رستوران تاریخی چشمه استانبول | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رستوران تاریخی چشمه استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با رستوران تاریخی چشمه استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این رستوران محبوب در استانبول ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری است که جاذبه های آن تمامی ندارد و مطابق با همه سلیقه هاست. شهری که از تمام دنیا برای دیدن زیبایی های آن به آن سفر می کنند و یکی از مقاصد جذاب گردشگری است. استانبول بهترین مکان برای امتحان کردن طیف وسیع و متنوع غذاهای ترکی است. اگر به ترکیه سفر می کنید علاوه بر اینکه در این سفر از مکان های دیدنی بی نظیر ترکیه، کافه ها و بارهای استانبول و کلاب های شبانه لذت خواهید برد از غذاهای آن نیز شگفت زده می شوید. یکی از رستوران های ارزان و جذاب شهر استانبول که در محله ایاصوفیه کوچک قرار دارد، رستوران تاریخی چشمه است.

رستوران چشمه استانبول (Tarihi Çeşme Restaurant) که در بین بومیان به رستوران تاریخی چشمه شهرت دارد دقیقا در جوار مسجد ایاصوفیه یکی از بهترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری استانبول واقع شده است. تقریبا در این مکان همیشه سیل عظیمی از گردشگران برای میل انواع غذاهای ترکی و بین المللی در کنار نوشیدنی های خوشمزه سرد و گرم دیده می شوند. علاوه بر قدمت بالای این رستوران، خدمه آن با بهترین شیوه از شما پذیرایی می کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در بدو ورود و به محض اینکه به میز مورد نظر خود مراجعه کنید یک چای سیب خوش طعم به همراه یک تکه نان پیتا برای شما سرو می شود تا فرصت کافی برای انتخاب غذا را داشته باشید. غذاهای این رستوران نیز بسیار دلچسب و خوشمزه هستند، به ویژه مرغ با ادویه کاری آن که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این رستوران یک فضای بیرونی بسیار دنج و آرام دارد. اگر شرایط آب و هوایی مناسب باشد می توانید در محوطه بیرون و روباز بنشینید، در غیر اینصورت در محیط داخلی باید غذای خود را میل کنید.

رستوران تاریخی چشمه استانبول
رستوران تاریخی چشمه استانبول

از انواع غذاهایی که در رستوران تاریخی چشمه سرو میشود می توان به مدیترانه ای، ترکی، محلی، خاورمیانه ای، وگان، گیاهخواری و حلال اشاره کرد. تبحر و تخصص رستوران چشمه در طبخ و سرو انواع غذاهای لذیذ ترکیه‌ای، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای است.

پس اگر دوست دارید طعم این غذاهای خوشمزه را در فضای بی‌نظیر و در بهترین حالت ممکن امتحان کنید، حتما در سفر به استانبول به سراغ رستوران تاریخی چشمه بروید.

رستوران تاریخی چشمه استانبول
رستوران تاریخی چشمه استانبول

فعالیت این رستوران از ظهر شروع شده و تا دیروقت ادامه می‌یابد. بنابراین در این رستوران می‌توان دو وعده ناهار و شام را صرف کرد. اما برخورداری از امکانات آن برای وعده صبحانه امکان‌پذیر نیست. اگر در سفر به استانبول، خودروی شخصی داشتید، برای رفتن به رستوران تاریخی چشمه نیازی به نگرانی در مورد پارکینگ نخواهید داشت. چراکه این رستوران مجهز به یک پارکینگ نیز هست.

از دیگر امکانات ممتاز رستوران تاریخی چشمه که نظر مهمانان زیادی را جلب می‌کنند می‌توان به دسترسی صندلی چرخدار، سرویس بیرون بر و خدمات گارسون اشاره کرد. همچنین این رستوران فضایی به عنوان لژ خانواده دارد.

رستوران تاریخی چشمه استانبول
رستوران تاریخی چشمه استانبول

آدرس: ترکیه، استانبول، ناحیه فاتح، محله ایاصوفیه کوچک، خیابان مسجد ایاصوفیه کوچک، پلاک 1

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12:00 الی 23:30

شماره تماس: +90 212 516 35 80

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