رستوران های ایرانی در دبی
رستوران های ایرانی در دبی

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی کدامند؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رستوران‌های ایرانی در دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با رستوران‌های ایرانی در دبی آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این رستوران ها در ادامه با ما باشید.

دبی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا بوده که همه‌روزه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. غذا یکی از مهمترین موارد در بین جاذبه‌های گردشگری است و دبی با ایجاد رستوران‌های متنوع توانسته نیاز گردشگران را برطرف کند. رستوران‌های ایرانی در دبی تعداد بالایی دارند و با کیفیت مطلوب و سرویس‌دهی مناسب از گردشگران پذیرایی می‌کنند. اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی

رستوران شبستان دبی

یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی به نام رستوران شبستان در هتل لوکس ۵ ستاره رادیسون بلو واقع شده است. این هتل در نزدیکی نهر دبی قرار دارد که تعداد زیادی از گردشگران ایرانی در آن اقامت دارند. غذاهای ایرانی در منوی رستوران به‌صورت تخصصی ارائه می‌شوند و این مجموعه به سرو انواع کباب‌ها مانند کوبیده، جوجه، چنجه و دنده، خورش‌ها غذا، پیش‌غذا و دسرهای ایرانی می‌پردازد. این رستوران ۴۰ سال قدمت دارد و طعم غذاهای آن بسیار لذیذ هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران شبستان اجرای موسیقی سنتی به‌صورت زنده است که بهترین لحظات را برای ایرانیان به وجود می‌آورد. البته، قیمت غذاهای رستوران نسبتاً بالا است. علاوه بر غذاهای ایرانی انواع غذاهای گیاهی به‌صورت حلال نیز سرو می‌شوند. فضای رستوران سنتی و بسیار صمیمی است و از امکانات این مجموعه می‌توان به سالن اختصاصی، اینترنت رایگان، پارکینگ و سرو غذای بیرون بر اشاره کرد. اطلاعات رستوران شبستان دبی عبارت‌اند از:

  • آدرس: دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۲۲۲۷۱۷
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ الی ۲۳
رستوران شبستان دبی
رستوران شبستان دبی

رستوران انار دبی

رستوران انار از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی با فضایی مجلل است. در این رستوران متنوع‌ترین غذاهای ایرانی پیدا می‌شوند و علاوه بر آن انواع غذاهای بین‌المللی و گیاهی به‌صورت حلال در منوی آن به چشم می‌خورند. طعم و کیفیت غذاها بسیار بالا بوده و وجه تمایز آن با سایر رستوران‌ها طراحی جالب توجه غذاها است. در واقع غذاها به‌صورت هنرمندانه سرو می‌شوند و اشتهای هر کسی را باز می‌کنند. این رستوران دارای چشم‌انداز برج العرب دبی است و از رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت ایرانی محسوب می‌شود. همچنین در بین گردشگران و ساکنان دبی بسیار محبوب است و همه‌روزه بسیار شلوغ می‌شود. برای همین پیشنهاد می‌شود قبل از مراجعه به رستوران حتماً میز رزرو کنید. اگر به دنبال غذای اصیل ایرانی هستید حتماً به این رستوران سر بزنید. اجرای موسیقی زنده، صندلی کودک، پارکینگ، سرو غذای بیرون بر و… از امکانات این مجموعه هستند. اطلاعات رستوران انار دبی عبارت‌اند از:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • آدرس: دبی، خیابان الصفوح، بازار تجاری مدینه الجمیرا
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۳۶۸۶۵۰۵
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۳:۳۰

رستوران انیگما دبی

از محبوب‌ترین رستوران‌های ایرانی در دبی رستوران انیگما را می‌توان نام برد. این رستوران در هتل لوکس ورساچه دبی واقع شده است. یکی از دلایل مهمی که اغلب مشتریان به این رستوران مراجعه می‌کنند وجود سرآشپز ایرانی آن آقای منصور معماریان است. آقای معماریان توانسته ستاره میشلن را دریافت کند و به شهرت جهانی برسد. فضای رستوران انیگما منحصربه‌فرد و لوکس است و غذاهای آن به‌صورت اختصاصی و با عطر و طعم متفاوت سرو می‌شوند. سرویس‌دهی محترمانه از دیگر دلایل مراجعه مشتریان به این رستوران است. انواع غذاها، نوشیدنی‌ها، دسرهای منحصربه‌فرد ایرانی و بین‌المللی با کیفیت فوق‌العاده در این مجموعه ارائه می‌شوند. قیمت غذاهای رستوران بسیار بالا است و در صورتی که از بابت پرداخت هزینه مشکلی ندارید از بهترین گزینه‌ها برایتان به شمار می‌رود. این مجموعه دارای دو فضای روباز و سرپوشیده است که بهتر است از قبل میز رزرو کنید. همچنین پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۰ الی ۲۳ به اجرای زنده ویولن در رستوران پرداخته می‌شود. اطلاعات رستوران انیگما عبارت‌اند از:

