مقایسه هتل ترنج کیش با هتل داریوش | در کدام یک اقامت کنیم؟

مقایسه هتل ترنج کیش با هتل داریوش | در کدام یک اقامت کنیم؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل ترنج یا هتل داریوش کیش ؟ شاید این سوالی باشد که برای بسیاری از گردشگرانی که قصد سفر به کیش را دارند پیش بیاید. این دو هتل تفاوت­های زیادی با یکدیگر در امکانات، انواع اتاق­ها، معماری و… دارند و شاید تنها شباهت آن­ها پنج ستاره و لوکس بودن هتل باشد.

هتل ترنج کیش از بهترین هتل­های پنج ستاره جزیره است که با معماری خاص خود تجربه سفر به مالدیو را برایتان رقم می‌زند. هتل داریوش نیز یکی دیگر از هتل­های لاکچری کیش است که با خدمات و امکاناتی که برای میهمانان خود فراهم کرده است، در بین گردشگران بسیار محبوب است. جزیره کیش قطب گردشگری ایران در جنوب کشور به شمار می­رود و به همین دلیل هتل­های پنج ستاره زیادی برای میزبانی از توریست­های ایرانی و خارجی در جزیره ساخته شده است. در این بین هتل ترنج و هتل داریوش بسیار پر رزرو بوده و رضایت میهمانان خود را به طور کامل جلب کرده­اند. در ادامه با مقایسه هتل ترنج و داریوش کیش همراه ما باشید.

بیشتر افرادی که در هتل ترنج و هتل داریوش اقامت می کنند از شهر تهران سفر می کنند. باید خاطر نشان کرد که قیمت تور کیش از تهران نسبت به کلان شهرهای دیگر مناسب تر است. همین حالا قیمت های لحظه آخری تور کیش از تهران را برای همه هتل های 5 ستاره مشاهده کنید.

مقایسه هتل ترنج کیش با هتل داریوش | در کدام یک اقامت کنیم؟

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تفاوت امکانات هتل ترنج و هتل داریوش

اقامت در هتل ترنج یا هتل داریوش خاطره انگیزترین سفر را برایتان رقم می­زند؛ چراکه امکانات این دو هتل آنقدر متنوع و سرگرم­کننده است که حتی نیازی نیست برای استفاده از تفریحات کیش به بیرون از هتل بروید. گرچه تفاوت­هایی با هم دارند؛ اما باز هم خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می­کنند و در رقابت با یکدیگر هستند. در ادامه امکانات هر یک از این هتل­ها را بررسی کرده­ایم تا به راحتی بتوانید آن­ها را با هم مقایسه کنید.

مقایسه هتل ترنج کیش با هتل داریوش | در کدام یک اقامت کنیم؟

امکانات هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش شامل 3 رستوران و 2 کافی شاپ با نام­های رستوران خورشید، رستوران تاج، رستوران بوفه ساحلی، کافه گلف و کافی شاپ ساحلی است. در رستوران­های هتل ترنج انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و… با طعمی لذیذ و لذت بخش سرو می­شود و کافی شاپ­های هتل نیز با منویی متنوع از نوشیدنی­های سرد و گرم، دسرهای مختلف، انواع کیک و… از میهمانان خود پذیرایی می­کنند.

علاوه بر این از دیگر خدمات رفاهی و تفریحی هتل ترنج می­توان به مجموعه آبی سرپوشیده (شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و…)، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودک، اجاره خودرو، آتلیه عکاسی، خدمات لاندری و… اشاره کرد. همچنین هتل ترنج دارای ساحل اختصاصی است که می­توانید از تفریحات آبی نظیر پاراسل، شاتل سواری، غواصی و… لذت ببرید.

امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش نیز همانند هتل ترنج امکاناتی منحصر به فرد و چه بسا بیشتر از هتل ترنج را برای میهمانان خود فراهم کرده است. هتل داریوش 2 رستوران به نام­های آپادانا و پاسارگاد را در خود جای داده و بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در آن­ها سرو می­شود. کافی شاپ آتوسا و کافی شاپ استخر نیز با فضایی دنج و دلنشین برای دورهمی­های شما طراحی شده و با سرو انواع نوشیدنی­ها، شیرینی­ها و… لحظاتی آرام و ماندگار را برایتان به ارمغان می­آورد.

هتل داریوش مجموعه آبی مجهزی را در خود جای داده و تنها هتل جزیره است که استخری روباز برای آقایان نیز طراحی کرده است. باغ بزرگ و سرسبز، دریاچه اختصاصی به همراه قایق سواری و غواصی، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، گیم نت، آرایشگاه، اجاره خودرو، آتلیه عکاسی, پارک دلفین­ها، ساحل اختصاصی و… از امکانات ویژه هتل برای میهمانان به شمار می­رود.

