بهترین نایت کلاب های دبی | Dubai

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

نایت کلاب های دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره نایت کلاب های دبی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین کلاب های دبی در ادامه با ما همراه باشید.

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار دارد. دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دبی جاذبه های زیادی دارد و یکی از سرگرمی های شبانه نایت کلاب های دبی است که می توانید ساعات پایانی شب را در این کلاب های لوکس خوش بگذرانید. در ادامه برخی از بهترین کلاب های دبی را به شما معرفی می کنیم.

کلاب وایت دبی – White Dubai 

وایت دبی (White Dubai) یک کلاب لوکس در بالای پشت بامی ساخته و طراحی شده است که ویویی بسیار فوق العاده و نمایش 360 درجه از منظره پائورامای شهر دبی را به شما نشان می دهد و نکته قابل توجه آن است که همواره در اینجا یکی از خوانندگان دنیا حضور دارد و معروفترین دی جی ها از هر کشوری به این کلاب دعوت می شوند و همچنین فضاهای VIP  نیز دارد.

  • این کلاب در ماه های سرد دبی قابل استفاده نمی باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


نایت کلاب های دبی
نایت کلاب های دبی

آدرس: Meydan Racecourse Grandstand Rooftop – Dubai – United Arab Emirates

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 22:00 تا 04:00 (یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ها بسته است).

کلاب کاوالی دبی – Cavalli Club

کلاب منحصر به فرد کاوالی (Cavalli Club)  و رستوران بی نظیر آن توسط طراح موفق و بنام ” روبرتو کاوالی ” که عموم مردم به عنوان یک معمار برجسته در دنیا می شناسند، طراحی شده است و شما با قدم گذاشتن در این کلاب با آن طراحی بی نظیرش این امکان را دارید که دنیایی از عطر و طعم غذاهای ایتالیایی و بین المللی را تجربه کنید و همچنین بهترین کوکتل ها و نوشیدنی هایی را که مد نظرتان است را از منو فوق العاده متنوع این مجموعه سفارش دهید.

این باشگاه کلاسیک دبی که با نام کلاب کاوالی شناخته می شود سالهاست که جدا از مسائل تفریحی، مقصد مهمانی های خاص هم می باشد و با این همه زرق و برق و نمای فوق العاده لوستر های آویزان شده در وسط سالن که همگی ساخت شرکت معروف سووارسکی‬‎ است، عنوان منحصر به فردترین و لوکس ترین کلاب دبی را به رخ همگان می کشد.

  • توجه داشته باشید که حتما برای ورود به این کلاب باید لباس های رسمی به تن داشته باشید.

آدرس: Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 20:00 تا 04:00

کلاب آرمانی پرایو – Armani Prive 

کلاب معروف آرمانی پرایو (Armani Prive) پر از زرق و برق و بنام در برج خلیفه واقع شده است و یکی از لوکس ترین کلاب های دبی بشمار می رود و نکته جالب در آن این است که شما می توانید در اینجا اجرای زنده DJ های معروف را زنده و از نزدیک تجربه کنید. کلاب شبانه به صورت کاملا کلاسیک طراحی شده است و سعی کنید برای ورود بهترین لباس هایتان را انتخاب کنید و فکر کنید پا به یک مهمانی فوق لوکس گذاشته اید.

  • برای پا گذاشتن به داخل آن باید جیبتان پر از پول باشد.

نایت کلاب های دبی
نایت کلاب های دبی

آدرس: Burj Khalifa – Lobby Level, Armani Hotel – Dubai – United Arab Emirates

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 23:00 تا 03:00 (دوشنبه و چهارشنبه ها بسته است).

کلاب سیرکو ل سویر – Cirque Le Soir 

کلاب سیرکو ل سویر (Cirque Le Soir) یکی از معروفترین کلاب های دبی میباشد که بسیار بزرگ و پرطرفدار بوده و همه خودشان را برای دوشنبه شب ها آماده می کنند که شب خوبی را بگذرانند. در این کلاب انواع مدل ها ، دلقک ها ، کوتوله ها ، آتش بازی های مختلف ، انسانهایی مشابه کمانداران با اسلحه ها و شمشیر و افرادی با لباس هایی برگرفته از شخصیت های بنام در فیلم ها را می توانید مشاهده کنید.

  • اگر شما علاقمند به هیپ هاپ هستید گزینه مناسبی است.

آدرس: Fairmont Hotel – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 23:00 تا 03:00 – جمعه ها از ساعت 23:00 تا 12:00 (شنبه، یکشنبه و چهارشنبه ها بسته است).

کلاب بیلیونر مانسیون – Billionaire Mansion 

اگر عازم دبی هستید و قصد رفتن به کلاب Billionaire Mansion مشهور را دارید، باید بدانید که این کلاب میزبان بزرگان و افراد مشهور زیادی از سراسر دنیا بوده و همچنین در این کلاب زیبا می توانید از نمایش های ویژه و شاد ، نورپردازی خاص ، رنگ های جذاب و موسیقی در کنار سفارش غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی دبی کلی لذت ببرید و لحظاتی را تجربه کنید که امکان تجربه مجدد آن شاید دیگر برایتان پیش نیاید.

  • حتما باید لباس های فاخر و کلاسیک خود را به تن کنید.

نایت کلاب های دبی
نایت کلاب های دبی

آدرس: Taj Hotel – Burj Khalifa Blvd – Dubai – United Arab Emirates

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 19:00 تا 04:00 (دوشنبه ها بسته است).

کلاب د اکت دبی – The Act 

گزینه معروف و بنام بعدی لیست ما در شهر دبی کلاب د اکت (The Act) است که این مجموعه زیبا هم درست در خیابان لوکس و شگفت انگیز شیخ زاید قرار گرفته و در میان ساکنین خود شهر دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی که به این شهر دیدنی سفر می کنند بسیار محبوب است.

شما می توانید علاوه بر سرو شام به تماشای نمایش های متنوع و جذاب در این کلاب بنشینید و کلی تجربه های ناب را کسب نمایید و نوشیدنی های خود را از منو بی نظیر و متنوعش سفارش دهید و شب شگفت انگیزی را بگذرانید.

  • این کلاب از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و طرفداران خاص خودش را دارد.

آدرس: 42nd floor,Shangri-La Hotel,Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates

ساعت کاری: این کلاب موقتا بسته است.

کلاب آلفا – Alpha Club

دیسکو موسیقی آلفا دبی (Alpha Club) واقعا بی نظیر است و جایگاه محکمی در عرصه زندگی شبانه شهر دارد. در این دیسکو خارق العاده قدم بگذارید تا بفهمید که برای تجربه جدیدی آمده اید. دکورش ترکیبی بی نظیر و شیک از مجسمه های یونان قدیم و مجسمه های امروزی همراه با نقاشی های سبک پاپ است.

میزهای مخصوصی محیط دیسکو را تقسیم بندی می کنند و یک پیست رقص که دقیقا روبروی جایگاه دی جی قرار دارد. جایگاه دی جی بالاتر از سطح پیست رقص است. فکر کنید فستیوال موسیقی کاچالا است و فقط خوش باشید.

  • آلفا هزینه ورودی ندارد و برای آخر شب های جمعه جالب و سرگرم کننده است.
نایت کلاب های دبی
نایت کلاب های دبی

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