استارتاپ ویزای کانادا و شرایط دریافت آن | Canada

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

استارتاپ ویزای کانادا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست درباره استارتاپ ویزای کانادا خواهیم گفت . پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با استارت آپ ویزا و چگونگی دریافت این نوع ویزا برای کشور کانادا آشنا شوید.

کانادا یکی از برترین مقاصد مهاجرت در کانادا شناخته می شود. این کشور پهناور با امکانات و مزایای بسیار عالی ای که در اختیار شهروندانش قرار می دهد در زمره محبوب ترین مقاصد مهاجرتی قرار گرفته است.

مهمترین و اولین مرحله اقدام برای زندگی در کانادا دریافت ویزای کانادا است. انواع ویزا برای سفر و ورود به کشور کانادا وجود دارد از جمله ویزای توریستی، ویزای مولتی کانادا، ویزای تحصیلی ، ویزای کاری، سوپرویزا ، ویزای استارت آپ کانادا و … که با توجه به شرایط خود می توانید برای یکی از این ویزاها اقدام کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد ویزای استارتاپ کانادا و شرایط دریافت آن را به شما توضیح دهیم.

ویزای استارتاپ (Start Up Visa)، ویزایی است که از طریق را ه اندازی کسب و کار در کانادا می توانید آن را دریافت کنید. کشور کانادا به دنبال کارآفرینان خلاق از سراسر جهان است که توانایی راه اندازی شرکت در کانادا را داشته باشند و از طریق اعطای ویزای استارتاپ به آنها اجازه اقامت دائم در این کشور را میدهد. پس اگر ایده ای خوب و خلاقانه و توانایی شروع یک کسب و کار مفید را دارید می توانید سریعا برای دریافت این ویزا اقدام کنید و به عنوان کارآفرین زندگی خود در کشور کانادا را شروع کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


استارتاپ ویزای کانادا
استارتاپ ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا با قوانین خاص وجود دارند که شما می توانید بسته به شرایط خود برای دریافت آنها اقدام کنید. به عنوان مثال ویزای مولتی کانادا که همان ویزای توریستی کانادا است، همان ویژگی ­ها و کارکردها را دارد با این تفاوت و مزیت که به دارندگان ویزای مولتی کانادا این امکان را می­دهد تا از اعتبار پاسپورت خود، بدون هیچ­گونه محدودیتی و حتی بدون نیاز به تمدید ویزا به کشور کانادا سفر کنند و جالب اینکه با هر بار ورود می­توانند تا 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

در صورتی که کسانی که از طریق ویزای توریستی کانادا به این کشور سفر می کنند، حداکثر 6 ماه اجازه اقامت در این کشور را دارند. و دیگر مزایای ویزای مولتی برای ورود چند باره را نخواهند داشت.

در این بین بعضی از افراد به فکر سرمایه گذاری و راه اندازی بیزینس و تجارت خود در کشور کانادا هستند و می خواهند از طریق راه اندازی کسب و کار اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. اگر جزء این دسته از افراد هستید می توانید شرایط خود را بررسی کنید تا به راحتی تصمیم خود را برای اخذ ویزای استارتاپ این کشور بگیرید و اقامت خود را تبدیل به اقامتی دائم کنید. دریافت ویزای استارتاپ یک مزیت عالی برای اقامت دائم در کشور کانادا در کنار داشتن شغل و درآمد محسوب می شود.

چگونه می توان ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کرد ؟

هدف از این برنامه جذب کارآفرینان نوآور خارجی است که باعث ایجاد مشاغل جدید و پیشرفت اقتصادی کشور کانادا می شوند. متقاضیان دریافت این ویزا باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • یکی از شرایط مورد نیاز داشتن حداقل نمره آزمون زبان انگلیسی و یا فرانسه است که متقاضی باید  حداقل نمره 5 در تمام مهارت های گفتاری، شنیداری و نوشتاری را کسب کند.
  • داشتن سرمایه کافی برای اقامت در کشور کانادا برای گذران زندگی خود و خانواده تان (این مبلغ ها تعیین شده هستند و هر ساله تغییر می کنند).
  • برنامه ریزی برای اقامت در استان های دیگر به غیر از استان کبک، اگر تصمیم به زندگی و اقامت در استان کبک را دارید نمی توانید از طریق ویزای استارتاپ اقدام کنید.
  • صلاحیت داشتن از نظر مسائل پزشکی و امنیتی
  • و اثبات اینکه بیزینس و تجارت شما از طریق یک سازمان مشخص پشتیبانی می شود.
استارتاپ ویزای کانادا
استارتاپ ویزای کانادا

