تور مجازی استانبول
تور مجازی استانبول

سفر مجازی استانبول به صورت 360 درجه

تور مجازی استانبول

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی استانبول آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور استانبول سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به استانبول با ما همراه باشید.

استانبول یکی از بزرگ‌ ترین شهرهای توریستی جهان است، به دلیل واقع‌ شدن میان شرق و غرب از نظر تاریخی این شهر یکی از نقاط پر اتفاق تاریخی بوده است و از نظر جاذبه‌های تاریخی شهری غنی محسوب می‌شود و همین‌طور به دلیل پیشرفت‌ های اقتصادی و توجه به صنعت توریسم از نظر رفاه و جاذبه‌ های تفریحی مناسب است.سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول اقدام به رزرو تور استانبول میکنند تا از این شهر زیبا و سرزنده بازدید کنند.در کنار شهر استانبول شهر دبی نیز یکی از مقاصد پرطرفدار در نزد ایرانیان می باشد که میتوانید به راحتی با خرید بلیط پرواز تهران دبی به این شهر سفر کنید همچنین در مقاله ای جداگانه تور مجازی دبی را قرار داده ایم.

شهر سرزنده استانبول برای بسیاری از آدمها پر از خاطره است و با لبخند و برقی در نگاهشان از این شهر یاد می کنند. در کوچه پس کوچه های این شهر می توانید به مکان های فوق العاده ای برسید، مکان ها و بناهایی که از دوران بسیار قدیم به جا مانده و محبوب بسیاری از گردشگران هستندتور مجازی استانبول

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است

لذت تماشای مراکز تجاری لوکس و مدرن و خرید از برندهای معروف دنیا، خوردن یک وعده غذای لذیذ ترکی در رستوران‌های مشهور استانبول، بازدید از جاذبه‌هایی مثل مسجد ایاصوفیه، میدان تقسیم و ….، تجربه هیجان در پارک وایلند، پارک آبی آکوا مارین، … و سرانجام رفع خستگی با ماساژهای منحصر به فرد در حمام ترکی استانبول، همه و بیش از این ‌همه، جاذبه‌های تور استانبول هستند.

             

امیدواریم که از تور مجازی استانبول لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره استانبول با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)