سفر به محمودآباد
سفر به محمودآباد

سفر به محمودآباد و اقامت دلپذیر در ویلاهای بوکینگ ویلا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

سفر به محمودآباد و اقامت دلپذیر در ویلاهای بوکینگ ویلا

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با سفر به محمودآباد و اقامت در ویلاهای دلپزیر این شهر آشنا خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید. یکی از چالش‌های سفر رفتن، انتخاب محل مناسب که جاذبه‌های تفریحی و گردشگری داشته باشد، است و همچنین اقامتگاه و استراحتگاه شما در طول سفر اجاره می‌کنید و در آن وقت می‌گذرانید.شما در روبه‌رو شدن با این چالش‌ها، قطعا تنها نیستید! پلتفرم اجاره‌ی ویلای آنلاین بوکینگ ویلا، در انتخاب اقامتگاه مناسب و اجاره‌ ویلا در شمال کشور به شما کمک می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم که به منطقه‌ی شمال ایران ( خطه‌ی مازندران ) سفر کنیم و اطلاعاتی را در مورد یک سری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آن مناطق به شما دوستان عزیز منتقل کنیم تا با خیال راحت، آخر هفته‌ی خود را در شمال کشور در کنار خانواده و آشنایان بگذرانید.

سفر به محمودآباد
سفر به محمودآباد

بیایید با هم به شمال سفر کنیم!

شاید برای خیلی از شما دوستان و مسافران عزیز، سفر کردن به شمال کشور تکراری باشد و به تعداد دفعات نسبتا زیادی به آن‌جا سفر کرده باشید.اما این بار چشم‌های خود را ببندید و تجسم کنید که برای تعطیلات آخر هفته یا به طور کلی برای استراحت به منطقه‌ای از شمال کشور سفر کرده‌اید.تنها یا با دوستانتان، هر جور که خودتان علاقه دارید، فراموش نکنید که این یک سفر خیالی است و در ذهنتان می‌توانید هر آن‌چه می‌خواهید، رقم بزنید پس تصمیم می‌گیرید به محمود‌آباد سفر کنید. وقتی به آن‌جا می‌رسید با درختان انبوه مواجه می‌شوید و بوی دریا را کاملا احساس می‌کنید.از خستگی در راه بودن، به اقامتگاه خود که آن را اجاره کرده‌اید، می‌روید.با ویلای تمیز و فول امکانات رو‌به‌رو می‌شوید که انتخاب‌های زیادی برای گذراندن وقت خود، در آن دارید.به استخر و جکوزی می‌روید تا بدن شما بعد این همه خستگی، ریلکس شود. برای ناهار می‌توانید در محوطه‌ی ویلا کباب درست کنید یا به رستوران‌های معروف و خوبی که اطراف هست، شاید اکبر‌جوجه بروید، مگه نه؟ فضای آرام داخل ویلا باعث می‌شود که کلی وقت برای ریلکس کردن، مدیتیشن و کتاب خواندن داشته باشید.اگر با دوستانتان به این گونه سفر‌ها می‌روید، می‌توانید پینگ پنگ و بیلیارد بازی کنید و در کنار هم خوش بگذرانید.چقدر تجربه‌ی داشتن این همه امکانات در کنار فضای شهری ساحلی می‌تواند هیجان‌انگیز و عالی باشد. در کنار همه این موارد محل اقامت و اجاره ویلا آن هم بصورت آنلاین می تواند لذت سفر شما را چند برابر کند. اجاره‌ ویلا و سوئیت در محمودآباد با کمک پلتفرم بوکینگ ویلا به آسانی امکان‌پذیر است.

