‌های کشور خیابان چهارباغ عباسی است؛ بنابراین در لیست جاهای لاکچری اصفهان قرار می‌گیرد. این خیابان از سی و سه پل آغاز و به سمت شمال شهر ادامه پیدا می‌کند. خیابان چهارباغ عباسی بسیار بزرگ است و دو طرف آن با درخت‌های بسیار بلند پوشیده شده‌اند و وسط خیابان نیمکت‌هایی برای نشستن و مسیرهایی برای پیاده‌روی وجود دارند. خیابان چهارباغ عباسی یکی از بهترین مناطق اصفهان برای گرفتن عکس‌های یادگاری است. شب‌های خیابان چهارباغ عباسی بسیار زنده بوده و جوانان در آن مشغول تفریح هستند.

پارک جنگلی ناژوان

اصفهان پارک‌های بسیار جذاب و گسترده‌ای دارد که یکی از آنها پارک جنگلی ناژوان است. پارک ناژوان با ۱۲۰۰ هکتار مساحت از بزرگترین پارک‌های ایران به شمار می‌رود و مجهز به انواع امکانات رفاهی و تفریحی است. بسیاری از تفریحات این پارک در پارک‌های دیگر وجود ندارند و برای همین در بین جاهای لاکچری اصفهان قرار می‌گیرد. باغ پرندگان، باغ خزندگان، باغ پروانه‌ها، شهربازی، آکواریوم، موزه صدف‌ها و تله سیژ تنها بخشی از تفریحات این پارک جنگلی هستند. فضای سبز پارک ناژوان بسیار انبوه و زیبا است و مکان مناسبی برای پیک‌نیک و استراحت زیر سایه درختان محسوب می‌شود. علاوه بر آن رود زیبای زاینده‌رود در میان پارک جریان دارد و شما هر چیزی که از یک تفرجگاه بخواهید را می‌توانید در پارک جنگلی ناژوان مشاهده کنید. از رایج‌ترین تفریحات موجود در پارک ناژوان به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری می‌توان اشاره کرد. همچنین امکان کالسکه‌سواری در آن وجود دارد. پارک جنگلی ناژوان در میدان سهروردی و خیابان الفت واقع شده است.

پارک جنگلی ناژوان

انگورستان ملک‌التجار

یکی از مجلل‌ترین خانه‌های تاریخی اصفهان متعلق به انگورستان ملک‌التجار است. این خانه زیبا بسیار مجلل و لوکس بوده و پس از یک‌بار بازدید دوباره برای دیدن آن مشتاق خواهید شد. ساخت این خانه تماشایی که بسیاری از گردشگران خارجی را به خود جذب کرده به دوره پادشاهی نادرشاه برمی‌گردد. خانه انگورستان عمارتی بود که در دوران افشاریان جهت دریافت مالیات و خراج از مردم مورد استفاده قرار می‌گرفت. محمدابراهیم خان ملقب به ملک‌التجار شخصی بود که برای انجام چنین اموراتی در این خانه اقامت داشت.

از بخش‌های مهم این خانه زیبا می‌توان به حیاط بیرونی، اتاق بازرسی و نظارت، اتاق شاه‌نشین زمستانه و تابستانه، اتاق دختر ملک‌التجار، حوضخانه و زیرزمین اشاره کرد. با ورود به هر یک از اتاق‌های خانه محو آینه‌کاری و تزیینات آن خواهید شد. این خانه بسیار لوکس و پر زرق و برق است و علاوه بر آن در گوشه‌گوشه اتاق‌ها وسایل عتیقه و لوسترهای خارجی سلطنتی به چشم می‌خورند. وسعت انگورستان ملک‌التجار در ادوار گذشته بیشتر بود؛ اما متاسفانه برای عریض کردن خیابان‌ها به تخریب بخش‌هایی از آن پرداخته شد. برای بازدید از انگورستان ملک‌التجار به خیابان ملک در خیابان هشت بهشت غربی بروید.

