رزرو هتل در قشم
رزرو هتل در قشم

رزرو هتل های 4 ستاره قشم با بهترین قیمت

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رزرو هتل در قشم

قشم جزیره‌ای در خلیج همیشگی فارس، مانند نگینی در دل این آبی همیشه پابرجا می‌درخشد. از آنجایی که این جزیره به عنوان منطقه آزاد شناخته شده است سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را به این منطقه جذب می‌کند. جالب است بدانید بیشتر افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند به قصد خرید و بازدید از مراکز تجاری راهی قشم می‌شوند.

اما خوب است بدانید این جزیره آثار ارزشمندی از لحاظ زمین‌شناسی و فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم را در خود جای داده است. جزایر ناز، جزیره هنگام، غارهای خربس، روستای تاریخی کوشه از جمله جاذبه‌های دیدنی است که گردشگران زیادی را با خود همراه کرده است. در ادامه شما را بیشتر با این جزیره بیشتر آشنا می‌کنیم و به شما می‌گوییم که اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، کدام هتل‌ها را به عنوان اقامتگاه انتخاب کنید تا سفری لذت‌بخش داشته باشید.

هنگام سفر به قشم به این مناطق بروید و بهترین سوغاتی‌ها را بخرید

اگر شما هم قصد سفر به این جزیره تماشایی را دارید از دره ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، غار نمکدان، چاه‌های تلا، مقبره بی بی مریم و دیگر جاذبه‌های گردشگری آن غافل نشوید. یکی دیگر از مکان‌هایی که افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند بازار درگهان است که تقریبا تمامی مسافران یک بار سری به این بازار زده‌اند.

مسافرانی که به قشم سفر می‌کنند اکثرا از سوغاتی‌های مخصوص قشم خبر ندارند، از همین رو به معرفی چند مورد از معروف‌ترین آنها خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به قشم از این قافله باز نمانید. یکی از سوغاتی‌های خوشمزه قشم خرمای شکر است که بسیار شیرین است و به دلیل موقعیت جغرافیایی قشم مانند دیگر شهرهای جنوبی محل مناسبی برای پرورش این نوع خرما است. سوغاتی دیگر البسه‌هایی است که زنان با دست خود آنها را تزئین می‌کنند مانند گلابتون دوزی که با نخ نقره و طلا دوخته می‌شود. این نوع نخ مخصوص از پاکستان وارد می‌شود. شک بافی، زری بافی، خوس دوزی، بادله دوزی، تکه دوزی، حصیر و سوند و سبد بافی از دیگر صنایع دستی این منطقه است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


خوب است بدانید در قشم هتل 5 ستاره وجود ندارد و تنها هتل‌های 4 ستاره و 3 ستاره وجود دارد. از همین رو سایت رهی نو با معرفی بهترین هتل‌های 4 ستاره قشم در کنار تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز همراه شماست تا در صورت سفر به این جزیره علاوه بر یک خرید خوب از جاذبه‌های دیدنی آن غافل نمانید.

اقامتگاه‌های زیر سفرتان به قشم را لذت‌بخش می‌کند

رزرو هتل در قشم

هتل آتامان قشم

از آنجایی که هتل در سال 96 ساخته شده می‌توان از نظر نظافت و بهداشت و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی با خیال راحت اقدام به رزرو اتاق کنید. ویژگی دیگر هتل دسترسی آسان آن به مراکز خرید و همچنین سواحل زیبای خلیج فارس است. هتل آتامان قشم با آفر ویژه که برای مشتریان رهی نو در نظر گرفته است اتاق‌های خود را با تخفیفی معادل 30 الی 45 درصدی در اختیار شما گذاشته است. اگر برای سفر به قشم مصمم هستید این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید.

برای رفتن به هتل پس از ورود به قشم، میدان حافظ بروید و سپس به سمت میدان امام قلی خان برانید. ساختمان هتل به دلیل 7 طبقه بودن، از دور نمایان خواهد بود.

