بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول چه موقعی است؟

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول چه موقعی است؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

در فصل‌ های اوج گردشگری استانبول معمولاً قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند و مسافران ناچار می ‌شوند برای رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما هزینه‌ های بالایی پرداخت کنند. به همین جهت بهتر است برای خرید بلیط هواپیما زمان مناسبی را انتخاب کنید تا ناچار به پرداخت هزینه‌ های نجومی نشوید. اگر شما هم عاشق سفر و گردشگری هستید و می ‌خواهید بدانید که بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول چه زمانی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول چه موقعی است؟

بهترین زمان سفر به استانبول

استانبول بزرگ ‌ترین شهر توریستی ترکیه است و یکی از مقاصد مهم گردشگری در این کشور محسوب می ‌شود. به همین خاطر خرید بلیط هواپیما استانبول همیشه طرفداران خاص خود را دارد. البته بعضی از مسافران هستند که ترجیح می دهند برای سفر به ترکیه از بلیط های ارزان قیمت استفاده کنند. این افراد با توجه تجربه سفر های قبلی می دانند که هنگام سفر به استانبول و خرید بلیط هواپیما باید به چه نکاتی توجه داشته باشند. این نکات عبارتند از:

هدف از سفر به استانبول

در ابتدا شما باید مشخص کنید که هدف شما از سفر به شهر استانبول چیست. اگر برای تعطیلات به استانبول سفر می کنید و قصد دارید از آب و هوای دلپذیر استانبول در تابستان لذت ببرید پس باید قیمت های بالای بلیط را هم در نظر گرفته باشید؛ اما اگر قصد شما از سفر به استانبول فقط خرید و استفاده از تخفیف های معروف مراکز خرید این شهر باشد نیازی نیست به شرایط فصلی توجه کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آب و هوای استانبول در فصل‌ های مختلف

بهترین زمان برای سفر به استانبول ازنظر آب و هوا فصل ‌های بهار و پاییز است. البته تابستان هم دارای آب و هوای بسیار مناسبی است، اما بیشتر گردشگران ترجیح می دهند پس از پایان تعطیلات نوروزی و کمتر شدن تعداد گردشگران خارجی در استانبول، به این شهر زیبا سفر کنند و از آب و هوای بی نظیر آن لذت ببرند.

بهترین فصل سفر به استانبول

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما استانبول با قیمت مناسب از ماه مارس تا ماه می است. به خاطر این که در اواسط اسفند دیگر جنب و جوش مربوط به کریسمس و تعطیلات تمام شده، هزینه‌ های سفر به استانبول در این زمان ها کاهش پیدا می کند تا اواسط خرداد که مجدداً اوج فصل گردشگری استانبول است، امکان خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان وجود دارد. به طور کلی هنگام خرید بلیط هواپیما علاوه بر فصل سفر، به ساعت پرواز، روزهای هفته و همچنین روزهای تعطیلی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین بلیط ها را برای استانبول تهیه کنید. لازم به ذکر است برای صرفه جویی در هزینه های سفر به استانبول، علاوه بر خرید بلیط در زمان مناسب، با خرید استانبول کارت نیز میتوانید در هزینه های حمل و نقل تا میزان زیادی صرفه جویی کنید. اینکه استانبول کارت چیست و چطور باید آن را تهیه کرد را در اینجا بخوانید: www.pateh.com/blog/832-what-is-istanbul-kart

فصل‌های گردشگری استانبول

فصل تابستان زمان اوج گردشگری در شهر استانبول است. به همین خاطر هزینه‌ های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هم در فصل تابستان افزایش پیدا می‌کند و به دلیل شلوغی بیش از حد این شهر، برای بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی باید مدت ها در صف انتظار بمانید.

بهترین زمان خرید بلیط استانبول

برای خرید بلیط هواپیما استانبول با قیمت مناسب باید زمان درستی را انتخاب کنید تا بتوانید قیمت های ارزانی برای بلیط پرداخت کنید و در فصل‌ های خوش آب و هوا مانند تابستان به استانبول سفر کنید. برای خرید بلیط هواپیما و انتخاب بهترین زمان باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

روزهای آخر هفته بلیط نخرید!

دقت داشته باشید که آخر هفته در استانبول از روز جمعه تا یکشنبه است؛ بنابراین آخر هفته آن ها با آخر هفته ما در ایران متفاوت است و اگر تصمیم دارید که برای یک سفر چند روزه به استانبول بروید بهتر است در روزهای وسط هفته یعنی از دوشنبه تا جمعه برای خرید بلیط استانبول اقدام کنید. چرا که قیمت بلیط ها در وسط هفته ارزان تر است.

خرید بلیط در تعطیلات و روزهای پیک سفر ممنوع!

روزهای تعطیل در استانبول مانند عید قربان، عید فطر، تعطیلات نوروز و به ویژه تعطیلات کریسمس جزء زمان هایی هستند که قیمت بلیط هواپیما استانبول افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین اگر برنامه خاصی برای سفر در تعطیلات به استانبول ندارید، تاریخ پرواز خودتان را جا به جا کنید تا بتوانید بلیط هایی با قیمت مناسب تر پیدا کنید.

به جای روز، نیمه شب به استانبول پرواز کنید

یکی از عواملی که بر قیمت بلیط هواپیما استانبول تاثیر دارد، ساعت پرواز است. معمولاً پروازهای شلوغ تهران به استانبول در وسط روز پرواز می کنند. اگر می‌خواهید قیمت کمتری برای بلیط هواپیما پرداخت کنید، از پروازهایی استفاده کنید که در نیمه شب به استانبول می رسند. نگران نباشید فرودگاه استانبول به اندازه کافی مجهز است و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به محل اقامت خود بروید.

نتیجه گیری

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول در اواسط هفته است. سعی کنید یک هفته مانده به پرواز بلیط خود را تهیه کنید و بلیط پرواز های نیمه شب تهران استانبول را خریداری کنید. به این صورت شما می توانید هزینه‌های کمتری برای خرید بلیط هواپیما بپردازید. با مراجعه به وب سایت پته مرجع خرید و استعلام بلیط هواپیما می توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین بلیط هواپیما استانبول را با قیمت های مناسب خریداری نمایید. این مجموعه همیشه رضایت مسافران را هدف و سرلوحه کار خود قرار داده است و به دلیل همکاری با آژانس های معتبر داخلی خدمات با کیفیتی را به هموطنان عزیز در طول سفر توریستی به شهر زیبای استانبول ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با نحوه خرید و قیمت بلیط هواپیما استانبول می‌توانید با شماره های بخش پشتیبانی آنلاین پته تماس حاصل فرمایید.



 الی گشت    

                تور کیش