تور مجازی اهرام سه گانه

تور مجازی اهرام سه گانه قاهره به صورت 360 درجه | مصر

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی اهرام سه گانه

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی اهرام سه گانه در مصر آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به مصر سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به قاهره با ما همراه باشید.

بناهای بسیار باشکوهی در طول تاریخ به دست بشر ساخته شد. یکی از این بناها، مجموعه اهرام جیزه کشور مصر است که در شهر قاهره کنونی قرار دارد. بزرگ‌ترین اهرام در بین اهرام ثلاثه و عجایب هفت‌گانه مصر، خوفو یا جیزه است که در شهر جیزه قرار دارد. به‌حق که نام عجایب شایسته این اهرام تاریخی است، چراکه اهرام سه گانه به حدی پیچیده و مهندسی هستند که برای بسیاری از انسان‌ها قابل درک نیست.تور مجازی اهرام سه گانه

 

قدمت مجموعه اهرام جیزه به دودمان چهارم مصر می‌رسد که نام‌های آن شامل خوفو، خَفرِع و مَنقُرع می‌شود. علاوه بر سه هرم نامبرده، در منطقه جیزه شاهد آثار باستانی دیگری چون مجسمه اسفینکس، کشتی بزرگ مصری متعلق به 2500 سال پیش از میلاد مسیح و چندین هرم کوچک‌تر هستیم که در این شهر تاریخی جای گرفته است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بخش های مجموعه اهرام سه گانه

هرم خوفو، هرم خفره، هرم منکور، معبد تدفینی خفره، معبد تدفینی، هرم فرعی، معبد دره‌ای خفره، معبد دره‌ای منکور، مقبره‌های ملکه هتفرس اول، مقبره‌های ملکه خنت کاوس اول، اهرام ملکه‌ها، مصطبه‌ها، تندیس ابوالهول، معبد ابوالهول، مقبره همیوفر، دفتر تحقیقات اهرام جیزه، گودال قایق‌ها، مقبره‌های کنده شده در صخره، گذرگاه سنگ‌فرش تدفینی، معبد سنگ منکور، گورستان جدید، گورستان غرب، گورستان شرق، مقبرهٔ کنده‌شده در صخره مصطبه، مقبرهٔ کنده‌شده در صخره در منطقهٔ مرکزی مصطبه.

           

امیدواریم که از تور مجازی اهرام سه گانه قاهره لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره مصر با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)