تور مجازی سن پترزبورگ
تور مجازی سن پترزبورگ

تور مجازی سن پترزبورگ به صورت 360 درجه | Saint Petersburg

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی سن پترزبورگ

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی سن پترزبورگ آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور روسیه سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به سن پترزبورگ با ما همراه باشید.

سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه، پس از مسکو، محسوب می‌شود .این شهر در حدود ۵ میلیون نفر جمعیت دارد. گردشگران سن پترزبورگ برای تماشای معماری این شهر، به‌خصوص ساختمان‌های تاریخی در امتداد رود نوا (Neva) و کانال‌ ها و رودهای جاری که دریاچه لاگودا را به خلیج فنلاند وصل می‌کنند، به دیدن دومین شهر بزرگ روسیه می‌آیند. موقعیت سن پترزبورگ در شمال روسیه سبب شده تا روشنایی روز در این شهر در اواسط تابستان به حدود ۱۹ ساعت برسد.تور مجازی سن پترزبورگ

سن پترزبورگ شهری است که حقیقتا غنی از جاذبه‌ های گردشگری و تجارب جالب برای مسافران است. از قصرهای مجلل تماشایی گرفته تا موزه‌های جذاب و عجیب، از قایق‌سواری در رودخانه‌های باشکوه و کانال‌های شهر تا قدم گذاشتن بر جای‌پای بزرگان و مشاهیر هنری و ادبی سن پترزبورگ. این شهر که به مدت دو سده پایتخت روسیه بوده ‌است، بین سالهای ۱۹۱۴ تا ۱۹۲۴ میلادی پتروگراد نام داشته است و در زمان حکومت اتحاد جماهیر شوروی به مدت ۶۷ سال (از سال ۱۹۲۴ تا ۱۹۹۱) لنینگراد خوانده می‌شده‌ است. سن پترزبورگ در کنار رود نِوا، در شرق خلیج فنلاند در دریای بالتیک قرار گرفته ‌است.

در‌ واقع جاهای دیدنی سن پترزبورگ به‌ قدر‌ کافی زیاد هستند که بتوانند مسافران و گردشگران را برای هفته‌ها یا حتی ماه‌ها سرگرم کنند. دیدنی های سن پترزبورگ به ‌اندازه‌ای زیادند که یکی از چالش‌های گردشگران این است که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند همه این مکان‌های دیدنی را در مدت اقامتشان ببیند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امیدواریم که از تور مجازی سن پترزبورگ لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره سن پترزبورگ و کشور روسیه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)