تزیین تالار پذیرایی
تزیین تالار پذیرایی

نکات ضروری برای تزیین تالار پذیرایی در روز عروسی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تزیین تالار پذیرایی در روز عروسی

در این مقاله شما را با یکسری از نکات ضرروی برای تزیین تالار پذیرایی در روز عروسی آشنا خواهیم کرد . پس اگر به تزیین محل برگزاری جشن های خود اهمیت میدهید این خواندن این مقاله را از دست ندهید

عروسی شما مهمترین روز زندگی شماست. لحظه‌ای که پس از آن همه چیز شروع می‌شود. از انتخاب شما برای خرید اولین خانه تا انتخاب شما برای تشکیل خانواده، همه چیز با گفتن این کلمه ساده آغاز می‌شود “بله”

به دلیل اهمیت این روز ، بسیار مهم است که همه چیز در این روز کامل باشد. از سالن پذیرایی تا تم مراسم و کلیه‌ی تشریفات، باید مراقبت‌های ویژه‌ای از همه جزییات به عمل بیاید. علاوه بر اینکه شما می‌توانید این کار را شخصا انجام دهید، می‌توانید اجرای ایده‌های خود را به موسسات خدمات مجالس عروسی واگذار کنید. شرکت های برگزار کننده خدمات مجالس می توا‌نند ایده‌های شما در مورد تشریفات روز عروسی را به آسانی اجرا کنند.

تزیین تالار پذیرایی
تزیین تالار پذیرایی

یکی از سوالاتی که در مورد مراسم روز عروسی پیش می‌آید این است که چطور باید یک تالار پذیرایی را به شیوه‌ای تزیین نمود تا کاملا نشان دهنده چنین مراسمی باشد. در اینجا به برخی از نکاتی که می‌تواند در ایجاد چنین فضایی به شما کمک کند اشاره شده است:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


استفاده از پارچه و بادکنک

تزیین یک تالار پذیرایی برای مراسم عروسی ممکن ساده به نظر بیاید. با این حال چیزی که اغلب فراموش می‌شود این است که گستردگی فضا چگونه است. البته، گنجایش بالای صندلی‌ها و صحنه‌ی مخصوص رقص است که در گام اول تالار پذیرایی را به عنوان صحنه مراسم عروسی می‌سازد. تنها مشکل این است که بسته به تعداد مهمانان، یک سالن یا حتی یک فضای بزرگ گاهی کمی زیادی بزرگ به نظر می رسد. ترفند این است که از پارچه‌ها برای آویزان کردن از سقف استفاده کنید. در عین حال، مجسمه‌های بادکنکی مثل ستون‌ها، طاق‌ها و .. روش‌های فوق العاده‌ای برای اتصال فضاهای پذیرایی به یکدیگر است. اجرای این ایده‌ها به راحتی توسط شرکت‌های خدمات مجالس و تشریفات قابل دستیابی هستند.

لوازم شگفت انگیز

کلید اینکه تالار عروسی شما جادویی شود این است که چقدر این موضوع در مورد خود شما ممکن است اتفاق بیفتد. به این منظور، زمانی که نوبت به دکور تالار عروسی می‌رسد، تنها بر روی جلوه‌های باورنکردنی گل‌ها ، سرویس‌های غذاخوری و آویزهای پرچمی متوقف نشوبد. در عوض، مطمئن شوید که لوازم شامل چیزهایی هستند که شما و شخصیتی کسی که عاشقش هستید را منعکس می‌کنند. البته نیازی نیست این لوازم منحصرا درباره‌ی خود شما باشند. با این حال، همیشه فکر کردن درباره‌ی اضافه کردن وسایل تزیینی هیجان انگیز مانند بالن‌های هوایی مینیاتوری به اندازه پرچم‌های سنتی و گل‌ها ایده خوبی است.

تمرکز کردن بر همه‌ی جزییات کوچک

وقتی زمان عروسی فرا می‌رسد، همه چیز را بزرگ خواستن آسان است. تالار پذیرایی بزرگ، کیک بزرگ و… چیزهایی هستند که همه به آن می‌توانند فکر کنند. اما تم‌های عروسی زمانی جادویی‌تر می‌شوند که افراد تمام جزییات را در نظر بگیرند. از کارت عروسی گرفته تا تزیینات میزها و بقیه موارد که گاهی خیلی جزیی به نظر می‌رسند در این مواقع برجسته‌تر می‌شوند. در این موارد سعی کنید عناصر منحصر به فردی مانند تصاویر خاص، شاخه‌های گیاهان معطر و … برای ایجاد یک فضای عروسی واقعا الهام بخش بسازید.

استند عکس

زمان مراسم عروسی که فرا می‌رسد، عکس‌ها نقش بسیار مهمی در کمک به ایجاد و حفظ فضای جادویی بزرگترین روز زندگی شما بازی می‌کنند. با این حال شما نباید به فقط خدمات عکاسی که موسسه خدمات مجالس ارائه می‌کند اکتفا کنید. شما می‌توانید با اضافه کردن یک استند که یک زمینه زیبا برای عکاسی روی آن چاپ کرده‌اید،  به تالار پذیرایی ، فضایی زیبا برای عکس‌های عروسی خودتان و همچنین عکس‌های مهمانان خود فراهم کرده و آنها را شگفت زده کنید.  با اضافه کردن این زمینه برای عکاسی مطمئن باشید که تالار شامل مجموعه‌ای از تشریفات برای ایجاد فضایی سرگرم کننده در روز عروسی شماست.

یک زینت بخش اصلی به میز اضافه کنید

شاید این عجیب به نظر برسد، ولی همیشه عروس و داماد مهمترین افراد در سالن عروسی نیستند. جو و محیط کلی تالار عروسی ، بیش از همه، به طورکلی به احساس لذت مهمانان شما از مراسم و محیط آن بستگی دارد. در چنین مواردی، هر کدام از میزها را با استفاده از چراغ‌های زیبا وهمچنین آرایش گل‌ها به شکلی فوق العاده تزیین نمایید. هم زمان به خاطر داشته باشید در حالی که ممکن است شما با ترتیب تالار پذیرایی آشنا باشید، مهمانان ممکن است با این فضا آشنایی نداشته باشند. در این موارد،  به اضافه کردن یک یادداشت کوچک بر روی هر میز برای اینکه مهمانان شما بتوانند به راحتی مکان‌های مختلف و مورد نیاز خود مانند سرویس بهداشتی را در فضای تالار پیدا کنند، فکر کنید.

تزیین تالار پذیرایی
تزیین تالار پذیرایی

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

در مجله ایرانگان از مطالب علمی، آموزشی و تحقیقاتی بهرمند شوید و در سایت نیازمندی‌های ایرانگان همواره می‌توانید متخصصان مورد نیاز خود را در مشاغل مختلف آموزشی، خدماتی، پزشکی و صنعتی بیابید.



 الی گشت    

                تور کیش