رستوران‌های متل قو
رستوران‌های متل قو

بهترین رستوران‌ های متل قو کدامند؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران‌ های متل قو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران‌های متل قو آشنا خواهیم کرد. برای شناخت بیشتر رستوران ها با ما همراه باشید.

متل قو از زیباترین شهرهای شمال کشور است که در منطقه عباس‌آباد واقع شده و مناظر منحصر‌به‌فردی دارد. اگر به مازندران سفر کردید و به دنبال غذاهای باکیفیت و متنوع هستید، حتماً به رستوران‌های متل قو سری بزنید. این شهر زیبا توسط دریا و جنگل محصور شده و در جای‌جای آن رستوران‌های مختلف با صرف انواع غذاهای محلی و بین‌المللی به چشم می‌خورند. در این مقاله شما را با بهترین رستوران‌های متل قو آشنا خواهیم کرد.

رستوران‌های متل قو

رستوران فرزین

در نزدیکی برج‌های عظیم‌زاده یکی از بهترین رستوران‌ها به نام رستوران فرزین قرار گرفته است. این رستوران توانسته ۴ دوره برنده تندیس زرین رستوران محبوب کشوری شود. طراحی لوکس و مدرن، تنوع غذایی و برخورد حرفه‌ای پرسنل از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران هستند. همچنین این مکان دارای دو فضای روباز و سرپوشیده و پارکینگ اختصاصی است. تنوع غذایی منوی رستوران فرزین سلایق مختلف را به خوبی پوشش می‌دهد.

میرزا قاسمی، باقالی قاتق، شیشلیک، سلطانی، کباب ترش، گردن بره، ماهیچه بره، مرغ ترش، مرغ انار دون، ماهی اوزون‌برون، ماهی سفید، ماهی قزل‌آلا، سالاد فصل، ترشی شاه خاتون و ماست دلال بخشی از منوی غذاهای ایرانی را شامل می‌شوند. همچنین غذاهای منوی ایتالیایی شامل سالاد سزار، سالاد پستو، استیک، بیف‌استراگانف، ساندویچ، پاستا و پیتزا هستند. این رستوران منوی کافه نیز دارد و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیرینی‌های متنوع، انواع کیک و دسر را سرو می‌کند. اطلاعات رستوران فرزین عبارت‌اند از:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • آدرس: خیابان امام، ابتدای خروجی پلاژ شمس آباد
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۴۹۰۵
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۴

رستوران ارکیده متل قو

ارکیده از محبوب‌ترین رستوران‌های متل قو است که علاوه بر آن در استان‌های کرج و تهران نیز ۷ شعبه فعال دارد. ویژگی‌هایی مانند سیستم یکپارچه تأمین مواد اولیه و پخت غذا، سایت به‌روز و امکان سفارش آنلاین غذا، راه‌اندازی اپلیکیشن و برخورد حرفه‌ای پرسنل در این رستوران رضایت مشتریان را به همراه داشته است. این رستوران در کنار ساحل زیبای متل قو واقع شده و از مسافران و گردشگران عزیز پذیرایی می‌کند و دارای دو سالن باز و سرپوشیده، پارکینگ اختصاصی و خانه بازی کودک است.

در این رستوران ساحلی امکان برگزاری جشن‌های خانوادگی و دوستانه در تم‌های درخواستی وجود دارد. در منوی رستوران ارکیده غذاهای متنوعی مانند انواع کباب‌ها، غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و دریایی، پیش‌غذا، نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر سرو می‌شوند. اطلاعات رستوران ارکیده عبارت‌اند از:

  • آدرس: جاده ساحلی، شمال تقاطع بلوار رمضانی
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۲۲۱۲
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۴
بهترین رستوران‌ های متل قو
بهترین رستوران‌ های متل قو

رستوران شاندیز متل قو

شعبه اصلی رستوران شاندیز در مشهد است و در متل قو نیز شعبه دارد و از بهترین رستوران‌های آن جا شناخته می‌شود. این رستوران با ارائه کباب‌های متنوع ایرانی خود توانسته مشتریان زیادی جلب کند. همچنین در منطقه ساحلی متل قو واقع شده و دسترسی مناسبی دارد. برای صرف یک وعده غذای باکیفیت در محیطی آرام و تمیز مناسب است و آشپزان حرفه‌ای رستوران با تازه‌ترین مواد اولیه به طبخ غذا می‌پردازند.

