بهترین رستوران های قشم | Qeshm

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های قشم

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های قشم آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با رستوران های معروف در جزیره قشم در جنوب کشورمان با ما همراه باشید.

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. این تنها مشخصه این جزیره زیبا نیست. بلکه به جرات می توان گفت که جزیره قشم جزیره شگفتی هاست. قشم با طبیعت شگفت انگیزش یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران می باشد. قشم مراکز خرید متعدد و جاهای دیدنی بسیاری دارد. علاوه بر اینکه قشم مقصدی عالی برای خرید کردن و گشت و گذار است، همچنین مقصدی عالی برای شکم گردی است.

همانطور که می دانید غذاهای جنوبی طعم و مزه خاص و بی نظیری دارند که مختص به خطه جنوب است. بدون امتحان کردن غذاهای دریایی متنوع و تند قشم سفر شما کامل نمی شود. در ادامه ما لیستی از بهترین رستوران های قشم را به شما معرفی می کنیم تا در سفر خود به این جزیره پیدا کردن بهترین رستوران ها وقت شما را نگیرد. همچنین برای آشنایی با لذیذترین غذاهای سنتی قشم می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

رستوران قلعه

رستوران قلعه قشم یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم محسوب می‌شود که در سفر به جزیره قشم خوشمزه‌ترین غذاهای محلی این جزیره را می‌توانید در آن نوشِ جان کنید. این رستوران در نزدیکی قلعه پرتغالی های قشم قرار دارد و با طراحی زیبا و نمای رو به دریایش متفاوت‌تر از دیگر رستوران های قشم است. اگر اهل غذاهای تند و با فلفل زیاد هستید حتما از بهترین غذاهای سنتی همچون خوراک کوسه، خوراک صدف، میگو و ماهی مرکب امتحان کنید. همچنین در این رستوران با مناسب بودن هوا، می‌توانید در فضای بیرونی، باز و در کشتی رو به روی این رستوران، غذای مورد علاقه‌تان را میل کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

رستوران خاله

این رستوران صمیمی یکی از بهترین انتخاب‌های جزیره است خصوصا برای کسانی‌ که شب‌گردی را دوست دارند. رستوران خاله را زنی از اهالی جزیره راه‌اندازی کرده است و تمامی غذاهایش به‌صورت ساندویچ آماده می‌شوند. اگر در میان رستوران های قشم این مکان را انتخاب کردید، فلافل و عنکاس را حتما امتحان کنید. نکته‌ی مهم که در خصوص این رستوران نباید فراموش کنید این است که رستوران خاله فقط شب‌ها باز است و ساعت کاری‌اش از 7 تا 10 شب محدود می‌شود.

رستوران خوان بوم

در بین رستوران های سنتی قشم، به جرأت می توان گفت رستوران خوان بوم با دکوراسیون زیبا و دلنشین و ارائه ی غذاهای محلی جزیره، می تواند یکی از بهترین ها باشد. اگر در مورد معنای خوان بوم کنجکاو شده اید باید بدانید که خوان به معنای سفره و بوم در زبان پارسی به معنای سرزمین می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران، منوی آن است که این فرصت را در اختیارتان قرار میدهد تا در کنار انواع فست فود، غذاهای دریایی و کباب های عالی را سفارش دهید.

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

رستوران دفاری

رستوران دفاری یک مجموعه از رستوران و چایخانه با محیط دلنشین می باشد که این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا انواع غذاهای سنتی، ایرانی، عربی و دریایی را سفارش دهید و همراه با پخش موسیقی زنده از سفرتان لذت بیشتری ببرید. این رستوران یکی از بهترین گزینه ها در بین رستوران های سنتی قشم برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه می باشد.

رستوران حاج غفور

رستوران حاج غفور یکی از بهترین رستوران های شهر قشم است. اگر به دنبال تجربه طعم واقعی قلیه هستید به رستوران حاج غفور سر بزنید، زیرا قلیه این رستوران بسیار معروف است. علاوه بر قلیه می‌توانید میگوی خوشمزه رستوران را نیز امتحان کنید. به یاد داشته باشید که این غذاهای دریایی تند هستند. اگر اهل غذاهای تند نیستید حتما این موضوع را هنگام سفارش غذا اعلام کنید.

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

رستوران امیران

رستوران امیران قشم را می‌توان در لیست بهترین رستوران های قشم دانست که در بین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار است. این رستوران در جزیره رویایی قشم و در طبقه دوم سیتی سنتر 1 قشم قرار دارد که سالن بسیار شیک و تشریفاتی را در خود جای داده است. رستوران امیران قشم با منوی غذایی کامل و عالی خود از غذاهای ایرانی و دریایی اکثر مسافران را حداقل برای یه بار هم که شده به سوی خود می‌کشاند.

رستوران شب های طلایی

بعد از قدم زدن در پارک ساحلی زیتون، وقت آن است که به رستوران شب های طلایی قشم سر بزنید. این رستوران فضایی آرام دارد و ساحل قشم پیش روی شما است. در این رستوران انتخاب‌های بسیاری دارید. از غذای دریایی و کباب تا فست فودهای خوشمزه.

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

رستوران نعیم

اگر هوس میگوی پفکی کردید، رستوران بزرگ و شلوغ نعیم همان جایی است که به دنبالش هستید. رستوران نعیم دارای فضایی گرم و دوستانه بوده و منوی این رستوران شام انواع غذاها مانند مرغ، کباب، استیک، قلیه ماهی (از جمله غذاهای معروف نعیم)، ماهی شیر، میگو، و ماهی کبابی است. سرو غذا به صورت سلف سرویس است. به خاطر داشته باشید که برنج اکثر رستوران‌های قشم هندی است.

رستوران الوند

رستوران الوند در هتل الوند قرار دارد و منوی آن شامل انواع غذاهای دریایی مانند قلیه ماهی، کوسه، میکس دریایی، شیرماهی میگو و ماهی سوخاری و غیره است. در صورت تمایل می‌توانید از بوفه سلف سرویس رستوران نیز استفاده کنید. لازم به یادآوری است که قیمت‌ها در رستوران الوند اندکی بالا هستند. از ویژگی‌های دیگر این رستوران برخورد خوب و مودبانه کارکنان است.

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

رستوران آبشار

رستوران آبشار قشم یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این جزیره است و بزرگ‌ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود. این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌‌ها برای غذاهای دریایی است و منوی آن تنوع بالایی دارد.

فست فود شاورما

اگر در قشم هوس خوردن فست‌فود را کردید حتما به سراغ غذای لبنانی شاوورما بروید. این غذا در واقع همان کباب ترکی است با این تفاوت با گوشت مرغ درست می‌شود و با نان لواش آن را سرو می‌کنند، چرا که نان باگت در جزیره قشم نان کمیابی است. این رستوران در نزدیکی سیتی سنتر قشم قرار دارد.

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