هتل بوتیک ایرمان قشم

یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به بازار قدیم قشم و بازار معروف سیتی سنتر و مرکز تجاری ستاره، هتل بوتیک ایرمان قشم است. با این اوصاف اگر شما هم جزو افرادی هستید که به قصد خرید پا به این جزیره رویایی گذاشته‌اید، رزرو اتاق در این هتل گزینه بسیار خوبی است. ویژگی مثبت دیگر از دید دیگر مسافران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد عالی است. پس فرصت را از دست ندهید و اتاق‌های این هتل را به تخفیف بسیار خوبی رزرو کنید. بسته به اینکه کدام اتاق را انتخاب می‌کنید تخفیفات تا سقف 31 درصد شامل شما خواهد شد. هتل در خیابان نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام قرار دارد.

هتل آوینا قشم

یکی دیگر از هتل‌های تازه تاسیس در قشم هتل آوینا است که در بلوار باهنر قشم بنا شده است و به دلیل نوساز بودن از کادری مجرب و کارآزموده نیز بهره برده و در خدمت مسافران و گردشگران است. نزدیکی به مراکز خرید ( در حد پیاده روی ) ویژگی مثبت دیگر این هتل است. برای کسانی که به خوراک و وعده‌های غذایی اهمیت می‌دهند یک خبر خوب داریم، هتل آوینا قشم در چند قدمی با رستوران سی رول و فست فود لبنانی فطایر قرار دارد. اگر در این هتل اقامت داشتید حتما سری به این رستوران‌ها بزنید. همین حالا اقدام به رزرو اتاق کنید تا تخفیفات استثنائی این هتل را از دست ندهید.

هتل ارم قشم

در جزیره قشم روبروی شیلات هتل ارم قشم بنا شده است و به دلیل برخورد خوب کارکنان در طی روزهای مختلف سال مسافران و گردشگران زیادی مهمان این هتل می‌شوند. هتل جزو هتل‌های لوکس و تازه تاسیس شده 4 ستاره در قشم است. به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد چشم اندازی رو به دریا و رو به شهر دارد. هتل اتاق‌های خود را تا 35 درصد تخفیف ارائه می‌کند. خوب است بدانید قوانین هتل درباره کودکان به شرح ذیل است:

  • اقامت کودک زیر دو سال بدون تخت رایگان
  • اقامت کودک 2 الی 7 سال نیم بها
  • اقامت کودک بالای 7 سال تمام بها

ویژگی‌های مثبت دیگر هتل دسترسی به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، برخورد مناسب پرسنل، خدمات خوب رستوران را می‌توان اشاره کرد. جهت رزرو هتل و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه همین حالا اقدام کنید.

مجتمع اقامتی ایران زمین قشم

این مجتمع اقامتی در سال 91 به بهره برداری رسید و به دلیل ساحلی بودن این هتل انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگران است. از طرف دیگر هتل در نزدیکی پارک زیتون قرار دارد و نزدیکی به مراکز تجاری و خرید این هتل را به یکی از هتل‌های خوب و درجه یک در قشم تبدیل کرده است. خوب است بدانید هتل برای اقامت کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان خدمت ارائه می‌کند. دیگر مزایای اقامت در هتل دسترسی به آلاچیق ساحلی، پارکینگ و تاکسی سرویس است. هتل در بلوار دریا، جنب پارک زیتون بنا شده است.

رزرو هتل در قشم

چرا رزرو هتل از رهی نو؟

در سایت رهی نو علاوه بر معرفی کامل ویژگی‌های مثبت و منفی تمامی هتل‌ها، می‌توانید از وجود تخفیفات شگفت‌انگیز با خبر شوید تا در زمان مشخص بتوانید اقدام به رزرو کنید. پیش از رزرو هتل خوب است بدانید متوسط دمای این جزیره از اوایل تیر تا مرداد در گرم‌ترین دمای ممکن قرار دارد و بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا از اوایل آذرماه تا اوایل فروردین ماه است.



 الی گشت    

                تور کیش