ارسال بار به قبرس

راهنمای ارسال بار به قبرس + معرفی روش های حمل اثاثیه منزل برای مهاجرت به این کشور

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

قبرس یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که بسیاری از ایرانیان تمایل دارند به این کشور مهاجرت نمایند. البته از آنجایی که قبرس یک کشور بسیار کوچک است و فضای زیادی برای پیشرفت در آن دیده نمی‌شود، تنها به عنوان یک مسیر مهاجرتی، برای رفتن به سایر کشورها از آن استفاده می‌شود. اکثر افرادی که به قبرس مهاجرت می‌کنند سعی دارند از طریق تحصیلات در این کشور و دریافت مدرک تحصیلی، به سایر کشورها مانند آلمان مهاجرت دائم کنند. در هر صورت اگر قصد اقامت کوتاه مدت و یا بلند مدت در این کشور اروپایی را داشته باشید، به یک سری از لوازم و وسایل شخصی خود نیاز پیدا می‌کنید. برای ارسال لوازم و اثاثیه منزل خود به قبرس باید با یک باربری بین المللی معتبر تماس گرفته تا با خیال راحت بتوانید بارهای خود را به قبرس ارسال نمایید.

ارسال بار به قبرس را باید به باربری‌های معتبر و شناخته شده که تجربه ارائه این خدمات را دارند بسپارید. عدم آگاهی و تجربه در ارسال بار بین المللی می‌تواند خسارات جبران ناپذیری برای شما بر جای بگذارد. از این رو توصیه می‌شود حتما از یک باربری معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

ارسال بار به قبرس

ارسال بار به قبرس شمالی

قبرس، Cyprus سومین جزیره پرجمعیت دریای مدیترانه است که بزرگترین شهر و پایتخت آن، شهر نیکوزیا است. قبرس به دو بخش قبرس شمالی و جنوبی تقسیم شده است که اکثر ساکنین قبرس شمالی مسلمان و ترک زبان هستند. قبرس شمالی تنها توسط ترکیه به عنوان یک کشور مستقل شناخته شده است. نکته جالب اینکه تنها بخش جنوبی قبرس که بخش اروپایی آن است، عضو اتحادیه اروپا بوده و اغلب ساکنین این قسمت یونانی تبار هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برای ارسال بار به هر دو بخش این کشور می‌توانید از  باربری های معتبر کمک بگیرید. اما به طور کلی ارسال بار به قبرس شمالی، از ایران آسان تر و مرسوم تر است. اکثر ایرانیان نیز برای زندگی قبرس شمالی را انتخاب می‌کنند.

دانشگاه قبرس و دانشگاه نیکوزیا دو دانشگاه بزرگ این کشور هستند که هر سال تعداد زیادی از دانشجویان از سراسر دنیا برای تحصیل به آنجا مراجعه می‌کنند.

اقتصاد رو به رشد قبرس و همچنین وجود دانشگاه های معتبر بین المللی موجب شده افراد زیادی تمایل به مهاجرت به این کشور و یا انجام مراودات تجاری با قبرس را داشته باشند.

فاماگوستا یک شهر بندری در ساحل شرقی این کشور است که مقصد اکثر ایرانیانی است که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند.

برای ارسال بار به قبرس و یا ارسال لوازم منزل خود به این کشور می‌توانید با شماره 02144762571 تماس بگیرید.

هزینه ارسال بار به قبرس

یکی از مهمترین فاکتورها برای ارسال بار به قبرس از سوی مشتریان، هزینه حمل بار است. باید بدانید هزینه حمل بار به قبرس به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی‌توان برای همه بارها هزینه ثابتی را اعلام نمود. از جمله فاکتورهای مهم برای قیمت گذاری می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • حجم و وزن بار

  • نوع بار ارسالی (بار تجاری یا شخصی)

  • نوع روش حمل بار (زمینی، دریایی و یا هوایی)

  • استفاده از خدمات باربری مانند بسته بندی

هر یک از این عوامل می‌تواند در قیمت گذاری برای ارسال بار به قبرس تاثیر گذار باشد.

برای استعلام قیمت و استفاده از خدمات باربری تهران به قبرس با شمار 02144762571 تماس بگیرید.