حمام قاضی

یکی از خاص‌ترین بناهای دوران صفویه حمام قاضی اصفهان است. این مکان برخلاف حمام‌های دیگر همچنان فعال بوده و مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد. در بازدید از این بنای شاهکار می‌توانید سبک معماری صفوی را مشاهده کنید که تزیینات بسیار زیبا نیز بر روی سقف و دیوارهای حمام نقش بسته‌اند. از هیجان‌انگیزترین بخش‌های بازدید از حمام امکان استحمام در آن است. با استحمام در این حمام حس اعیان‌نشینان گذشته به شما دست خواهد داد. از جمله فعالیت‌های موجود در این حمام می‌توان به کیسه‌کشی، لنگ بستن، مشت و مال توسط دلاک و راه رفتن در خزینه اشاره کرد. برای بازدید از این بنای باشکوه به بازارچه قاضی در چهارباغ پایین مراجعه کنید.

حمام قاضی

خانه جواهری

خانه جواهری از دیگر جاهای لاکچری اصفهان با معماری شگفت‌انگیز و فضای دلنشین است. این خانه در بین گردشگران داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد. این بنای تاریخی با تزیینات خیره‌کننده خود در دوره قاجار احداث شد و در خیابان ابن‌سینا اصفهان قرار دارد. خانه جواهری در سال ۱۳۸۶ به سازمان میراث فرهنگی استان واگذار شد و از آن زمان تا به امروز به موزه و کارگاه صنایع دستی تغییر کاربری داده است. این عمارت زیبا در بافت قدیمی شهر و نزدیکی بسیاری از خانه‌های تاریخی اصفهان قرار دارد و می‌توانید از آنها نیز بازدید کنید. اگر علاقمند به آشنایی با صنعت هنر و صنایع دستی اصفهان هستید حتماً به این خانه سر بزنید. خانه جواهری از یک ساختمان دو طبقه تشکیل شده و از تزیینات مختلفی مانند طرح‌های نقاشی، گچبری‌های ظریف و ارسی کاری‌ها پوشیده شده است.

مرکز خرید سیتی سنتر

بخش مهمی از جاهای لاکچری اصفهان متعلق به مراکز خرید لوکس و مدرن این شهر هستند. مجتمع تجاری و تفریحی سیتی سنتر از ساختمان ۷ طبقه تشکیل شده که دو طبقه آن به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۵۵۰۰ خودرو اختصاص یافته است. سه طبقه دیگر از فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری و دو طبقه آخر از امکانات تفریحی و رفاهی مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی و شهربازی تشکیل شده‌اند. ناگفته نماند شهربازی سیتی سنتر به‌عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده خاورمیانه شناخته می‌شود و به‌روزترین وسایل بازی برای تمام گروه‌های سنی در آن قرار دارند.

تنوع جنس‌های عرضه شده در سیتی سنتر بسیار بالا است که بخشی از آنها شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، عینک و اکسسوری، اسباب‌بازی و… هستند. بیشتر از ۲۰۰۰ برند داخلی و خارجی در این مجتمع فعالیت می‌کنند و هر محصولی که مد نظرتان باشد به راحتی پیدا می‌شود. مجتمع تجاری و تفریحی سیتی سنتر از نظر قیمت نیز متنوع بوده و می‌توانید با قیمت‌های مناسب محصولات باکیفیت خریداری کنید. حتی اگر قصد خرید نباشید با گشت و گذار در این مجتمع و تماشای فضای خیره‌کننده و لوکس آن هیجان‌زده خواهید شد. مجتمع سیتی سنتر در سپاهان شهر قرار دارد و همه‌روزه تا پاسی از شب باز است.

