شهربازی‌های اصفهان
شهربازی‌های اصفهان

شهربازی‌ های اصفهان ؛ مکانی برای تخلیه هیجانات

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهربازی‌ های اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره شهربازی‌ های اصفهان صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با شهربازی ها در ادامه با ما همراه باشید.

شهربازی ها از جمله پرطرفدارترین مکان ها و مراکز تفریحی است و کودکان و بزرگسالان در کنار یکدیگر لحظات هیجان‌انگیز و شادی تجربه می‌کنند.

شهربازی‌ها مجهز به انواع دستگاه ها و وسایل بازی مهیج هستند. اصفهان شهربازی‌های به‌روز و مجهزی دارد که همه‌روزه پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

شهربازی‌ های اصفهان
شهربازی‌ های اصفهان

بهترین شهربازی‌های اصفهان

در ادامه لیست بهترین شهربازی‌های اصفهان به همراه مشخصات آنها معرفی شده‌اند تا بتوانید با نزدیک ترین شهربازی به محل زندگی تان را بشناسید و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شهربازی ناژوان اصفهان

ناژوان از شهربازی‌های محبوب اصفهان است که در پارک جنگلی قرار دارد. همچنین در این شهربازی انواع وسایل بازی مهیج به چشم می‌خورد. محبوب‌ترین وسایل بازی این شهربازی شامل کارتینگ، جامپینگ بادی، چرخ‌وفلک، کشتی صبا، ماشین برقی، سینما ۵ بعدی، سرسره و تاب بزرگسالان، کاترپیلار، ترامپولین و بازی‌های واقعیت مجازی هستند. همچنین وسایلی برای کودکان شامل قطار کودک، تاب کودک، سرسره دلفین، پارک بادی و فریزبی کودک در این شهربازی قرار دارند.

هر یک از وسایل بازی هزینه متفاوتی دارند و با تهیه بلیت شما می‌توانید ساعات خوشی را تجربه کنید. شهربازی ناژوان از نظر موقعیت مکانی از بهترین شهربازی‌های اصفهان محسوب می‌شود. در واقع این شهربازی به امکاناتی نظیر کافه، رستوران، بوفه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، پارکینگ و مراکز تفریحی پارک ناژوان مانند باغ خزندگان، باغ پرندگان، موزه صدف، تله‌سیژ و آکواریوم نزدیک است. اطلاعات شهربازی ناژوان عبارت‌اند از:

  • آدرس: بزرگراه شهید حبیب‌اللهی، میدان سهروردی، ابتدای خیابان الفت، پارک ناژوان
  • شماره تماس: ۳۷۷۷۴۳۵۳
  • ساعات بازدید: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ و روزهای تعطیل و جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲
شهربازی‌ های اصفهان
شهربازی‌ های اصفهان

شهربازی شهر رویاها اصفهان

بزرگ‌ترین شهربازی اصفهان است که مساحت آن به ۱۷۰ هزار متر مربع می‌رسد. از چندین فضای روباز و سرپوشیده تشکیل شده و روزانه ۶۰۰ نفر را در خود جای می‌دهد. حدود ۹۰ وسیله بازی استاندارد ویژه بزرگسالان و کودکان در این شهربازی وجود دارد. وسایل موجود در بخش کودکان شامل ترن هوایی، موتور فضایی، سقوط آزاد، ترن معلق، تاب زنجیری سیب، زنبور کرم کوچولو، بازوی چرخان و کاروسل هستند. در بخش سرپوشیده شهربازی هیجان‌انگیزترین تفریحات را می‌توانید تجربه کنید که شامل سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن جلوه‌های ویژه، بخش سفر به فضا، بخش سفر به دنیای زیر آب و شهر واژگون هستند.

بازی‌های آبی از دیگر بخش‌های محبوب شهر رویاها است که از ۵۴ تفنگ آبپاش و چند پمپ خودکار آب برخوردار است. شهر رویاها از محبوب‌ترین شهربازی‌های اصفهان به شمار می‌رود که امکاناتی مانند نمازخانه، سرویس بهداشتی، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، استخر، سالن‌های ورزشی، رستوران گردان و هتل ۴ ستاره در آن وجود دارند. اطلاعات شهربازی شهر رویاها عبارت‌اند از:

  • آدرس: بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، بعد از روشن‌دشت، جنب میدان میوه و تره‌بار
  • شماره تماس: ۹۵۰۲۰۹۶۰
  • ساعات بازدید: سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ الی ۲۱، روزهای شنبه تا دوشنبه تعطیل است.