سفر به محمودآباد
سفر به محمودآباد

محمودآباد و جاذبههای گردشگری آن :

محمود آباد به نسبت شهر‌های دیگر در خطه‌ی مازندران قدمت چندانی ندارد، اما یکی از شهر‌های ساحلی محبوب به حساب می‌آید.این شهر در دوره‌ی قاجار، توسط حاج محمد حسن خان اصفهانی ساخته شد. این شهر در ابتدا فقط مسجد، بندر، راه آهن و ساختمان‌های مسکونی داشت.سرانجام در سال ۱۳۰۸ پیشرفت بیشتری داشت و اماکن دیگری به آن اضافه شد و یک سری تغییر و تحول در بافت شهری محمود آباد ایجاد شد. اقتصاد این شهر بر پایه‌ی ماهیگیری،برنج‌کاری و کشاورزی می‌چرخد و بسیاری از مردمان این شهر با داشتن این مشاغل روزگار می‌گذرانند.این شهر مناطق تفریحی و گردشگری زیادی دارد و شما گزینه‌های زیادی برای گذراندن وقت خود در شهر محمود آباد دارید.

یکی از مدرن‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین شهربازی‌ها در خطه‌ی شمال کشور، سرزمین رویا‌های محمود آباد است. این شهربازی در کنار پلاژ و قسمت ساحلی این شهر واقع شده است و این پارک ساحلی تجهیزات و امکانات زیادی دارد.این پارک ساحلی با داشتن آلاچیق‌های بزرگ،شهربازی،قایق سواری و رستوران‌های مختلف فضای خوبی را برای خوش‌گذرانی شما فراهم می‌کند.از قسمت پلاژ‌های زنانه و مردانه‌ی این مجموعه نمی‌توان گذشت به خصوص برای فصل تابستان که برای شنا کردن در دریا، دنبال قسمت‌های سالم‌سازی شده می‌گردید.شهربازی این مجموعه هم برای افرادی مناسب است که از وسایل بازی پرهیجان لذت می‌برد و هم برای افرادی که به سینمای ۶ بعدی علاقه دارند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


محمودآباد علاوه بر مجموعه‌ی ساحلی سرزمین رویاها، پارک‌های دیگری هم دارد! پارک‌های جنگلی محمود‌آباد با نام‌های ملت،لاله،مرکزی و طاهباز معروف هستند. این پارک‌ها هم فضای سبز بسیار خوبی دارند و در آن کافی‌شاپ‌ها و شهربازی‌هایی برای گذراندن وقت، پیدا می‌شود. همچنین پارک ساحلی ملت در شهر محمودآباد و بلوار اصلی شهر یا همان بلوار آزادی، محل مناسبی برای تفریح های ساحلی از جمله قایق سواری و شنا در منطقه‌ی حفاظت شده به حساب می‌آید.

سفر به محمودآباد
سفر به محمودآباد

ده لاویج در اطراف شهر محمود آباد:

طبیعت بکر و سرسبز روستا‌های شمال کشور، یکی از قسمت‌های خوب سفر کردن به آن مناطق است.اگر به شهر محمود آباد سفر کرده‌اید، باید بدانید که در اطراف این شهر، تقریبا در ۵۷ کیلومتری، دهی به نام لاویج قرار دارد. ده لاویج پوشیده از جنگل‌های سرسبز راش است.این راش‌ها جز جنگل های هیرکانی‌ به حساب می‌آیند که میلیون‌ها سال قدمت دارند جنگل و چشمه‌ی کشپل ، ناحیه‌ای جنگلی و سرسبز است که از تفریحگاه‌های  منطقه‌ی لاویج به حساب می‌آید. همچنین آب  گرم لاویج با خواص درمانی برای دردهای استخوان و مفاصل و بیماری های پوستی، همواره گردشگران فراوانی را سالانه جذب می‌نماید.یکی از کار‌ها و مشاغل اصلی در این ده زنبور‌داری است، پس می‌توان گفت که لاویج عسل‌های مرغوبی دارد. این منطقه همانطور که می‌دانید، جنگل‌های فراوانی دارد، از مزایای نواحی جنگلی و درختان انبوه لاویج، صنایع دستی چوبی این منطقه است که البته در گذشته‌های دور از ابزارهای مهم زندگی مردم لاویج به شمار می‌رفت و هم اکنون در فروشگاه‌های صنایع دستی به فروش می‌رسد.دامداری نیز به عنوان شغل‌های جانبی مردمان ده لاویج می‌باشد و ماست، شیر، پنیر، دوغ و کره محلی لاویج هم از شهرت و اعتبار خاصی در میان مسافران و توریست ها برخوردار است.

