دروازه بهشت بالی 
دروازه بهشت بالی 

دروازه بهشت پورا لمپویانگ در بالی | اندونزی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دروازه بهشت بالی

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با دروازه بهشت بالی در اندونزی آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است و در نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده است و مثل بسیاری از جزایر دیگراندونزی ، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیائی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است.

دروازه بهشت بالی 

باید اعتراف کرد که هیچ گردشی در جزیره بالی وجود ندارد که در آن حداقل از یکی از معابد بازدید صورت نگیرد. در این جزیره شگفت انگیز بیش از ۲۰۰۰۰ معبد دیده می‌شود که نشانگر فرهنگ عجیب و غریب و وسیع این منطقه است. لازم نیست که برای دیدن همه این معابد تلاش کنید اما حداقل تعداد محدودی از این معابر در حد بسیار بالای شگفت انگیز هستند که با دیدن آن‌ها می‌توانید برنامه گردشی خود را کامل کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


برخی از این معابد را می‌توان به صورت همزمان مشاهده کرد و معمولاً در یک منطقه قرار دارند؛ به عنوان مثال، دو معبد Tirta Empul و Pura Gunung Kawi هر دو در نزدیکی Tampaksiring قراردارند، این در حالی است که برای دیدن برخی دیگر نیاز دارید که برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و برای هر کدام از آن‌ها یک زمان مشخص اختصاص دهید.

دروازه بهشت بالی 

 

زیباترین مکان‌ها همیشه چشم بسیاری را به خود دوخته‌اند و با اسم بهشت روی زمین شناخته شده‌اند؛ درست مانند همین دروازه که دروازه بهشت است. «دروازه بهشت پورا لمپویانگ» در بالی اندونزی یکی از زیباترین مکان‌های توریستی جهان است. طرز ساخت این دروازه طوری است که انگار بُعد دیگری از جهان هستی یا دنیایی دیگر را نمایش می‌دهد.

دروازه بهشت بالی 



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)