محبوب‌ترین غذاهای این رستوران شامل کباب شیشلیک، کباب برگ، فیله کباب، کباب لقمه، جوجه کباب، خوراک گردن و خوراک ماهیچه هستند. علاوه بر آن مخلفاتی مانند سوپ، سالاد و انواع نوشیدنی در کنار غذا نیز ارائه می‌شود. البته برای تهیه چلوی ایرانی باید به‌صورت جداگانه آن را سفارش دهید. اطلاعات رستوران شاندیز متل قو عبارت‌اند از:

  • آدرس: جاده ساحلی، تقاطع بلوار مسجد جامع، پلاژ مرکزی، مجتمع مهدی سنتر، طبقه ۵
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۱۰۱۰۱۰
  • ساعات کاری: ۱۱ الی ۲۳:۳۰

رستوران اکبر جوجه متل قو

اکبر جوجه از معروف‌ترین رستوران‌های کشور است. غذای لذیذ اکبر جوجه در این رستوران با بهترین مواد اولیه و به‌صورت کاملاً متفاوت طبخ می‌شود. غذای اکبر جوجه با ادویه‌های معطر سرخ می‌شود و همراه با برنج کته قالبی و رب انار در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود.

استفاده از مرغ‌های تازه، روش پخت اصیل، فضای زیبا و امکان سفارش بیرون‌بر اکبر جوجه را در لیست بهترین رستوران‌های متل قو قرار داده‌ است. در هر کجای شهر متل قو قرار دارید می‌توانید تنها با یک تماس غذای خود را به‌صورت گرم و تازه تهیه و نوش جان کنید. اطلاعات رستوران اکبر جوجه عبارت‌اند از:

  • آدرس: جاده ساحلی، قبل از میدان متل قو، روبروی پلاژ شمس‌آباد
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۴۴۷۰
  • ساعات کاری: ۱۱ الی ۲۳

رستوران اپتیموس پلاس متل قو

رستوران یا فست‌فود اپتیموس پلاس محیط بسیار آرامش بخشی دارد و زیر برج‌های مسکونی روانپاک واقع شده است. شعبه اصلی این رستوران در اصفهان قرار دارد و به سرو غذاهای ایتالیایی می‌پردازد. منوی رستوران بسیار متنوع بوده و بر اساس سلایق مشتری‌ها چیده شده است. مواد اولیه تازه و باکیفیت و پرسنل مجرب این محل را به یکی از بهترین رستوران‌های متل قو تبدیل کرده است.

رستوران اپتیموس پلاس به سالن‌های مجزای وی‌آی‌پی مجهز بوده و برای برگزاری انواع مهمانی‌ها و مراسم‌ها مناسب است. در منوی این رستوران پاستا، پیتزا، برگر، بورک ترکی، استیک، انواع پیش‌غذا، سالاد، سوپ و نوشیدنی‌ها وجود دارند. همچنین انواع صبحانه مانند عسل و خوراک لوبیا قرار دارند و بسیار خوش‌عطر و طعم هستند. اطلاعات رستوران اپتیموس پلاس عبارت‌اند از:

  • آدرس: جاده ساحلی، همکف برج‌های ساحل قو، مجتمع مسکونی روانپاک
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۸۰۰۰۱۶۳
  • ساعات کاری: ۸ الی ۱ بامداد
بهترین رستوران‌ های متل قو
بهترین رستوران‌ های متل قو

رستوران محلی لاکو

رستوران لاکو توسط خانواده بومی در متل قو اداره می‌شود و به صرف انواع غذاها و پیش‌غذاهای سنتی مازندران می‌پردازند. سبک دکوراسیون رستوران لاکو نوستالژیک بوده و شبیه به خانه‌های مازندران است که موجب شده در بین پر رفت و آمد‌ترین رستوران‌های متل قو قرار بگیرد. خوردن غذاهای شمالی در این رستوران لحظات به یاد ماندنی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. علاوه بر سالن سرپوشیده، امکان صرف غذا در حیاط رستوران نیز وجود دارد.

در منوی این رستوران انواع غذاهای شمالی شامل کول و ترش، فیله ماهی سرخ شده، کباب‌های کوبیده، واویشکا، باقلاقاتوق، بادمجان کباب، پنیر برشته، مرغ شکم پر، ترش واش و انواع پیش‌غذا مانند ماست، ترشی، زیتون پرورده و نوشیدنی‌های مختلف قرار دارند. همچنین به سرو چای، کیک خانگی و رشته خوشکار در این رستوران پرداخته می‌شود. غذاها توسط بانویی هنرمند و کدبانو و با تازه‌ترین مواد طبخ می‌شوند. اطلاعات رستوران محلی لاکو عبارت‌اند از:

  • آدرس جاده: ساحلی متل قو، غرب تقاطع خیابان طالقانی
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۹۴۴۴
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۷ و ۱۹:۳۰ الی ۲۲

رستوران دانانو متل قو

از دیگر رستوران‌های متل قو در حاشیه ساحلی شهر رستوران دانانو را می‌توان نام برد که محبوبیت زیادی دارد. این کافه رستوران ایتالیایی با توجه به موقعیت مکانی مناسب، برخورد حرفه‌ای پرسنل، حجم مناسب غذا و منوی متنوع همه‌روزه مشتریان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. دارای دو سالن سرپوشیده در طبقه همکف و بالا است که طراحی مدرن و به‌روزی دارند.

