بام سبز لاهیجان ، گیلان | Lahijan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بام سبز لاهیجان

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با بام سبز لاهیجان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این نقطه سبز و دیدنی در لاهیجان در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بام سبز لاهیجان یکی از مقاصد گردشگری پر‌طرفدار و زیبای شهر لاهیجان در استان گیلان است. این نقطه سرسبز در قسمت بالایی شیطان کوه در شهر لاهیجان واقع شده است و به علت اینکه به نمای شهر و دیدنی‌های آن مانند شیطان کوه، استخر لاهیجان و مزارع چای دامنه کوهستان‌های لاهیجان اشراف دارد، آن را بام سبز لاهیجان می‌نامند. نام قدیم این منطقه که هم‌اکنون به محله‌ای در لاهیجان اطلاق می‌گردد کوبیجار است.

بام سبز لاهیجان
بام سبز لاهیجان

وجود آب و هوای معتدل و پاک و چشم‌اندازهایی زیبا از شهر لاهیجان و طبیعت شمال باعث شده تا مسئولان شهری هم امکانات ویژه‌ای را برای راحتی و رفاه مسافران و گردشگران این منطقه در نظر بگیرند. حدود هزار پله سیمانی از بام سبز تا پای کوه هست که این، یکی از شورانگیزترین مسیرهای منتهی به این بام است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اولین چیزی که پس از ورود به بام لاهیجان با آن مواجه می‌شوید، شهربازی است. این شهربازی دارای وسایل تفریحی مناسبی است و در کنار آن کافه و رستوران هم احداث شده است.

بام لاهیجان به وسیله تله‌ کابین احرار از بام سبز تا قله تاج‌خروس وصل شده است. این تله‌کابین در سال ۱۳۸۴ احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. طول تله‌کابین احرار ۱۵۰۰ متر است و بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا به بالای تله‌کابین برسید. در طول مسیر رفت (به سمت بالا) می‌توانید مزارع چای لاهیجان را در سمت راست خود مشاهده کنید.

اگر به استان گیلان و شهر لاهیجان سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما از این نقطه زیبا دیدن کنید. این منطقه دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسب و رو به رشدی است و گفته می‌شود طرحی برای اتصال این بام به دریای خزر در حال اجرا است.

ویدئویی زیبا از بام لاهیجان

 

آدرس: استان گیلان، لاهیجان، قسمت بالایی شیطان‌کوه

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