پیست اسکی دبی کجاست ؟ | Dubai

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پیست اسکی دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره پیست اسکی دبی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این پیست اسکی در دبی در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی و به خصوص شهر دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اما دیدنی ها و معماری های باشکوه این کشور فقط مختص به شهر دبی نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است. یکی از مکان های تفریحی، پیست اسکی دبی است. در ادامه بیشتر با این مکان و جاذبه تفریحی آشنا می شویم.

اسکی دبی (Ski Dubai) در مجموعه بزرگ امارات مال که در واقع یک مرکز خرید در دبی است واقع شده است. اسکی بزرگ دبی در سال 2005 میلادی افتتاح شد و از زمان افتتاح، تبدیل به مهمترین مرکز اسکی سرپوشیده در امارات متحده عربی و شهر دبی شد که گردشگران و همچنین مسافران بسیاری را از دور و نزدیک به خود جذب کرده است. پیست اسکی دبی، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در کل دنیاست.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پیست اسکی دبی
پیست اسکی دبی

نکته قابل توجه اینجاست که در این پیست و در شهری که دمای هوا در آن تا ۵۰ درجه سانتی گراد هم می رسد، 6 هزار تن برف سفید خالص می بینید که به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده در دنیا مانع از آب شدن آن ها می شود. ضمنا این پیست اسکی ۴۰۰ متر طول و ۵ مسیر اسکی نیز دارد و سیستم تولید برف در این مجموعه به این صورت است که برف پاش های روی سقف آن تعبیه شده است که قطرات ریز آب را در هوا پخش و ذرات ریز یخ را به پایین این اسکی می ریزند، این ذرات ریزتر از آنی هستند که با چشم دیده شوند.

این مکان، یک پیست اسکی سرپوشیده با 22.500 متر مربع مساحت فضای اسکی سرپوشیده است و توسط گروه مجید آل فتائیم، که همچنین مرکز خرید امارات مال را اداره می کند، ساخته شده است.

پارک برفی

در پارک برفی سرپوشیده اسکی دبی از همه چیز لذت ببرید. با جاذبه هایی مانند توپ غول پیکر زوربینگ، غار یخی، کوهنوردی هیجان انگیز و موارد دیگر، یک سرزمین عجایب زمستانی در اختیار شما است تا به فعالیت های قطبی که هیچ جای دیگر نظیرش را پیدا نمی کنید دسترسی داشته باشید. بعد از یک روز تفریح در برف، یک فنجان شکلات داغ را در کافه یخ با پس زمینه زمستانی اسکی دبی نوش جان کنید و گرم شوید.

پیست اسکی دبی
پیست اسکی دبی

دیدار با پنگوئن ها

با این موجودات بسیار جذاب و دوست داشتنی ملاقات کنید و از دیدار نزدیک با این ساکنان اسکی دبی، پنگوئن جنتو و کینگ پنگوئن ها لذت ببرید. آماده شوید که از نمایش پدیده رژه پنگوئن ها شگفت زده شوید و از برخوردهای جالب و تجربیات هیجان انگیز با پنگوئن اسکی دبی لذت ببرید.

Giant Ball 

در اجرای Giant Ball می توانید پرش از یک سطح شیب دار به ارتفاع 3 متر را تجربه کنید یا یک نمای هوایی از اسکی دبی را از فراز صندلی پرنده مدرن آن ببینید. فراموش نکنید که سوار Mountain Thriller شوید، یک سواری هیجان انگیز که شما را با سرعت بالای 40 کیلومتر بر ساعت تا 150 متر منتقل می کند! همچنین می توانید در سفر با گلوله برفی، خود را در ارتفاع حدود 5 متر بالاتر از زمین به حالت تعلیق در آورید! زیپلاین داخلی دوگانه این پیست در حالی که با دوستانتان در بالای این منظره سرپوشیده برفی مسابقه میدهید، هیجانی وصف ناپذیر به شما می بخشد.

پیست اسکی دبی
پیست اسکی دبی

یادگیری اسکی در مدرسه اسکی دبی

یکی از مهمترین فعالیتهای هیجان انگیز در دبی، پیوستن به کلاسهای مدرسه اسکی دبی است. وزش باد خنک را در موهای خود احساس کنید و با مربیان کلاس جهانی، اسکی و اسنوبرد را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید و مهارت های لازم را برای شروع اسکی در دامنه های اصلی بدست آورید. در اینجا بزرگسالان و کودکان در هر سنی می توانند تحت نظر مربیان برتر اسکی جلسات تک نفره یادگیری اسکی را بگذرانند. در پیست اسکی دبی پنج مسیر مختلف از نظر طول و دشواری مسیر برای انتخاب وجود دارد. این بدان معناست که می توانید اعتماد به نفس خود را در دامنه ها تقویت کرده و توانایی های ورزشی خود را در یک محیط امن و سرگرم کننده بهبود ببخشید.  برای بهترین تجربه یادگیری اسکی، به فروشگاه اختصاصی اسکی دبی، Snow Pro مراجعه کنید. فروشگاه را در قسمت لابی اسکی دبی پیدا خواهید کرد. خرید خود را از بین بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات اسکی موجود در بازار، با راهنمایی کارکنان متخصص انجام دهید.

جوایز و افتخارات

در سال 2007 اسکی دبی از طرف انجمن سرگرمی های Themed، جایزه دستاورد ممتاز تیا را دریافت کرد. این جاذبه گردشگری خانوادگی همچنین به عنوان بهترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در سالهای 2016 و 2017 برگزیده شده است.

امکانات

شما می توانید در این پیست به تمام امکانات رفاهی در بهترین نوع آن دسترسی داشته باشید. انواع رستوران ها در این محل موجود می باشند همچنین می توانید به سراغ کافه های یخی نیز بروید که مطمئن یک تجربه فراموش نشدنی برای شما به حساب خواهند آمد. همچنین فرودگاه های مختلف نیز در خود مجموعه برای خرید لوازم مخصوص اسکی موجود می باشد. از دیگر امکانات می توان به اتاقهای مخصوص بچه‌ها، کمد لباس، فروشگاه خرده‌ فروشی انحصاری اسنو‌ پرو، کافه سنت‌ موریتس‌ و کافه آوالانچه و … اشاره نمود.

پیست اسکی دبی
پیست اسکی دبی

آدرس: کشور امارات، دبی، بزرگراه شیخ زاید، امارات مال

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00 – جمعه ها و شنبه ها از ساعت 10:00 الی 00:00

هزینه ورودی: ورودی بزرگسالان 130 درهم ، افراد زیر 13 سال 120 درهم

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