اقامتگاه و عمارت شهسواران

اقامتگاه و عمارت شهسواران اصفهان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اقامتگاه و عمارت شهسواران

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با اقامتگاه و عمارت شهسواران اصفهان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اصفهان یا همان نصف جهان، با توجه به معماری بی نظیر و جاذبه های گردشگری متنوعش یکی از شهرهای پر رفت و آمد از نظر صنعت توریستی می باشد. اصفهان یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی کشورمان است و هر ساله مسافران زیادی، چه از داخل چه از خارج، برای بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این شهر، به اصفهان می‌آیند.

هتل بوتیک عمارت شهسواران اصفهان (emarat shahsavaran hotel) یک عمارت قاجاری با قدمت حدود ۱۵۰ سال که مالک اولیه ی آن آقای محمدحسین کازرونی از ملاک و تجار به نام آن زمان بوده، نامبرده غیر از شهرتی که در ایران داشتند در فرانسه هم تجارت داشتند و شناخته شده بودند. این عمارت در تاریخ اسفند ۱۳۹۸ توسط آقای مهدی شهسواریان خریداری و با کاربری بوتیک هتل درجه 1 در حد هتل های 4 ستاره مرمت شده است.

اقامتگاه و عمارت شهسواران

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مرمت این بنای فاخر دو سال به طول انجامیده و در حال حاضر یک مجموعه ی اقامتی با ۱۱ اتاق VIP به ظرفیت ۳۳ نفر پذیرش مهمان مقیم و ۱۱۰ نفر پذیرش مهمان غیر مقیم در بخش کافه و رستوران آماده ی پذیرایی می باشد.

هتل سنتی عمارت شهسواران اصفهان یک بنای سنتی بسیار نوساز و جدید است. این بنای مجلل و سنتی در دل خود، حیاطی زیبا با حوضی آب و معماری سبک قجری دارد که اقامت شما را بسیار دل نشین خواهد کرد.

معماری هتل برگرفته از معماری قاجار است. این سبک معماری که وجود گچ کاری ها و آینه کاری ها را شامل می شود مختص به دوران صفویه و ایزا قاجار است. وجود پنجره های با شیشه های رنگی، آینه کاری های رنگی، سبب شده زیبایی هتل شهسواران دو چندان شود.

اقامتگاه و عمارت شهسواران

امکانات عمارت شهسواران اصفهان

اقامتگاه سنتی هتل سنتی عمارت شهسواران اصفهان، علاوه بر اتاق های VIP و چشم اندازی زیبا، امکانات دیگری نیز دارد که هم در اختیار مسافران ساکن در هتل قرار داده می شود و هم می توانید بدون اقامت در هتل از آن استفاده کنید.

رستوران

رستوران سنتی که در بالای بام هتل سنتی عمارت شهسواران اصفهان قرار دارد، با ظرفیت 110 نفر پذیرای مسافران مقیم هتل و دیگر افراد خواهد بود. این رستوران با سرو غذاهای متنوع و باکیفیت هم خیال مسافران عزیز را از بابت تهیه غذا راحت خواهد کرد و هم در صورت تمایل می توانید مهمانی ها و مراسم های خود را در آن برگزار کنید و یا برای صرف یک وعده غذایی در محیطی متفاوت به رستوران سنتی بام این عمارت مراجعه نمایید.

کافیشاپ

این هتل چشم نواز و مجلل، علاوه بر دارا بودن رستورانی سنتی، مجهز به کافی شاپ بوده و انواع نوشیدنی گرم و سرد را با بهترین عطر و طعم و کیفیت به شما ارایه می دهد. پس از یک گردش طولانی در سطح شهر زیبا و سنتی نصف جهان، به هتل برگشته و با صرف یک فنجان قهوه داغ و یا یک لیوان نوشیدنی خنک، در محیط زیبای عمارت، خستگی را از تن خود به در کنید.

اقامتگاه و عمارت شهسواران

آتلیه

هتل سنتی عمارت شهسواران اصفهان، با داشتن آتلیه اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید عکس هایی زیبا و باکیفیت در اتاق خود، محیط آتلیه و فضای داخلی و بیرونی عمارت بگیرید و یادگاری ارزشمند از اقامت در این هتل به همراه خود داشته باشید.

سایر امکانات

هتل سنتی عمارت شهسواران اصفهان، علاوه بر اتاق های VIP، رستوران سنتی، کافی شاپ و آتلیه، امکانات دیگری نیز دارد که در دسترس عموم مسافران قرار داده می شود. این امکانات عبارتند از: پذیرش 24 ساعته، پارکینگ روباز اختصاصی رایگان برای مسافران عزیز، تاکسی سرویس، صندوق امانات برای محافظت از اشیاء ارزشمند شما، خدمات خانه داری، لابی با ظرفیت 15 نفر (مجهز به فکس، فتوکپی، پرینتر، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی)، آسانسور، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی، نمازخانه، اتاق چمدان، اتاق تلفن، خدمات بیدارباش، خدمات تور و تهیه بلیط. علاوه بر امکانات فوق، در صورت تمایل و پرداخت هزینه، می توانید از ترانسفر یا استقبال رفت و برگشت و خدمات مینی بار نیز بهره ببرید.

اقامتگاه و عمارت شهسواران

موقعیت مکانی هتل بوتیک عمارت شهسواران

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم، کوچه شماره ۹ (تجویدی)، پلاک ۴۶ ، عمارت شهسواران



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)