همچنین در صورت تمایل می‌توان در محیط باز و زیر سایه‌بان غذای خود را صرف کرد. در منوی رستوران دانانو انواع پیش‌غذا، ساندویچ، برگر، چیزبرگر، پاستا، لازانیا، استیک، پیتزا، میگو و ماهی کبابی، سالاد، انواع کوکتل، بستنی، کیک، گلاسه، قهوه، چای و دمنوش قرار دارند. اطلاعات رستوران دانانو عبارت‌اند از:

  • آدرس: جاده ساحلی، شرق تقاطع خیابان باهنر
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۰۴۶۹
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ الی ۲۴

رستوران کته کبابی نازخاتون

از رستوران‌های متل قو با سبک محلی و ارائه غذاهای محلی رستوران کته کبابی نازخاتون را می‌توان نام برد که توسط آقای سجاد رودبارکی اداره می‌شود. دارای یک حیاط بزرگ با آب‌نمای زیبا و چشم‌انداز سرسبز است که صرف غذا را برای مشتریان لذت‌بخش می‌کند.

در حیاط صندلی‌ها و میزهای سنتی چیده شده که در صورت عدم تمایل می‌توانید غذای خود را در سالن رستوران نوش جان کنید. غذاها با روش اصیل و مواد اولیه باکیفیت طبخ می‌شوند. در منوی این رستوران انواع کباب‌های محله و سنتی، پیش‌غذا، غذاهای شمالی و دسرهای متنوع قرار دارند و با ظروف سنتی سرو می‌شوند. اطلاعات رستوران کته کبابی نازخاتون عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان باهنر، خیابان دهم بهشتی
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۴۱۴۴
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۳
بهترین رستوران‌ های متل قو
بهترین رستوران‌ های متل قو

کافه رستوران قوپلازا

در مرکز خرید متل قو الماس خاورمیانه یکی از بهترین رستوران‌های متل قو به نام کافه رستوران قوپلازا واقع شده است. این رستوران چشم‌اندازی رو به ساحل دارد و با دکوراسیون جذاب، سرویس‌دهی عالی و منوی متنوع خود توجه مشتریان زیادی را جلب کرده است.

این رستوران دارای دو سالن سرپوشیده و باز است و در فضای باز آن می‌توانید زیر سایبان و با چشم‌انداز ساحل غذای خود را میل کنید. در منوی این رستوران پیتزا، برگر، پاستا، فرنچ، گریل و پنینی با سس‌های متنوع، نوشیدنی‌های گرم و سرد، نوشیدنی‌های سنتی، دمنوش، بستنی، کیک و دسر با دیزاین فوق‌العاده ارائه می‌شوند. اطلاعات کافه رستوران قوپلازا عبارت‌اند از:

  • آدرس: جاده ساحلی، مرکز تجاری قو الماس خاورمیانه
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۳۳۲۷۲
  • ساعات کاری: ۱۰ الی ۲۲

کافه رستوران ادمیرال

این رستوران زیبا رو به ساحل و دریای خزر واقع شده و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد. همه‌روزه به پخش اجرای موسیقی زنده در این رستوران پرداخته می‌شود و طرفداران زیادی دارد. از منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا، برگر، پاستا و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سفارش دهید.

همچنین به ارائه قلیان‌های عربی و اسپیشیال پرداخته می‌شود و محیط مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه به شمار می‌رود. اطلاعات کافه رستوران ادمیرال عبارت‌اند از:

  • آدرس: جاده ساحلی، پلاژ مرکزی، مجتمع مهدی، طبقه ۴
  • شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۱۰۳۰۸
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۴

سخن پایانی

متل قو به‌عنوان بهترین مقصد گردشگری در شمال کشور شناخته می‌شود و همه‌روزه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. صرف غذا در رستوران‌های متل قو سفری لذت‌بخش برای شما به ارمغان می‌آورد. اغلب رستوران‌ها دارای چشم‌انداز ساحلی هستند و بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.



 الی گشت    

                تور کیش