هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد | هتلی 4 ستاره با امکانات رفاهی کامل

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل سارینا مشهد

شهر زیارتی مشهد یکی از قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود. به همین علت، رزرو هتل مشهد در فصول و ایام خاصی از سال افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. به دلیل زیاد بودن تعداد گردشگران، هتل‌ های مختلفی در این شهر بنا نهاده شده‌اند. هر کدام از این هتل‌ها، ویژگی های خاص خود را دارند و امکانات متفاوتی ارائه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها، هتل سارینا مشهد نام دارد که در این مطلب قصد داریم آن را معرفی کنیم.

هتل سارینا مشهد

درباره هتل سارینا

هتل مجلل چهار ستاره سارینا مشهد در سال 1398 راه‌اندازی شد. این هتل با 10 طبقه و 211 واحد اقامتی و به‌همراه کارکنان مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان است. اتاق‌های هتل مجلل سارینا مشهد دارای فضایی دنج با امکانات رفاهی کامل و طراحی داخلی زیبا هستند. با رزرو هتل سارینا از اسنپ تریپ برای اقامت در مشهد، قطعا سفری لذت‌بخش را تجربه خواهید کرد.

یکی از امکانات این هتل وجود پارکینگ اختصاصی است؛ بنابراین اگر با خودروی شخصی خود به مشهد سفر ‌کنید، نگرانی بابت پارک خودروی خود نخواهید داشت. یک تاکسی سرویس شبانه‌روزی نیز در هتل فعالیت می‌کند که به صورت 24 ساعته به میهمانان سرویس ارائه می‌دهد. خبر خوب اینکه هتل مجلل سارینا مشهد در بخش گردشگری، تورهای برون‌شهری و درون‌شهری برگزار می‌کند. مسافران می‌توانند این تورها را به صورت تمام‌روز یا نیمروز انتخاب کنند و از آن ها لذت ببرند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


معرفی اتاق‌ های هتل سارینا

به جز سوئیت‌های هتل سارینا، سایر اتاق‌های این هتل دارای یک تخت اضافه هستند. از امکانات اقامتگاه‌های هتل سارینا مشهد می‌توان به مواد بهداشتی در حمام، چای‌ساز، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، تلفن، فن کوئل، اینترنت رایگان، سشوار، رخت‌آویز، حوله، دراور، آباژور، سیستم اعلام حریق و میز و صندلی اشاره کرد. انواع اقامتگاه‌های هتل سارینا در مشهد به شرح زیر هستند:

  • اتاق یک تخته
  • اتاق دوتخته تویین
  • اتاق دوتخته دابل
  • اتاق یک تخته همراه با صبحانه، ناهار و شام
  • اتاق سه تخته
  • اتاق دو تخته دبل همراه با صبحانه، ناهار و شام
  • اتاق دو تخته تویین همراه با صبحانه، ناهار و شام
  • اتاق سه تخته همراه با صبحانه، ناهار و شام
  • سوئیت یک خوابه چهار تخته
  • سوئیت یک خوابه چهار تخته همراه با صبحانه، ناهار و شام

هتل سارینا مشهد

امکانات هتل سارینا مشهد

اگر جهت رزرو هتل مشهد، هتل سارینا را انتخاب کنید، از امکانات رفاهی متنوع این هتل برخوردار خواهید شد. از جمله این امکانات بی‌نظیر باید به اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، سیستم اطفای حریق، استخر، دستگاه خودپرداز، رستوران ایرانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پارکینگ سرپوشیده، ویلچر، جعبه کمک‌های اولیه، روم سرویس، نمازخانه، سالن همایش و آسانسور اشاره کرد.

از مهم‌ترین امکانات و خدمات هتل مجلل سارینا می‌توان به خدمات خانه‌داری، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، جکوزی و سونا، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش اشاره کرد. در کنار این خدمات و امکانات ذکر شده، هتل سارینا بطری‌های آب معدنی را رایگان در همه یخچال‌های اتاق‌ها قرار داده است. یک بخش خشکشویی و لاندری هم در هتل سارینا مشهد وجود دارد که از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده ارائه انواع خدمات به میهمانان است. به دلیل استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، شستشوی سریع لباس در این بخش امکان‌پذیر می‌باشد.

از دیگر امکانات و خدمات هتل سارینا باید به ترانسفر رایگان رفت و برگشت هتل به حرم اشاره کرد. این ترانسفر در 7 نوبت سرویس رفت و 7 نوبت سرویس برگشت توسط مینی‌بوس‌های هیوندا انجام می‌شود. شما می‌توانید هنگام نماز صبح، ظهر، عشا و بازه‌های زمانی یک ساعته در طول روز با این سرویس‌ها به‌صورت رایگان به حرم امام رضا بروید. این هتل همچنین دارای یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100 خودرو است. رفاه میهمانان، اولین و آخرین هدف هتل مجلل سارینا می‌باشد.

رستوران‌های هتل سارینا

اگر از همه خدمات و امکانات قابل‌توجه و بی‌نظیر هتل سارینا بگذریم، به کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های این هتل می‌رسیم. این رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها با وعده‌های غذایی خوشمزه و نوشیدنی.های گرم و سرد از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

دو رستوران مجلل و مجزا در هتل سارینا مشهد فعالیت می‌کنند. رستوران یاس با ظرفیت 180 نفر و رستوران فیروزه با ظرفیت 150 نفر خدمات صبحانه، ناهار و شام را به مسافرین ارائه می‌دهند. این رستوران‌ها همچنین خدمات روم سرویس را هم در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

بوفه آزاد هتل سارینا هم با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. منوی صبحانه شامل 16 غذای گرم و 20 نوع غذای سرد می‌باشد. منوی ناهار و شام هم شامل 15 نوع غذا 6 مدل ترشی و 6 مدل سالاد است.

با توجه به تمام موارد و امکانات ذکر شده، اگر قصد رزرو هتل در مشهد را دارید، بی شک هتل سارینا یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

سالن‌ های هتل سارینا

یک سالن چندمنظوره برای برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌ها در این هتل وجود دارد. این سالن با ظرفیت 100 میهمان، مجهز به دستگاه‌های پیشرفته صوتی و تصویری است.

جمع‌بندی

برای افرادی که قصد سفر به مشهد را دارند، پس از خرید بلیط مشهد، دومین کار مهم، رزرو هتل مشهد است. از میان هتل‌های متنوع سه ستاره، چهارستاره و پنج ستاره این شهر زیارتی هتل سارینا مشهد یکی از بهترین‌ها محسوب می شود.

این هتل یکی از اقامتگاه‌های مجلل مشهد می‌باشد که امکانات بی‌نظیری را برای رفاه حال میهمانان در نظر گرفته است. اگر قصد دارید در مدت سفر خود در این هتل زیبا اقامت کنید، به سایت اسنپ تریپ مراجعه فرمایید و از میان گزینه‌های موجود جهت رزرو هتل در مشهد، هتل سارینا را انتخاب و رزرو کنید.



 الی گشت    

                تور کیش