آشنایی با بهترین بوتیک هتل های کاشان ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین بوتیک هتل های کاشان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین بوتیک هتل های کاشان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آیا قصد دارید تا در سفر خود به شهر کاشان اقامتی بسیار خاص و لوکس در یکی از بهترین بوتیک هتل‌های این شهر داشته باشید؟ کاشان یکی از شهرهای تاریخی و دیدنی ایران است که به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیار، به عنوان یکی از مکان‌های پرطرفدار و پرگردشگر به حساب می‌آید.

دقت داشته باشید به‌دلیل وجود گردشگران خارجی، تمامی هتل‌هایی که در این شهر وجود دارند از امکانات بسیار عالی بهره‌مند هستند. اکثر گردشگران اقامت در بوتیک هتل های سنتی و زیبای کاشان را در سفر به این شهر ترجیح می دهند. در ادامه تعدادی از زیباترین هتل بوتیک های کاشان را به شما معرفی می کنیم.

بهترین بوتیک هتل های کاشان
بهترین بوتیک هتل های کاشان

بوتیک هتل های کاشان

هتل منوچهری

هتل منوچهری به عنوان یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در شهر کاشان شناخته می شود. این هتل یکی از هتل‌‌های قدیمی و سنتی است که در شهر کاشان قرار دارد. هتل منوچهری در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. در این بازسازی اتاق‌های مختلفی به این مجموعه اضافه شده‌اند. به‌طور کلی امروزه این بوتیک هتل 9 اتاق و سوئیت بسیار راحت و عالی را در خود جای داده که شما می‌توانید اقامت خود را در این مکان سپری کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین بوتیک هتل های کاشان
بهترین بوتیک هتل های کاشان

دقت داشته باشید که با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید با هنر و سنت‌های این شهر بیشتر آشنا شوید. هنری که می‌تواند بیانگر فرهنگ غنی این شهر باشد. همچنین در هر اتاقی امکانات مختلفی در نظر گرفته شده‌اند که اقامت را برای شما راحت‌تر و آسان‌تر می‌کند. این بوتیک هتل در محله‌ تاریخی و قدیمی شهر کاشان قرار گرفته و از دسترسی بسیار آسانی برخوردار است.

این هتل فوق‌العاده در نزدیکی مراکز و جاذبه‌های تفریحی و گردشگری قرار گرفته است. از جمله این مراکز می‌توان به بازار تاریخی کاشان، تیمچه امین الدوله، خانه بروجردی‌ها، خانه عامری‌ها، خانه طباطبایی‌ها، مسجد و مدرسه آقا بزرگ و… اشاره کرد.

هتل سرای عامری ها

خانه عامری‌ها، هتلی است که به عنوان یک اقامتگاه نمونه در این شهر شناخته می‌شود. این اقامتگاه نیز مانند دیگر اقامتگاه‌های بومی این شهر در بافت تاریخی و سنتی این شهر واقع شده است. هتل بوتیک خانه عامری‌ها قدمتی بسیار طولانی داشته که قدمت آن به دوران زندیه بازمی‌گردد. امروزه باتوجه به بازسازی‌هایی که در این هتل انجام شده، آن را به یکی از هتل‌های ۵ ستاره کاشان تبدیل کرده تا گردشگران ایرانی و خارجی بتوانند با خیالی راحت و آسوده در این اقامتگاه به استراحت بپردازند. این هتل در مساحتی به اندازه 9000 هزار مترمربع و در ۲ طبقه و ۸۵ اتاق و همچنین همراه با ۳ خانه و ۵ حیاط مرکزی بنا گردید.

بهترین بوتیک هتل های کاشان
بهترین بوتیک هتل های کاشان

این هتل به دلایل مختلفی در بین گردشگران و مسافران به شهرت بسیاری دست یافت. یکی از این دلایل بزرگ و وسیع بودن آن نسبت به دیگر هتل‌هایی است که در این شهر قرار گرفته‌اند. از طرفی در تمامی اتاق‌های این هتل از طراحی و معماری قدیمی ایرانی استفاده شده است.

شما می‌توانید با اقامت در این هتل به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن جهت بازدید از مراکز مختلف اقدام نمایید. از جمله مراکز گردشگری و تفریحی که می‌توان از طریق این هتل به‌راحتی به آن‌ها مراجعه کرد می‌توان به باغ فین، خانه تاریخی بروجردی‌ها، خانه تاریخی طباطبایی‌ها، تیمچه امین الدوله و… اشاره کرد.

هتل عمارت ماندگار

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین بوتیک هتل‌های کاشان را معرفی کنیم باید به هتل عمارت ماندگار اشاره نماییم. اگر تنها یک‌بار هم به اصفهان سفر کرده باشید به‌طور حتم با اقامتگاه عمارت ماندگار آشنا شده‌اید. اقامتگاهی که در شهر کاشان نیز وجود داشته و جزء قدیمی‌های این شهر به حساب می‌آید.

بهترین بوتیک هتل های کاشان
بهترین بوتیک هتل های کاشان

این هتل اتاق‌های مختلف با معماری‌های مختلف و دیدنی بسیار زیادی را در خود جای داده است. معماری که می‌تواند برای هر گردشگری خاطرات خوشی را خلق کند. در این هتل ۱۷ اتاق و سوئیت طراحی شده‌اند که این موضوع سبب می‌گردد تا شما بتوانید با هر تعدادی در این مکان اقامت داشته باشید. اقامت در این هتل‌ها از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است.

یکی از این ویژگی‌ها آشنایی با فرهنگ قدیم این شهر است و همچنین می‌توانید اطلاعات کاملی را در خصوص مردمان آن زمان به دست بیاورید. معماری که در هتل عمارت ماندگار به کار برده شده، تماما قدیمی بوده و از ترکیب بسیار خاصی طراحی و ساخته شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که می‌توانند در ذهن شما باقی مانده و خاطره‌ای بسیار خوش را برای شما رقم بزنند.

سخن پایانی

کاشان شهری است که در دل خود هتل‌های مختلفی را جای داده است. هتل‌هایی که هر کدام از آن‌ها از معماری‌های چشم‌نوازی برخوردار هستند. اگر قصد دارید که در هتلی قدیمی با بافتی سنتی و خاص اقامت نمایید تا بتوانید با فرهنگ مردمان این شهر بیشتر آشنا شوید، بوتیک هتل‌های کاشان می‌توانند انتخابی عالی و مناسب برای شما باشند. تنها کافیست تا یک جست‌وجوی ساده در خصوص بوتیک هتل‌های کاشان داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محل اقامت را برگزینید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