  • آدرس: دبی، هتل ورساچه
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۵۵۶۸۸۳۰
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱۶ و ۱۸ الی ۲۴
رستوران انیگما دبی
رستوران انیگما دبی

رستوران دانیال دبی

از رستوران‌های ایرانی در دبی که دارای چند شعبه است، رستوران دانیال را می‌توان نام برد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی مانند آبگوشت، کباب‌ها و خورش‌ها را با عالی‌ترین کیفیت طبخ می‌کند. علاوه بر آن در منوی رستوران غذاهای عربی، چینی و هندی متنوعی به چشم می‌خورند. رستوران دانیال از منوی بوفه بهره‌مند بوده و در آن انواع پلوها، کباب‌ها، خورش‌ها، باقالی‌پلو با ماهیچه، غذاهای گیاهی، غذاهای دریایی، مرغ‌های سوخاری، انواع سالاد، انواع دسر و… وجود دارند. تمامی غذاها در این مجموعه به‌صورت حلال طبخ و ارائه می‌شوند و قیمت آنها نسبتا بالا است. فضای لوکس و چشمگیر رستوران به همراه پخش موسیقی زنده نظر بسیاری از مشتریان را جلب می‌کند. امکان سفارش و رزرو آنلاین غذا از رستوران فراهم است و مشتریانی که از ساعت 18 به رستوران بروند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ رایگان قرار دهند. اطلاعات رستوران دانیال دبی عبارت‌اند از:

  • آدرس: دبی، خیابان شیخ زاید، مزایا سنتر
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۳۲۱۴۵۵۵
  • ساعات کاری: ۱۲:۳۰ الی ۲۴

همچنین رستوران دانیال شعبه دیگری در طبقه سوم برج‌های دوقلوی دبی نیز دارد.

رستوران ایران زمین دبی

از دیگر رستوران‌های زنجیره‌ای ایرانی در دبی، رستوران ایران زمین است که سه شعبه فعال در دبی دارد. این مجموعه برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ کافه و رستوران خود را تاسیس نمود و سپس در سال ۲۰۰۹ رستورانی با وسعت ۶۵ متر مربع افتتاح کرد تا بتواند نیاز مشتریان خود را پاسخگو باشد. پس از آن در سال ۲۰۱۳ رستوران دیگری به مساحت ۸۰۰ متر مربع افتتاح کرد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های ایرانی در دبی شناخته می‌شود. در شعب رستوران ایران زمین انواع غذاهای ایرانی با طعمی بی‌نظیر و کیفیت بالا سرو می‌شوند. این محل دارای دو بخش مختلف است که یکی سالن غذاخوری و دیگری فضایی برای ارائه چای و قلیان است. انواع غذاهای رستوران ایران زمین شامل کباب، خورش، لوبیاپلو، کشک بادمجان، سالاد، انواع غذاهای عربی و خاورمیانه‌ای هستند که به‌صورت حلال طبخ و سرو می‌شوند. این رستوران علاوه بر وعده‌های ناهار و شام به ارائه وعده صبحانه نیز می‌پردازد و قیمت‌های آن از متوسط تا رو به بالا است. کیفیت ارائه خدمات رستوران بسیار بالا بوده که از جمله آنها می‌توان به امکان رزرو آنلاین، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک اشاره کرد. اطلاعات رستوران ایران زمین دبی عبارت‌اند از:

  • آدرس: دبی، بلوار شیخ محمد
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۴۴۷۶۶۵۵
  • ساعات کاری: ۸:۳۰ الی ۱ بامداد
رستوران ایران زمین دبی
رستوران ایران زمین دبی