ارسال بار به قبرس

انواع روش حمل بار به قبرس

برای ارسال بار به قبرس می توان از سه روش زمینی، دریایی و هوایی بهره ببرید. نرخ حمل بار توسط هر یک از این روشها متفاوت و معمولا برای هر نوع بار، از روشی خاص استفاده می‌شود. به طور مثال برای بارهای تجاری با حجم و وزن بالا، بهتر است از حمل دریایی استفاده نمایید و برای ارسال لوازم منزل به قبرس توصیه می‌شود از فریت بار یا همان ارسال بار هوایی استفاده نمایید.

توصیه می‌شود برای انتخاب روش مناسب برای حمل بار به قبرس حتما با مشاوران شرکت‌های باربری مشورت نمایید تا بهترین روش حمل بار را انتخاب نمایید.

حمل بار زمینی به قبرس

برای ارسال لوازم منزل به قبرس و یا بارهای تجاری با حجم کم می‌توان از روش حمل زمینی استفاده نمایید. هزینه حمل بار زمینی به قبرس به نوع بار و نوع ماشین حمل بار بستگی دارد. حمل بار زمینی یا اصطلاحا ترانزیت کالا از حمل هوایی ارزان تر اما زمان بیشتری به طول می‌انجامد تا بارهای شما به مقصد برسد.

به طور معمول توصیه می‌شود برای ارسال بار به قبرس شمالی از حمل هوایی بار استفاده شود. مهمترین مزیت ارسال بار هوایی، فریت بار به قبرس، حمل بار سریع و امن است.

ارسال بار به قبرس

بهترین باربری تهران به قبرس شمالی

شرکت‌های مختلفی در زمینه حمل بار به قبرس فعالیت دارند اما انتخاب یک باربری معتبر و شناخته شده یکی از مهمترین چالش‌های افراد در هنگام مهاجرت است. باید دقت نمایید که شرکت باربری حتما مجوزهای لازم برای ارسال بار را داشته باشد و بتوانید از خدمات صدور بیمه باربری و بارنامه بین المللی هم استفاده نمایید.

همچنین داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه ارسال بار به قبرس می‌تواند این دلگرمی را به شما بدهد که بهترین شرکت باربری تهران به قبرس را انتخاب نموده و ازاین رو می‌توانید با خیال راحت بارهای خود را برای ارسال به این باربری بسپارید.

مدارک لازم برای ارسال بار به قبرس

شما به عنوان قرستنده بار به قبرس باید مدارکی را تحویل گمرک دهید تا بتوانید به عنوان فرستنده بارها را ارسال نمایید. همچنین مدارکی را برای شخص گیرنده بار در قبرس باید ارائه دهید تا در شهر مقصد، فرد مورد اعتماد شما بتواند بارها را ترخیص نماید. از جمله مدارک لازم می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده

  • اصل کارت ملی شخص فرستنده و گیرنده بار

  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی تحویل گیرنده

  • شماره تلفن فرستنده و گیرنده

  • پکینگ لیست(لیستی شامل تمام بارهای ارسالی)

دقت نمایید ممکن است قوانین در بازه‌های زمانی مختلف تغییر کند. از این رو قبل از هر اقدامی در ابتدا با یک شرکت باربری بین المللی مشورت نمایید تا به خوبی با قوانین حمل بار به کشور مقصد، کالاهای مجاز برای ارسال و مدارک مورد نیاز آشنا شوید.

بررسی نحوه صادرات کالا به قبرس

صادرات به قبرس دارای قواعد و قوانین پیچیده ای است و برای این کار باید با افراد با تجربه مشورت نمایید. از آنجایی که قبرس شمالی تنها توسط ترکیه به عنوان یک کشور مجزا پذیرفته شده است، اولین قدم برای صادرات به قبرس شمالی، ثبت نام در وزارت اقتصاد کشور ترکیه است. قبرس شمالی رابطه بسیار خوبی با اتحادیه اروپا دارد و حتی می‌توان از این کشور به عنوان واسط برای ارسال بار به اروپا استفاده نمود.

در این روزها ارسال بار به قبرس و همچنین ارسال لوازم منزل به قبرس یکی از خدمات پردرخواست در شرکت‌های باربری بین المللی می‌باشد. آنچه که فرستنده بار باید به آن دقت نماید، انتخاب یک شرکت معتبر است. اگر انتخاب نادرستی داشته باشید، ممکن است خسارت مالی زیادی را متحمل شوید.

برای استفاده از خدمات بهترین باربری تهران به قبرس شمالی با شماره 02144762571 تماس بگیرید.



 الی گشت    

                تور کیش