آبنمای موزیکال ایران مال
آبنمای موزیکال ایران مال

آبنمای موزیکال ایران مال ☀️ تماشای رقص آب و نور

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

آبنمای موزیکال ایران مال

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با آبنمای موزیکال ایران مال در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ایران مال از جذاب‌ترین بخش‌های دیدنی در تهران است. اگر قصد سفر به تهران را دارید، بازدید از این مکان دیدنی را در برنامه‌هایتان بگذارید. این مجموعه بزرگ چندین بخش جذاب برای تفریح و گشت‌وگذار دارد.

آبنمای موزیکال ایران مال (Iran Mall Musical Fountain) یکی از زیباترین جاهای دیدنی در بازار ایران مال است. اجرای آب‌نمای موزیکال به‌ویژه در شب شما را به وجد می‌آورد.

آبنمای موزیکال ایران مال

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این آب‌نمای پیشرفته یکی از مجهزترین نورپردازی‌ها را دارد که همراه با رقص آب اثری هنری را به وجود می‌آورد. وسعت دریاچه موزیکال ایران مال به ۱۴هزار مترمربع می‌رسد و آن را جزء پنج آب‌نمای بزرگ دنیا می‌دانند. برای ساخت آبنمای موزیکال از روش جریان آب‌ در باغ های ایرانی الهام گرفته‌اند. طراحی فواره‌ها و رقص آب این مجموعه بسیار دقیق و جالب است.

لذت تماشای این هم‌نوایی آب و نور و نوا زمانی دوچندان می‌شود که در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های مشرف به آب‌نما نشسته باشید و مشغول صرف نوشیدنی یا غذای محبوب خودتان باشید. به همین منظور بخشی از برترین برندهای کافه و رستوران در اطراف آب‌نما جانمایی شده‌اند.

آبنمای موزیکال ایران مال

مجموعه آبنمای موزیکال ایران مال با تلفیق موسیقی، نور و آب از ساعت ۱۸ تا ۲۱:۳۰ از بازدیدکنندگان بازار بزرگ ایران میزبانی می‌کند. آبنمای موزیکال در هر مرحله از فعالیت خود با پخش ۳ آهنگ طی ۱۲ تا ۱۳ دقیقه به اجرا می پردازد.

آبنما در هنگام اذان مغرب نیز با پخش اذان، برنامه‌ای خاص را با حرکت آب و نور به اجرا در می‌آورد. بزودی برنامه‌های بیشتر و متنوع‌تری به آبنمایش اضافه می‌شود.

گرچه هنوز انتخاب آهنگ های این فواره کمی از نظر مردم جای تعجب دارد و گاها هیچ ارتباطی به رقص آبی ندارد اما باز هم با روشن شدن آن گردشگران و مردم کمی دچار هیجان می شوند.

آبنمای موزیکال ایران مال

دسترسی

مجموعه بزرگ ایران مال در شمال غرب تهران، جایی در منطقه 22 این استان، در انتهای اتوبان شهید خرازی است. برای رسیدن به آبنمای موزیکال ایران مال تهران باید به ضلع جنوبی مجموعه بروید. از طبقه G0 به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)