همچنین باید این را هم اثبات کنید که تجارت شما یک تجارت با ارزش و مفید و نوآور است و باعث پیشرفت اقتصادی کشور کانادا می شود. هر چه کسب و کار شما جدید و خلاقانه باشد شانس بیشتری برای دریافت ویزای استارتاپ خواهید داشت.

نکته دیگر اینکه شما باید سرمایه کافی برای 6 ماه اول زندگی در کانادا داشته باشید. این سرمایه ارتباطی با سرمایه گذاری کاری شما در کانادا ندارد و شما برای دریافت این ویزا احتیاج به سرمایه گذاری مالی از طرف خودتان ندارید، بلکه سرمایه راه اندازی کسب و کار از طریق سازمان های خود کانادا به شما اعطا می شود.

جزئیات و شرایط سرمایه گذاری

متقاضیان این ویزا بعد از اثبات توانمندی خود در راه اندازی یک کسب و کار نو و اثبات دیگر شرایط لازم، باید حداقل سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی شرکت خود را از یکی از سازمان های مربوطه در کانادا دریافت کنند.

اگر سرمایه شما توسط یک سازمان designated Canadian venture capital fund تامین می شود باید حداقل ۲۰۰ هزار دلار باشد، اگر توسط یک سازمانdesignated Canadian angel investor group تامین می شود باید ۷۵ هزار دلار باشد. و اگر در برنامه Canadian business incubator program پذیرفته شوید نیازی به تامین هزینه اولیه نخواهید داشت و باید در برنامه آموزشی آن ها قبول شوید.

designated Canadian venture capital fund چیست ؟

این سازمان ها گروه های سرمایه گذاری مورد تایید اداره مهاجرت هستند که فرد متقاضی ویزای استارتاپ اجازه همکاری با این سازمان ها را  جهت پیاده سازی تجارت خود دارد.

designated Canadian angel investor group چیست ؟

این سازمان ها نیز مانند گروه قبلی، موسسات مورد تاییدی هستند که می توانید ایده خود را با آنها مطرح کنید و در صورت تایید آنها، جهت اخذ ویزای استارتاپ و اقامت دائم در کانادا اقدام کنید.

استارتاپ ویزای کانادا
استارتاپ ویزای کانادا

چند متقاضی می توانند از طریق یک بیزینس ویزای کانادا را دریافت کنند ؟

یکی از شرایط خوب این برنامه این است که حداکثر 5 متقاضی می توانند از طریق یک ایده تجاری برای اخذ ویزای استارتاپ و اقامت در کانادا اقدام کنند. تمام متقاضیان باید حداقل شرایط ذکر شده در بالا را داشته باشند و نیاز به حضور آنها در این برنامه کاری اثبات شود. تمامی متقاضیان از طریق اداره مهاجرت مورد بررسی قرار می گیرند و اگر تنها یک نفر از متقاضیان مردود شود تمامی افراد مردود خواهند شد.

در نهایت باید بدانید یکی از مهمترین شرایط که در موفقیت شما برای دریافت ویزای استارتاپ تاثیرگذار است، جلب اعتماد یکی از سازمان های ذکر شده در بالا در جهت خلاق بودن ایده تجاری تان و نوآور بودن آن است. اگر ایده ای خلاقانه داشته باشید که به رشد اقتصادی کشور کانادا و سازمان های مربوطه کمک کند، قطعا این سازمان ها از ایده شما حمایت خواهند کرد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