شهربازی شهر عجایب اصفهان

از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده اصفهان به شمار می‌رود که حدود ۴۰۰۰ متر مربع مساحت دارد. همچنین یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های اصفهان است که مسافران، گردشگران داخلی و خارجی از نقاط مختلف ایران و دنیا لحظات مفرح و خاطره‌انگیزی را کنار یکدیگر می‌سازند. دارای دو بخش اختصاصی بزرگسالان و کودکان بوده که به انواع وسایل بازی پیشرفته و به‌روز مجهز شده‌اند. در بخش بزرگسالان وسایلی مانند ماشین کوبنده، فوتبال دستی، پینگ‌پنگ، بازی‌های ویدئویی، کنسول‌های بازی ایکس‌باکس، بازی‌های کامپیوتری و بیلیارد قرار دارند. همچنین دارای سینمای چهاربعدی ویژه بزرگسالان است که فیلم‌های مهیج در آن پخش می‌شوند.

تنوع وسایل بازی در بخش کودکان بیشتر بوده و شامل سرسره بادی، تاب، ترامپولین، قطار کودک، چرخ‌وفلک کودک، هلیکوپتر، مری گراند، کاروسل و گیم آبپاش است. همچنین بخش کودکان مجهز به کلبه شادی است که در آن به برگزاری جشن تولد کودکان پرداخته می‌شود. کافی‌شاپ، بوفه، پارکینگ و سرویس بهداشتی از امکانات رفاهی شهربازی هستند. اطلاعات شهربازی شهر عجایب عبارت‌اند از:

  • آدرس: بزرگراه شهید دستجردی، نرسیده به بزرگراه شهید کشوری، پایانه مسافربری صفه، طبقه زیرین
  • شماره تماس: ۳۶۷۳۲۸۳۵
  • ساعات بازدید: شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۴

شهربازی ملک شهر اصفهان

از قدیمی‌ترین شهربازی‌های اصفهان شناخته می‌شود که بیشتر از ۳۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد. در سال ۱۳۹۴ وسایل فرسوده تعویض شدند و چند وسیله بازی جدید به آن افزوده شد. یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریحات شبانه در اصفهان به شمار می‌رود. از مهم‌ترین وسایل بازی در شهربازی ملک شهر می‌توان به ترن یو، تونل وحشت، ماشین برقی بزرگسالان، کشتی اژدها، سفینه، چرخ‌وفلک، سورتمه، فریزبی، بازی‌های واقعیت مجازی، قطار بزرگ خانواده، بازی‌های شانسی و جایزه‌ای، سرسره بادی، کاروسل، آفتاب مهتاب، ماشین برقی کودک، هلیکوپتر کودک، قطار کودک، استخر توپ و ترامپولین اشاره کرد.

این شهربازی دارای یک دریاچه است که می‌توان در آن قایق‌سواری کرد. این مکان تفریحی علاوه بر وسایل بازی از امکانات رفاهی مانند رستوران، بوفه، کافی‌شاپ، پارکینگ و سرویس بهداشتی بهره‌مند است. اطلاعات شهربازی ملک شهر عبارت‌اند از:

  • آدرس: محله کاوه، خیابان بهارستان غربی
  • شماره تماس: ۳۴۴۴۷۰۷۰
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳
شهربازی‌ های اصفهان
شهربازی‌ های اصفهان

شهربازی باغ جوان اصفهان

این شهربازی در مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان واقع شده و وسایل بسیار متنوع و مهیجی دارد. وسایل بازی این شهربازی شامل تاب زنجیری بزرگسال و کودک، یورو بانجی کودک و نوجوان، ماشین برقی بزرگسال و کودک، کشتی صبا، کاترپیلار، ترامپولین، قلعه وحشت و پارک بادی کودک است. علاوه بر آن مجهز به یک سالن سرپوشیده گیم سیتی است که دارای به‌روزترین بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های ایکس‌باکس است.

ناگفته نماند که شهربازی تنها یکی از بخش‌های مجموعه تفریحی باغ جوان است. علاوه بر آن تفریحات دیگری مانند زیپ‌لاین، پینت بال، کارتینگ، لیزرتگ، فوتبال حبابی، بیلیارد، سوارکاری، آرچری ادونچر، پارک آموزش اسکیت، مزرعه طبیعت، زمین فوتبال و زمین بسکتبال در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. کافی‌شاپ، فست‌فود، رستوران و آلاچیق‌های زیبا از امکانات رفاهی مجموعه هستند. اطلاعات شهربازی باغ جوان عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان سلمان فارسی، مشتاق سوم، پس از سه‌راه جی شیر
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۶۶۷۶۰۰۰
  • ساعات بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۳

شهربازی‌های اصفهان برای کودکان

در ادامه به معرفی شهربازی ویژه کودکان می پردازیم:

شهربازی صفه اصفهان

پارک کوهستانی صفه امکانات تفریحی بی‌نظیری دارد که یکی از آنها شهربازی صفه است. این مکان نه تنها برای کودکان بلکه برای رده‌های سنی مختلف وسایل بازی مهیج و متنوعی دارد. از پرطرفدارترین شهربازی‌های اصفهان برای کودکان شناخته می‌شود که دارای وسایل گوناگون مانند قلعه بادی، بازی‌های جایزه‌ای، فریزبی و ماشین کوبند ویژه کودکان است. وسایل آن کاملاً استاندارد هستند و والدین با خیال راحت می‌توانند برای کودکان خود بلیت تهیه کنند.