سفر به محمودآباد
سفر به محمودآباد

تالاب سرخرود :

در منطقه‌ی شرقی شهر محمودآباد، ناحیه‌ی سرخرود واقع شده است، که با وجود دو تپه باستانی در جنوب شهر، می‌توان به پیشینه تاریخی این ناحیه اشاره‌ای مستقیم داشت. از طرفی رودخانه‌ی زیبای هراز که از وسط آن شهر می‌گذرد، به دلیل اتصال آن به دریا، سطح آبش همزمان با دریا بالا و پایین می‌رود‌ که این شهر را به دو قسمت تقسیم کرده و جذابیت طبیعی خاصی برای شهر ایجاد کرده است. شهر سرخرود ساحلی و آرام به طول ۵ کیلومتر دارد که اگر بخواهید جایی خلوت‌تر از سواحل محمودآباد را تجربه کنید، گزینه مناسبی می‌تواند باشد و همچنین پلاژ های ساحلی این ناحیه ، امکانات تفریحی مناسبی را برای گردشگران و مسافران در خود جای داده است.

سفر به محمودآباد
سفر به محمودآباد

شهر نور و جاذبههای طبیعی آن :

یکی دیگر از شهر‌های زیبا و توریستی خطه‌ی مازندران، نور است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهر‌نشین طبرستان به حساب می‌آید.اسم دیگر نور که خیلی از محلی‌ها هنوز هم نور را با آن نام می‌شناسند، سولده است.نام نور برگرفته از رود نور که از کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرد و به رود هراز می‌ریزد، است. شهرستان نور به عنوان پایتخت ساحلی ایران شناخته شده است. شهر نور در سال‌های نه چندان دور با نام سولده بخشی از شهرستان آمل بوده  که این شهرستان پس از جدا شدن از آمل دارای سه بخش مرکزی، بلده و چمستان می‌باشد. بخش مرکزی شامل شهرهای نور (مرکز شهرستان) رویان (علمده) و ایزدشهر می‌باشد و از ده‌ها و روستا‌های مهم آن تاشکوه علیا و سفلی است. این منطقه با داشتن طبیعتی بکر و سرسبز سالانه مسافران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.خبر خوبی که برای شما گردشگران عزیز داریم، این است که اجاره‌ ویلا در نور به آسانی توسط بوکینگ ویلا، پلتفرم آنلاین اجاره‌ی ویلا، امکان پذیر خواهد بود و در نهایت برای شما آخر هفته‌ی خوب و خوشی را آرزو می کنیم.

از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی این ناحیه می‌توان به آبشار آب پری اشاره کرد. این آبشار تقریبا در ۵ کیلومتری شهر نور، در نزدیکی شهر رویان واقع شده است. در منطقه‌ی آب پری درختان با فاصله کم از یکدیگر قرار دارند و بیشتر این ناحیه ، بکر و دست نخورده باقی مانده‌ است. همچنین این ناحیه همسایه‌ی روستای کجور و یوش است. آبشار آب پری در کنار جاده قرار دارد. این آبشار، شباهت چندانی به آبشار ندارد زیرا قسمتی از سنگ های کوه در اثر رانش زمین در شیب تند کوه جمع شده اند و آب کمی از میان این سنگ ها در جریان است. اختلاف درجه‌ی حرارت این ناحیه با هوای شهر رویان تقریبا ۱۰ درجه سانتی گراد است. درختان جنگلی در مناطق کم ارتفاع تر و درختان کاج در نقاط بلندتر آن دیده می شوند.



 الی گشت    

                تور کیش