رستوران فارسی

از پرطرفدارترین رستوران‌های ایرانی در دبی رستوران فارسی را می توان نام برد که طعم غذاهای آن بسیار محبوب است. این رستوران سه شعبه فعال در دبی دارد و در دو فضای باز و سرپوشیده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. دکوراسیون زیبا و حرفه‌ای، غذاهای لذیذ و باکیفیت، قیمت مناسب و رفتار حرفه‌ای پرسنل از مهمترین ویژگی‌های این رستوران هستند. تنوع منوی رستوران فارسی بسیار بالا است و انواع کباب‌ها، خورش‌ها، دسرها و پیش‌غذاهای ایرانی در آن دیده می‌شوند. اگر به دنبال لذیذترین کباب ایرانی هستید حتماً به سراغ رستوران فارسی بروید. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح جهانی قرار دارند و علاوه بر ایرانیان بسیاری از گردشگران خارجی برای خوردن کباب‌های ایرانی به این رستوران مراجعه می‌کنند. اطلاعات رستوران فارسی دبی عبارت‌اند از:

  • آدرس: دبی، منطقه جمیرا لیک تاورز، ساختمان پارادایس
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۴۵۰۳۵۳۲
  • ساعات کاری: ۱۱:۳۰ الی ۲۴

دو شعبه دیگر رستوران فارسی در برج اگزکیوتیو و مرکز خرید الغریر قرار دارند.

رستوران حاتم دبی

از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی که طرفداران زیادی در بین گردشگران دارد، رستوران حاتم است. این رستوران معروف خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. همچنین دارای ۳ شعبه است که در بزرگترین مراکز خرید دبی شامل دبی مال، مرکز خرید دیره و مرکز خرید الغریر واقع شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید علاوه بر خوردن یک غذای خوشمزه ایرانی به گشت و گذار در بهترین مراکز خرید دبی بپردازید. انواع کباب، خورش، برنج زعفرانی و کشک بادمجان در این مجموعه با بهترین کیفیت عرضه می‌شوند. محبوب‌ترین غذای رستوران حاتم کباب کوبیده با برنج زعفرانی است. علاوه بر غذاهای ایرانی انواع غذاهای خاورمیانه و گیاهی را به‌صورت حلال سرو می‌کند. حاتم از شلوغ‌ترین رستوران‌ها در دبی است و با این حال مشتریان از سرویس‌دهی آن رضایت کامل دارند. سرو غذای بیرون بر، صندلی در فضای باز، صندلی کودک، صندلی چرخدار، پارکینگ، پارکینگ خیابانی رایگان و پرداخت الکترونیک از جمله خدمات این رستوران هستند. اطلاعات رستوران حاتم دبی عبارت‌اند از:

  • آدرس: دبی، مرکز شهر، خیابان المرکز المالی، مرکز خرید دبی مال
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۳۳۹۹۰۰۰
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۲۴
رستوران حاتم دبی
رستوران حاتم دبی

رستوران پارس دبی

از معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی در دبی بدون شک رستوران پارس است که باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی را با قیمت اقتصادی ارائه می‌دهد. رستوران پارس قدیمی است و دو شعبه فعال در دبی دارد. محیط آن کاملا دوستانه و صمیمی بوده و برای خانواده‌ها و قرارهای دوستانه انتخاب مناسبی است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، گیاهی، خاورمیانه و حلال وجود دارند. محبوب‌ترین غذاهای رستوران پارس کباب‌های ایرانی، سوپ و سالادهای آن هستند. این رستوران خدمات خود را در قالب صندلی در فضای باز، صندلی کودک، صندلی چرخدار، پارکینگ، پارک خودرو توسط خدمه، سرو غذای بیرون بر و… به مهمانان ارائه می‌دهد. امکان رزرو و سفارش آنلاین غذا از سایت رستوران پارس وجود دارد. اطلاعات رستوران پارس دبی عبارت‌اند از:

  • آدرس: دبی، دیره، پارک ساحلی الممزر، ساختمان Reem 2، پلاک ۳
  • شماره تماس: ۹۷۱۴۲۹۶۸۹۹۰
  • ساعات کاری: ۱۲ الی ۱ بامداد

سخن پایانی

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی همراه با خصوصیات هر یک در این مقاله معرفی شدند. خوردن غذا از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های مسافرت است. با مطالعه این مقاله می‌توانید در هر جای دبی به بهترین رستوران آن مراجعه کنید و با غذاهای خوش‌طعم ایرانی از خود پذیرایی کنید.



 الی گشت    

                تور کیش