مرکز خرید سیتی سنتر

مرکز خرید ارکیده

از دیگر مراکز خرید لوکس اصفهان مجتمع تجاری ارکیده است. چهار طبقه از این ساختمان هفت طبقه واحدهای تجاری را تشکیل می‌دهند و به فروش انواع پوشاک، لوازم تزیینی، عطر و ادکلن، زیورآلات، ساعت، عینک و سنگ‌های قیمتی می‌پردازند. تعداد واحدهای تجاری بیش از ۲۰۰ بوده و معروف‌ترین برندهای داخلی و خارجی در آن فعالیت می‌کنند. مرکز خرید ارکیده از محبوب‌ترین مجتمع‌های تجاری در اصفهان است و بخش عمده‌ای از مشتریان آن را گردشگران و مسافران تشکیل می‌دهند. یکی از خاص‌ترین بخش‌های این مرکز خرید رستوران‌های آن است که بسیار متنوع هستند و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. برای رفتن به مرکز خرید ارکیده به خیابان حکیم نظامی بروید. فضای داخلی این مجتمع تجاری بسیار چشمگیر و مدرن است که با قدم زدن در راهروهای آن و تماشای مغازه‌ها بسیار لذت خواهید برد.

پارک آبی آبسار

از تفریحی‌ترین جاهای لاکچری اصفهان پارک آبی آبسار است. این مجموعه تفریحی ۱۲ هزار مترمربع مساحت دارد و طراحی فضاهای آن بسیار جذاب و خیره‌کننده است. این مجموعه آبی در تمام روزهای سال به‌ویژه فصل تابستان آماده پذیرایی و ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران عزیز است. تنوع تفریحات و امکانات پارک آبسار بسیار بالا بوده و بزرگسالان در کنار کودکان می‌توانند به تفریح و شادی در این مجموعه بپردازند. از متنوع‌ترین بخش‌های آن می‌توان به چند محوطه بازی ویژه کودکان، ۱۳ سرسره آبی و تونل مهیج، دریاچه آبی، سالن بازی‌های دیجیتالی، سالن استخر ویژه بانوان و آقایان، سالن ماساژ، سالن سونا، جکوزی و حمام ترکی اشاره کرد. محبوب‌ترین تفریحات این مجموعه فوتبال صابونی و سقوط آزاد هستند. همچنین امکانات رفاهی آن شامل رستوران، کافه، سرویس بهداشتی، پارکینگ اختصاصی و تجهیزات ویژه افراد توان‌یاب هستند.

پارک آبی آبسار

شهر رویاها

شهر رویاها با مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع در شرق اصفهان به‌عنوان بزرگترین شهربازی و مرکز تفریحی کشور شناخته می‌شود. این مجموعه از دو فضای روباز و سرپوشیده برخوردار بوده و هر وسیله تفریحی که مدنظرتان باشد را در خود جای داده است. شهر رویاها از جاهای لاکچری اصفهان ویژه خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه است. تفریح تمام رده‌های سنی در کنار یکدیگر جذاب‌ترین فعالیت در شهر رویاها شناخته می‌شود.

تمامی دستگاه‌ها استاندارد و مدرن هستند و امنیت بازدیدکنندگان را تامین می‌کنند. ترن هوایی کوچک، رالی کودکان، ترن هوایی معلق، سقوط آزاد، تاب زنجیری و محوطه اسب‌دوانی بخشی از تفریحات فضای روباز هستند. همچنین در بخش سرپوشیده شهر رویاها تفریحاتی مانند محوطه کارتینگ، تفریحات آبی، سالن سینمایی، سالن بازی دنیای واژگون و سالن بازی‌های دیجیتالی قرار دارند. این مجموعه با ارائه امکاناتی نظیر رستوران، کافه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و نمازخانه رفاه بازدیدکنندگان را تامین کرده و یک روز کامل خود را می‌توانید به تفریح در آن اختصاص دهید.

