مسجد شیخ زاید ابوظبی ، امارات | Abu Dhabi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مسجد شیخ زاید ابوظبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره مسجد شیخ زاید ابوظبی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این مسجد معروف در ادامه با ما همراه باشید.

کشور امارات یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. شهر  ابوظبی  پایتخت کشور امارات متحده عربی است و در سال ۲۰۰۹ با پیشی گرفتن از نیویورک و پاریس به عنوان دومین شهر گران جهان برای مسافران اعلام شد ابوظبی در سال ۲۰۰۸ پنجمین شهر گران جهان محسوب می‌شد که یکی ازهفت امیرنشین (امارت) می‌باشد: ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام‌القوین، رأس‌الخیمه، فجیره.

مسجد شیخ زاید (Sheikh Zayed Grand Mosque) مسجدی در شهر ابوظبی، کشور امارات است. این مسجد بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی سومین مسجد بزرگ جهان است و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به‌شمار می‌آید

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این مسجد باشکوه در ابوظبی مکانی است که حتما باید ببینید. مسجد شیخ زاید ابوظبی یکی از بزرگترین ها در جهان است. دیوار و کف مسجد سنگ مرمر سفید است و دیوارهای پیچیده و پر جزئیات آن از سنگ های رنگارنگ ساخته شده است.

مسجد شیخ زاید ابوظبی

از کف تا سقف، هر گوشه این مسجد شما را تحت تاثیر قرار می دهد، با بزرگترین فرش دستباف و لوستر کریستالی جهان در میان این مسجد شما شکوه و زیبایی را در گوشه کنار آن حس خواهید کرد.

مسجد شیخ زاید ابوظبی

این مسجد در منطقه‌ای بزرگ میان دو پل «مصفح» و «مقطع» در مدخل جزیرهٔ أبوظبی قرار دارد. اگرچه ورود به مسجد برای نامسلمانان در امارات ممنوع است ولی این مسجد برای امکان بازدید گردشگران یک استثناء است.

مسجد شیخ زاید ابوظبی

روزانه ده‌ها زن غربی از مسجد شیخ زاید به عنوان سومین مسجد بزرگ پس از حرمین شریفین، بازدید می‌کنند که با توجه به اینکه این مسجد به روی غیرمسلمانان باز است، آن‌ها هم به احترام مکان معنوی مسلمانان با پوششهای اسلامی یعنی یک عبای بلند مشکی و پوشش سر وارد این مسجد می‌شوند.

مسجد شیخ زاید ابوظبی

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