علاوه بر آن بزرگسالان می‌توانند از امکانات تفریحی پارک صفه مانند بولینگ، زیپ‌لاین، تله‌کابین و بیلیارد استفاده کنند. این مکان جاذبه‌های تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که شامل باغ‌وحش، آبشار مصنوعی، کافی‌شاپ، رستوران، آلاچیق، فضای پیک‌نیک و… هستند و پس از بازی و سرگرمی می‌توان از آنها بهره برد. اطلاعات شهربازی صفه عبارت‌اند از:

  • آدرس: بزرگراه شهدای صفه، پارک کوهستانی صفه
  • شماره تماس: ۳۶۷۵۹۰۶۳
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۴

شهر بازی آبشار اصفهان

از دیگر شهر بازی‌های اصفهان بوده که در بین کودکان طرفداران زیادی دارد و در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده است. این شهربازی بیش از ۳۰ وسیله استاندارد و مهیج مانند قطار کودک، ترامپولین، فریزبی کودک، یورو بانجی کودک، کاترپیلار، سرسره‌های بادی، سرسره دلفین، ماشین یوفو، ماشین برقی، کشتی صبا و یک فریزبی ویژه بزرگسالان دارد. از بهترین شهربازی‌های اصفهان با محیط بسیار شاد و آرام بوده و برای تفریح خانواده‌ها به همراه کودکان بهترین انتخاب است.

این مکان تفریحی در نزدیکی مجموعه ورزشی پارک آبشار اصفهان قرار گرفته و می‌توان از تفریحات دیگری مانند پارک آموزش ترافیک کودکان، زمین‌های ورزشی فوتبال، فوتبال ساحلی، تیراندازی با کمان، تنیس، اسکیت، ایستگاه بازی حروف و اعداد و پیست دوچرخه‌سواری بهره‌مند شد. بوفه و فست‌فود از امکانات شهربازی هستند. اطلاعات شهربازی آبشار عبارت‌اند از:

  • آدرس: پل بزرگمهر، خیابان آبشار دوم، پارک تفریحی آبشار
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۰۲۷۷۵۰۰
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۴
شهربازی‌ های اصفهان
شهربازی‌ های اصفهان

شهر بازی سپاهان شهر اصفهان

در پارک سپاهان شهر یکی از پرطرفدارترین شهر بازی‌های اصفهان ویژه کودکان به نام شهربازی سپاهان شهر قرار دارد. این شهربازی مجهز به متنوع‌ترین وسایل بازی کودکان شامل تاب زنجیری، تاب هیجانی دلقک، قطار کودک، انواع سرسره‌های بادی، ترامپولین و تشک هیجان است.

علاوه بر شهربازی امکانات دیگری نظیر پارک آموزش ترافیک، باشگاه تنیس، فضای دوچرخه‌سواری، مرکز اجاره دوچرخه و فضای مناسب پیک‌نیک در پارک سپاهان شهر وجود دارند. همچنین محیط مناسبی برای خانواده‌ها است و والدین می‌توانند یکی از بهترین روزها را برای کودکان خود به ارمغان بیاورند. اطلاعات شهربازی سپاهان شهر عبارت‌اند از:

  • آدرس: خیابان سپاهان شهر، بلوار غدیر، خیابان سبلان، پارک سپاهان شهر
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۶۰۰۰۸۷۲
  • ساعات بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۰

شهر بازی سیمرغ اصفهان

از دیگر شهربازی‌های اصفهان ویژه کودکان است با این تفاوت که در یک محیط کاملاً سرپوشیده قرار دارد. وسایل بازی در این مکان مناسب کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال هستند. از جمله این وسایل می‌توان به فریزبی کودکان و نوجوانان، ماشین برقی، آفتاب مهتاب، تاب زنجیری، هلیکوپتر، سفینه، ترامپولین، سرسره بادی، آکروجت و کشتی صبا اشاره کرد.

همچنین بخش دیگری شامل بازی‌های کامپیوتری و بازی‌های واقعیت مجازی است که برای بزرگسالان مناسب هستند. اطلاعات شهربازی سیمرغ عبارت‌اند از

  • آدرس: کیلومتر ۵ اتوبان کاوه شاهین‌شهر، بلوار علامه مجلسی، شهرک سیمرغ
  • شماره تماس: ۳۴۴۴۷۰۷۰
  • ساعات بازدید: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ و روزهای تعطیل و جمعه ساعت ۱۵ الی ۲۲

سخن پایانی

بهترین شهربازی‌های اصفهان ویژه بزرگسالان و کودکان همراه با انواع وسایل بازی و سایر امکانات در این مقاله معرفی شد. تمام شهربازی‌ها آماده خدمت به مسافران، گردشگران و ساکنین اصفهان هستند و بهترین لحظات را برای شما به وجود خواهند آورد.



 الی گشت    

                تور کیش