کوه صفه اصفهان

از تفرجگاه‌های خاص در اصفهان کوه صفه بوده که مانند پارک ناژوان از متنوع‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار است. کوه صفه به‌عنوان بام اصفهان شناخته می‌شود و اگر می‌خواهید این شهر تاریخی و زیبا را از بالا مشاهده کنید باید خود را به قله کوه برسانید. ارتفاع کوه صفه به ۲۴۰۰ متر می‌رسد و از معروف‌ترین کوه‌ها در رشته‌کوه‌های زاگرس به شمار می‌رود. این تفرجگاه تماشایی برای کوهنوردان و طبیعت دوستان مکان فوق‌العاده‌ای است و برای سفرهای دسته‌جمعی پیشنهاد می‌شود. تله‌کابین، شهربازی، زیپ‌لاین، سالن بولینگ، سینما 7 بعدی، باغ‌وحش و شهربازی از امکانات تفریحی و رستوران، کافه، سرویس بهداشتی، نمازخانه و… از امکانات رفاهی این مجموعه به شمار می‌روند. در بدنه کوه غارها و سازه‌های قلعه مانند وجود دارند که بسیار شگفت‌انگیز هستند. برای رفتن به کوه صفه می‌توانید هر زمان از شبانه‌روز را انتخاب کنید.

کوه صفه اصفهان

رستوران شهرزاد

اصفهان دارای رستوران‌های لوکس و بسیار باکیفیت است که یکی از آنها رستوران شهرزاد نام دارد. فضای رستوران شهرزاد تلفیقی از مدرنیته و سبک سنتی است که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. رستوران شهرزاد از جاهای لاکچری اصفهان شناخته می‌شود و حین خوردن غذا می‌توانید از تماشای آینه‌کاری‌ها، شیشه‌های رنگارنگ پنجره‌ها و نقاشی‌های سنتی لذت ببرید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران کیفیت بی‌نظیر و تنوع بالای غذا است و تمام مشتریان را راضی نگه می‌دارد. انواع غذاهای ایرانی، محلی و فرهنگی با بهترین کیفیت و طعم لذیذ در این رستوران ارائه می‌شوند. خوردن غذا در رستوران شهرزاد و قرار گرفتن در یک فضای لوکس و در عین حال سنتی تجربه بی‌نظیری است.

رستوران اعظم

از دیگر رستوران‌های پرطرفدار و لوکس اصفهان رستوران زنجیره‌ای اعظم است که بیش از ۱۰۰ سال به سرو خوشمزه‌ترین بریانی‌های اصفهان می‌پردازد. اگر به دنبال امتحان طعم خوشمزه‌ترین بریانی هستید رستوران اعظم بهترین گزینه است. محبوب‌ترین گزینه‌های منوی رستوران بریانی، آبگوشت بریانی و دوغ محلی هستند. بریانی از غذاهای پر کالری است و بعد از اصفهان گردی و دیدن جاذبه‌های زیبا با مراجعه به این رستوران و خوردن یک بریانی لذیذ تمام خستگی و احساس گرسنگی در شما برطرف خواهد شد. رستوران اعظم دارای ۴ شعبه در دروازه دولت، خیابان مسجد سید، خیابان کمال اسماعیل و خیابان چهارباغ بالا است. موقعیت مکانی تمام شعبه‌ها فوق‌العاده بوده و به مهم‌ترین جاذبه‌ها و مکان‌های اصلی شهر نزدیک هستند.

سخن پایانی

در این مقاله با مهمترین جاهای لاکچری اصفهان آشنا شدید که البته تعداد آنها بیشتر است. شهر زیبا و باشکوه اصفهان مجموعه‌ای از آثار تاریخی، تفریحی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری را شامل می‌شود و در بین گردشگران ایرانی و خارجی بسیار محبوب است. سفر به این شهر بی‌نظیر همواره در اولویت بسیاری از گردشگران بوده و به شما نیز پیشنهاد می‌شود از تماشای جاذبه‌های این شهر غافل نشوید.



 الی گشت    

                تور کیش