مقایسه هتل ترنج کیش با هتل داریوش | در کدام یک اقامت کنیم؟

هتل داریوش و هتل ترنج کیش با دو معماری خاص و منحصر به فرد

معماری این دو هتل هیچ شباهتی به یکدیگر ندارد. هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی در ایران و خاورمیانه است که با الهام از هتل­های جزایر مالدیو ساخته شده است. واحدهای اقامتی این هتل روی آب بنا شده و اگر تصاویر هوایی هتل را ببینید، طرحی مانند بته جقه روی ساحل نیلگون خلیج فارس خودنمایی می­کند.

در مقابل معماری هتل داریوش کیش الهام گرفته از تخت جمشید است و با هتلی مجلل و شاهانه به سبک کاخ­های هخامنشی روبه­رو خواهید شد. به طوریکه در بدو ورود از باغی سرسبز با درختان سر به فلک کشیده، آبنماهای زیبا و مجسمه­های پاسارگاد عبور خواهید کرد و پس از رسیدن به ساختمان هتل، شکوه و عظمت آن به خوبی نمایان می­شود. با این حال جزیره کیش هتل­های بسیاری را با معماری خاص در خود جای داده است که هتل داریوش و هتل ترنج از لوکس­ترین و شناخته شده­ترین آن­ها هستند و انتخاب هر یک از این دو هتل برای اقامت به سلیقه شخصی افراد باز می­گردد.

تفاوت اتاق های هتل داریوش کیش و هتل ترنج

همانطور که گفتیم اتاق­های هتل ترنج کیش روی آب قرار گرفته است. این هتل شامل 100 باب واحد اقامتی بوده و با اسکله­ای چوبی به یکدیگر متصل شده­اند که تردد روی این اسکله توسط ماشین­های ترولی گلف صورت می­گیرد. به طور کلی اتاق­های هتل ترنج به سه دسته اتاق دو تخته، سوئیت رویال و سوئیت امپریال تقسیم می­شوند و در متراژهای 40 متری، 60 متری و 120 متری طراحی شده­اند.

علاوه بر این واحد­های اقامتی هتل با سه چشم انداز رو به دریا، رو به غروب و رو به ترنج هستند و یکی از عوامل اثر گذار در قیمت اتاق­ها به شمار می­رود. همچنین قسمتی از اتاق­ها دارای کف شیشه­ای است و لذت قدم نهادن روی آب را برایتان تداعی می­کند.

با رزرو تور هتل ترنج کیش تجربه ای لاکچری برایتان رقم می خورد. همین حالا روی لینک بزنید و خودتان و عزیزانتان را به سفری بینظیر میهمان کنید.

تعدادی از اتاق­های هتل داریوش در ساختمان هتل و تعدادی از آن­ها در محوطه هتل قرار گرفته­اند. تمام اتاق­ها دارای تراس هستند و با دو چشم انداز رو به دریا و رو به باغ طراحی شده­اند. هتل داریوش دارای 3 طبقه و 190 باب واحد اقامتی است و انواع اتاق­های دو تخته استاندارد، دو تخته لوکس، سوئیت دو نفره استودیو لوکس، سوئیت دو نفره آتوسا لوکس، سوئیت رویال لوکس چهار نفره و کاباناهای دو نفره و سانروف­دار را در خود جای داده است. اتاق­های کابانا همان اتاق­هایی هستند که در محوطه باغ واقع شده­اند و اقامتی متفاوت را برایتان رقم می­زند.

مقایسه قیمت هتل داریوش و ترنج کیش

قیمت اتاق­های هتل داریوش کیش و هتل ترنج به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال اتاق­های رو به غروب هتل ترنج با متراژ و ظرفیت بیشتر قیمت بالاتری  نسبت به سایر اتاق­ها دارند. در هتل داریوش نیز همینطور است. اتاق­های کابانا که در محوطه باغ قرار گرفته­اند قیمت پایین­تری دارند و در مقابل برای سوئیت­های رویال لوکس قیمت بسیار بیشتری را باید پرداخت کنید.

به طور کلی قیمت اتاق­های هتل ترنج از هتل داریوش کیش بیشتر است. به طوری که قیمت گران­ترین واحد اقامتی هتل ترنج حدود 25 میلیون تومان و هتل داریوش حدود 15 میلیون تومان است. به همین دلیل تور هتل داریوش کیش در میان گردشگران بسیار پر رزرو و محبوب می­باشد.

کمترین نرخ تور هتل داریوش و هتل ترنج کیش در تورگردان

تورگردان به عنوان نخستین موتور جستجوی تور و سابقه چندین ساله در حوزه گردشگری بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را برای افراد در نظر گرفته است. همچنین با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تورگردان می­توانید کمترین نرخ تورهای کیش را مشاهده کنید و به همراه خدماتی نظیر بلیط پرواز ر و برگشت، آفرهای ویژه گردشگری به ارزش 2 میلیون تومان و پشتیبانی 24 ساعته برای رزرو تور مورد نظر خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و برنامه سفر خود را به دلخواه بچینید. بدون شک سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.



 الی گشت    

                تور کیش