خرید تور سوئیس
خرید تور سوئیس

نکات مهم خرید تور سوئیس + طورهای تور سوئیس + شرایط ویزای سوئیس

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

نکات مهم خرید تور سوئیس

در این مقاله از معرفی خرید تور اروپا درباره نکات لازم و مهم برای خرید تور سوئیس صحبت خواهیم کرد . پس اگر قصد سفر به این کشور را دارید تا آخر این مقاله با مجله تاپ توریست همراه باشید .

کشور سوئیس، یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی‌ها برای سفر می‌باشد. اما در خیلی از موارد بدون آگاهی از نکات مهم برای خرید تور ، موفق به سفر به این کشور نمی‌شوند. شما برای خرید تور سوئیس باید در مورد شرایط اخذ ویزای این کشور، بهترین زمان سفر، روش‌های برگزاری تورهای سوئیس و در مورد ضمانت نامه بانکی نیز اطلاعات کامل داشته باشید. ما در این مطلب تمامی این موارد را به طور کامل برایتان توضیح می‌دهیم و نکاتی را به شما اعلام می‌کنیم که ممکن است در جایی نبینید.

خرید تور سوئیس
خرید تور سوئیس

شرایط اخذ ویزای سوئیس ؛ طوری که شما فکر می‌کنید نیست!

برای اخذ ویزای سوئیس شما کار سختی در پیش دارید. گردش حساب، تمکن مالی و تاریخچه سفری از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای سوئیس می‌باشد. جهت اقدام برای اخذ ویزای شینگن سوئیس حتما نکات زیر را در نظر داشته باشید:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  1. در صورتی که شینگن اولی هستید پیشنهاد می‌کنیم که کشور سوئیس را مبدا خود قرار ندهید و از دیگر کشورهای حوزه شینگن اقدام کنید.
  2. گردش حساب مورد نیاز ویزای سوئیس، گردش 3 ماه آخر حساب متقاضی می‌باشد. منظور از گردش حساب ویزای سوئیس، مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات است که مورد نیاز است. هر چه تعداد تراکنشات حساب شما در 3 ماه اخیر بیشتر باشد، شما شانس بیشتری برای اخذ ویزای شینگن سوئیس خواهید داشت.
  3. مهم ترین نکته‌ای که در مورد تمکن مالی ویزای سوئیس به شما گفته نمی‌شود این است که، تا زمانی که جواب ویزا برای شما صادر نشده است، به مبلغ تمکن مالی خود دست نزنید. چرا که ممکن است زمانی که شما مبلغی از تمکن‌تان برمی‌دارید، سفارت برگه تمکن مالی شما را استعلام کند و موجودی واقعی با تمکن ارائه شده مغایرت داشته باشد که باعث ریجکتی درخواست شما می‌شود. تمکن مالی ویزای سوئیس حتما باید به یورو صادر شود و توسط مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضاء برسد.

بهترین زمان سفر به سوئیس را بدانید! از نظر خرید، هزینه‌ها و جشنواره‌ها

بهترین زمان سفر به سوئیس تاثیر به سزایی در هزینه‌های شما خواهد داشت. بهترین زمان سفر به سوئیس از نظر هزینه‌ها، پیک مسافران، آب و هوا و جشنواره‌ها و فستیوال‌ها متفاوت است و شما با توجه به هدف سفرتان به سوئیس باید تمامی این زمان‌ها را بدانید. پیشنهاد می‌کنیم که در ماه‌های سرد سال به هیچ عنوان به سوئیس سفر نکنید. چرا که در این مدت زمان چیزی به جز برف نمی‌بینید!

تورهای سوئیس به چه روش‌هایی برگزار می‌شود؟ ترکیبی، گروهی و یا انفرادی؟

منظور از روش های برگزاری تور سوئیس گروهی، انفرادی و ترکیبی می‌باشد. معمولا به دلیل شرایط سخت ویزای سوئیس، تور این کشور به صورت ترکیبی با کشورهای مجارستان، ایتالیا و اسپانیا برگزار می‌شود. به طور مثال، با توجه به اینکه شرایط ویزای اسپانیا در قالب تورهای گروهی آسان تر از ویزای سوئیس می‌باشد، تور سوئیس اسپانیا به صورت ترکیبی و گروهی برگزار می‌شود. به صورت انفرادی هم می‌توانید به سوئیس سفر کنید اما باید در نظر داشته باشید که شانس زیادی برای اخذ ویزا نخواهید داشت!

خرید تور سوئیس
خرید تور سوئیس

ضمانت نامه‌های بانکی تور سوئیس ؛ شاید کمی تلخ!

ضمانت نامه بانکی تور سوئیس با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان دریافت می‌شود. ضمانت نامه بانکی در وجه آژانس مسافرتی و یا کارگزار برگزار کننده تور صادر می‌شود و تاریخ پرداخت آن برای 2 روز پس از بازگشت از سوئیس می‌باشد. مبلغ ضمانت نامه بانکی تور سوئیس براساس شرایط متقاضی تعیین می‌شود و از 60،000،000 تا 100،000،000 تومان متغییر می‌باشد. توجه داشته باشید که ضمانت‌نامه بانکی تور سوئیس باید برای هر نفر به صورت جداگانه پرداخت شود.

از کدام آژانس تور سوئیس را بخریم؟!

بزرگترین دغدغه متقاضیان تور سوئیس این است که در میان تمام اطلاعاتی که آژانس ها به ما می‌دهند، به کدام آژانس باید اعتماد کنیم؟ تنها چیزی که می‌توانیم در این مورد به شما اعلام کنیم این است که اطلاعاتی که در مورد تور به شما اعلام می‌شود را از همه جوانب بررسی کنید. خدمات تور، هتل محل اقامت، هزینه تور، گشت‌های شهری و خطوط و بلیط هواپیما را به طور کامل بررسی کنید. پس از بررسی و مقایسه اطلاعات دریافتی از آژانس‌های مختلف متوجه می‌شوید که باید به کدام آژانس اعتماد کنید!

آژانس هواپیمایی نهال گشت مجری مستقیم تورهای ترکیبی و گروهی سوئیس در ایران می‌باشد. در صورتی که تمایل دارید با باشگاه مشتریان 45 هزار نفری این آژانس بپیوندید و از خدمات تور و ویزای سوئیس بهره مند شوید، کافیست با شماره 02633143 تماس بگیرید و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید!


مقالات بیشتر بخوانید :




 الی گشت    

                تور کیش