پیتزا فروشی‌ های استانبول

بهترین پیتزا فروشی‌ های استانبول

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

امتحان کردن غذا‌های مختلف ترکیه، یکی از بهترین تفریحات سفر به این کشور است. در این میان پیتزا، غذایی خوشمزه و محبوبی بوده و مورد علاقه همگان است. در این مقاله قصد داریم بهترین پیتزا فروشی‌ های استانبول را معرفی کرده و شما را برای کسب تجربه بهتری از سفر راهنمایی کنیم. شما عزیزان می‌توانید پس از تهیه بلیط تهران استانبول به این شهر تفریحی و زیبا سفر کرده و از طعم لذیذ غذا‌های آن‌ بهره‌مند شوید.

همانطور که گفتیم ترکیه جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بسیاری داشته و مقصد محبوب تعداد زیادی از گردشگران است. با خرید بلیط هواپیما استانبول می‌توانید به راحتی به این شهر سفر کرده و از طریق آشنایی با انواع مختلف پیتزا فروشی و فست فودی، غذاهای خوشمزه‌ای نوش جان کنید. پیتزا‌های لذیذ و خوشمزه، بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و معمولا به غذا‌های سنتی ترجیح داده می‌شوند.

پیتزا فروشی‌ های استانبول

پیتزا پرا استانبول

یکی از بهترین مکان‌ها برای چشیدن طعم خوش و لذیذ غذا، مراجعه به پیتزا پرا استانبول است. این رستوران فست فودی، بهترین پیتزا‌های استانبول را سرو کرده و حدود ۲۳ نوع پیتزا را پوشش می‌دهد. همچنین با داشتن ۶ نوع سالاد، پاستا و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم تنوع زیادی در غذا‌های خود داشته و امکان سفارش غذای مورد علاقه شما را فراهم می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


پیتزا پرا استانبول با داشتن پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای، محیطی گرم و صمیمی ایجاد کرده و پذیرایی مناسبی از مشتریان خود دارد. همچنین مشتریان زیادی داشته و غذا‌های خود را با کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. این پیتزا فروشی فضای شیک و مدرنی داشته و امکان گذراندن اوقاتی خوش را فراهم کرده است.

رستوران ۴۹ چوکورجوما استانبول

این رستوران یکی از بهترین پیتزا فروشی‌ های استانبول بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین انواع مختلف پیتزا و غذا‌های ایتالیایی متنوع را سرو کرده و در تلاش برای جلب رضایت حداکثری مشتریان است. رستوران ۴۹ چوکورجوما استانبول خدمات خود را بدون نقص انجام داده و با بهره‌گیری از مواد غذایی سالم و ارگانیک، پیتزا‌های با کیفیتی را می‌پزد. همچنین برای افراد گیاه خوار، پیتزا‌های مخصوصی در نظر گرفته و محیط گرم و صمیمی ایجاد کرده‌ است.

رستوران فلافل هاوس استانبول

این رستوران در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و انواع مختلف فست فود شامل پیتزا، غذا‌های آسیایی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کند. همچنین برای افراد گیاه خوار، سبزیجات مخصوصی در نظر گرفته و برای مشتریان خود، بهترین و خوش طعم‌ترین پیتزا‌ها را تهیه می‌کند.

پیتزا هات استانبول

این پیتزا فروشی در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرف غذا است. این رستوران فست فودی تنوع بالایی در منوی محصولات خود داشته و انواع پیتزا‌های خوشمزه را با کیفیت بالایی آماده می‌کند. بنابراین پس از تهیه بلیط هواپیما استانبول و رسیدن به مقصد، می‌توانید با مراجعه به پیتزا هات استانبول غذای لذیذی سفارش داده و از طعم فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید.

رستوران ایکس استانبول

این رستوران با داشتن چندین سال سابقه در زمینه تهیه انواع پیتزا، یکی از بهترین رستوران‌های فست فودی بوده و غذا‌های خود را به واسطه کوره‌های آجری آماده می‌کند. همچنین در هر ساعتی از شبانه روز باز بوده و در بالای ساختمان دنیز پلاس قرار گرفته است.

پیتزا فروشی‌ های استانبول

برگر کینگ استانبول

این رستوران فست فودی شعبه‌ های زیادی در استانبول دارد و فضای دلنشینی برای مشتریان در نظر گرفته است. معروف‌ ترین شعبه این پیتزا فروشی در نبش خیابان استقلال واقع شده و امکان دسترسی به این رستوران، از طریق تهیه بلیط تهران استانبول و سفر به این شهر فراهم شده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به فست فود برگر کینگ انواع مرغ سوخاری، برگر‌های لذیذ، پیتزا‌های گوناگون، ساندویچ‌های ترکی، سیب زمینی‌های سرخ شده و… را نوش جان کنید.

رستوران KFC استانبول

رستوران KFC استانبول محبوبیت بالایی داشته و یکی از بهترین شعبه‌های آن در خیابان استقلال استانبول واقع شده است. این رستوران به عنوان بهترین برند فست فود دنیا، بسیار معتبر بوده و پیتزا‌های مختلف را با کیفیت بالایی تهیه می‌کند. منو رستوران KFC استانبول شامل غذا‌هایی همچون پیتزا‌های متنوع، انواع مرغ سوخاری، سیب زمینی مخصوص، هات داگ‌های لذیذ، سیب زمینی پنیری با قارچ، کباب ترکی و ساندویچ‌های مختلف است.

مک دونالد استانبول

یکی از بهترین ارائه‌ دهندگان انواع مختلف پیتزا، مک دونالد است که شعبه‌های زیادی در سراسر استانبول دارد. این رستوران مشتریان زیادی داشته و غذا‌های متنوعی همچون سیب زمینی سرخ کرده، انواع پیتزا، چیزبرگر، مرغ سوخاری، سالاد‌های مختلف، ماهی سوخاری، ساندویچ‌های لقمه‌ای و… را تهیه می‌کند. همچنین فضایی خاص و آرامبخش داشته و برای ایجاد لحظاتی خوش در کنار خانواده یا دوستان، انتخاب مناسبی است.

همانطور که می‌دانید پیتزا یکی از محبوب‌ترین غذا‌های فست فودی بوده و برای صرف غذا در سفر انتخاب بسیار مناسبی است‌. در این مقاله بهترین پیتزا فروشی‌های استانبول را بررسی کرده و شما را برای تجربه طعمی خوش و لذیذ راهنمایی کردیم. با مراجعه به هر کدام از این رستوران‌ها می‌توانید از طعم بی‌نظیر انواع پیتزا لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنید.

پیتزا فروشی‌ های استانبول



 الی گشت    

                تور کیش